Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksen har opprettet profil på tinder.Dette er helt uproblematisk for meg.Vi gikk fra hverandre for flere år siden 🙂

En bekjent gjorde meg oppmerksom på dette,hun skal visstnok ha noe sånt som "kan møtes når barnefri uke osv" i bioen sin.

Spm mitt er ,det virker som hun  er ute etter sex,er det far out av meg og kontakte henne og tilby meg og hjelpe med intimitet?🤪Eller tråkker jeg over en farlig grense her?kan jeg skyte det inn på en spøkefull måte`?

Vi hadde ett fantastisk sexliv når vi var samboere,nå har vi kun kontakt hva gjelder barnet.

Anonymkode: 7c882...55f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ha sex med ekser ga jeg som kvinne opp. Da trodde de konsekvent at jeg hadde følelser for dem fremdeles. Menn har det med å tro at kvinner ikke kan ha sex uten følelser. 🙄

Anonymkode: 908e4...7fc

• Hjerte 1
Skrevet

Kanskje du heller skulle stå over ;)

Kan jo tenkes at hun hadde kontaktet deg allerede hvis det var kun for sex. Men nå vet jeg jo ikke hvordan dere avsluttet forholdet deres. Gikk hun fra deg, eller gikk du fra henne og hva var omstendighetene. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Å ha sex med ekser ga jeg som kvinne opp. Da trodde de konsekvent at jeg hadde følelser for dem fremdeles. Menn har det med å tro at kvinner ikke kan ha sex uten følelser. 🙄

Anonymkode: 908e4...7fc

Det er vel dine erfaringer og ikke allmen praksis vil jeg tro. Jeg tror helt fint at kvinner kan ha sex for sexens skyld. Og om det er tidligere partner så kan det jo være fordi begge vet hva som fungerer og ikke. Men skjønner hva du mener, men det tror jeg fint kan gå begge veier ;)

• Liker 1
Skrevet

Ja det er helt far out å både anta at hun kun er ute etter sex og å tilby deg å "bistå" med det.

Dropp det. Du driter deg og ut legger igjen jævlig dårlig inntrykk

Anonymkode: 52cbf...257

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
5 minutter siden, Useless said:

Kanskje du heller skulle stå over ;)

Kan jo tenkes at hun hadde kontaktet deg allerede hvis det var kun for sex. Men nå vet jeg jo ikke hvordan dere avsluttet forholdet deres. Gikk hun fra deg, eller gikk du fra henne og hva var omstendighetene. 

Jeg gikk fra henne .Mest pga av at vi ikke fungerte i hverdagen .

Skrevet

Hvis hun hadde villet ha sex med deg hadde hun tatt initiativ til det. Hun er mett på deg og vil ha noe nytt forståelig!

Bioen hennes indikerer ikke at hun kun er ute etter knulling heller, kan like gjerne være ny kjæreste hun søker.

• Liker 3
Skrevet
oizann skrev (Akkurat nå):

Da er det jo faen meg enda mer patetisk å komme å spørre om du skal "hjelpe henne" med sex. Omg så lite selvinnsikt!

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Just now, oizann said:

Hvis du gikk fra henne kan det nok hende at hun ikke vil ha noe mer med deg å gjøre. Vil du egentlig ta risikoen. Kan jo hende at hun hadde dype føleser for henne og at nå har kommet seg videre og ikke ønsker å ta opp et mer intimt forhold med deg igjen. Men det er jo ikke godt å vite, det kan jo hende dere finner tonen igjen og ting går bedre denne gangen. Du sier jo at det er noen år siden, dere har jo da begge mer livserfaring.

Skrevet

Det kan jo hende at TS ikke ønsker at en annen mann skal få oppleve en herlig sex som han vet at exen er god for. 

Anonymkode: 2fa1d...01f

Skrevet

Det kan jo hende at TS ikke ønsker at en annen mann skal få oppleve en herlig sex som han vet at exen er god for. 

Sjalusi er ikke inne i bildet her.Det handler kun om at jeg vet vi matchet godt på det planet ,og begge fikk utløp for "kinks"

Skrevet
2 minutter siden, Useless said:

Hvis du gikk fra henne kan det nok hende at hun ikke vil ha noe mer med deg å gjøre. Vil du egentlig ta risikoen. Kan jo hende at hun hadde dype føleser for henne og at nå har kommet seg videre og ikke ønsker å ta opp et mer intimt forhold med deg igjen. Men det er jo ikke godt å vite, det kan jo hende dere finner tonen igjen og ting går bedre denne gangen. Du sier jo at det er noen år siden, dere har jo da begge mer livserfaring.

Vi var fortsatt glad i hverandre ja og skiltes som venner,og har alltid hatt en god tone etterpå . Både jeg og henne har hatt samboere i ettertid.Dette handler ikke om følelser fra min side ,men og kanskje få utløp for ting som jeg ikke har fått de siste årene 😃

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sjalusi er ikke inne i bildet her.Det handler kun om at jeg vet vi matchet godt på det planet ,og begge fikk utløp for "kinks"

Men siden hun ikke dugde til noe annet, hvorfor har ikke du funnet deg ei ny som du får «kinkse» med ? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Eksen har opprettet profil på tinder.Dette er helt uproblematisk for meg.Vi gikk fra hverandre for flere år siden 🙂

En bekjent gjorde meg oppmerksom på dette,hun skal visstnok ha noe sånt som "kan møtes når barnefri uke osv" i bioen sin.

Spm mitt er ,det virker som hun  er ute etter sex,er det far out av meg og kontakte henne og tilby meg og hjelpe med intimitet?🤪Eller tråkker jeg over en farlig grense her?kan jeg skyte det inn på en spøkefull måte`?

Vi hadde ett fantastisk sexliv når vi var samboere,nå har vi kun kontakt hva gjelder barnet.

Hahahah IKKE gjør det.... du er ikke aktuell! Da hadde hun ringt deg og ikke lasta ned tinder.

Anonymkode: 6aa91...a64

• Nyttig 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Men siden hun ikke dugde til noe annet, hvorfor har ikke du funnet deg ei ny som du får «kinkse» med ? 

Alle er forskjellige ,hun "nye" var ikke så interessert i den type sex,og av resepekt presset jeg heller ikke på .Nå som begge er single ser jeg muligheten for at vi begge kan få utløp

Skrevet

Hahahah IKKE gjør det.... du er ikke aktuell! Da hadde hun ringt deg og ikke lasta ned tinder.

Hun vet ikke at jeg er "ledig på markedet"

Skrevet

Vi var fortsatt glad i hverandre ja og skiltes som venner,og har alltid hatt en god tone etterpå . Både jeg og henne har hatt samboere i ettertid.Dette handler ikke om følelser fra min side ,men og kanskje få utløp for ting som jeg ikke har fått de siste årene 😃

Da kan du jo ta sjansen. Gikk dere fra hverandre som venner og fortsatt har en god tone så skulle det jo ikke være noe i veien for uforpliktende sex. Sex er jo alltid best med en man kjenner som vet hva man liker og vet å gi tilbake det som fungerer for motparten. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun vet ikke at jeg er "ledig på markedet"

Trust me, hun bryr seg ikke heller. 

• Nyttig 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Trust me, hun bryr seg ikke heller. 

Oi,her var det muggent 🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Oi,her var det muggent 🤣

Men jeg synes du skal gå for det og finne ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...