AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #1 Skrevet 7. februar 2023 Fikk omgangssyke natt til torsdag. Eller. Jeg kastet i hvertfall opp hele natten. Vondt i kroppen, feber, magekramper. Det verste var over innen lørdag. men jeg blir fortsatt SÅ kvalm om kvelden. Og er utrolig oppblåst og treg i magen. kan dette være noe annet lumsk? Anonymkode: eef08...da2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #2 Skrevet 7. februar 2023 Høres ut som hekt vanlig omgangssyke. Jeg er selv kvalm i ukesvis etterpå. Magen blir i ulage av viruset. Anonymkode: 3c6e2...72d 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #3 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Høres ut som hekt vanlig omgangssyke. Jeg er selv kvalm i ukesvis etterpå. Magen blir i ulage av viruset. Anonymkode: 3c6e2...72d Er det sant??? trodde det var over på et døgn! jeg orker ikke tanken på å spy mer, men er så kvalm at jeg vurderer fingeren. Anonymkode: eef08...da2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #4 Skrevet 7. februar 2023 Var kvalm lenge etter at oppkastet ga seg. Regner med at det var omgangssyke da mannen, datteren vår og andre vi hadde vært sammen med fikk det samme én etter én. Anonymkode: e4736...085
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #5 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Var kvalm lenge etter at oppkastet ga seg. Regner med at det var omgangssyke da mannen, datteren vår og andre vi hadde vært sammen med fikk det samme én etter én. Anonymkode: e4736...085 Men kom det både foran og bak? jeg kastet bare opp hele natta. Anonymkode: eef08...da2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #6 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men kom det både foran og bak? jeg kastet bare opp hele natta. Anonymkode: eef08...da2 Samboeren og datteren min hadde begge deler. Søsteren min og jeg kastet bare opp. Anonymkode: e4736...085
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #7 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Samboeren og datteren min hadde begge deler. Søsteren min og jeg kastet bare opp. Anonymkode: e4736...085 Virker som det kommer bak nå.. halveksplosivt 2 turer. Litt mindre kvalm.. Anonymkode: eef08...da2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå