AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #1 Skrevet 7. februar 2023 Ha LITT selvinnsikt og gå etter damer i egen liga! Ser så mange menn som prøver seg på damer de åpenbart ikke har sjans på. En overvektig, mindre pen, uflidd gubbe kledd i slitte joggebukser og for liten t-skjorte får faktisk ikke napp hos en striglet advokatdame eller ei 20 år yngre treningsberte, for å sette det litt på spissen. Damer flørter sjelden med menn de ikke har sjans på, menn gjør det altfor ofte! Og dere flørter også ofte med veldig mange, man føler seg ikke akkurat spesiell da. Anonymkode: 0aa3f...95b 17 5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #2 Skrevet 7. februar 2023 Godt poeng. Ikke det at mindre pene eller lavere utdannet kvinner skal måtte godta dårlige menn, det ER nemlig mange dårlige menn der ute både når det kommer til holdninger, lite genuin interesse i damen som person så lenge han har en dame, dårlig hygiene, dårlig livsstil, dårlig kontakt med følelsene sine etc - men det ER også riktig som du sier at en del menn sikter laaaangt over sin liga. Når damer gjør det er det snakk om en 7'er som prøver på en 10'er men når menn gjør det er det snakk om en 2'er som prøver på en 10'er og blir skuffa med en 9'er liksom... Da er det ikke rart de ender som evig single og innbiller seg at "alle damer" bare går etter 10'er menn, rike menn og muskelmenn. Det er jo bare fordi de prøver seg på 10'er damer, høyt utdannede damer og flotte damer som får disse 10'er mennene. Anonymkode: 24446...e2b 5 4
herzeleid Skrevet 7. februar 2023 #3 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ha LITT selvinnsikt og gå etter damer i egen liga! Ser så mange menn som prøver seg på damer de åpenbart ikke har sjans på. En overvektig, mindre pen, uflidd gubbe kledd i slitte joggebukser og for liten t-skjorte får faktisk ikke napp hos en striglet advokatdame eller ei 20 år yngre treningsberte, for å sette det litt på spissen. Damer flørter sjelden med menn de ikke har sjans på, menn gjør det altfor ofte! Og dere flørter også ofte med veldig mange, man føler seg ikke akkurat spesiell da. Anonymkode: 0aa3f...95b Av nysgjerrighet; Hvor observerer du "En overvektig, mindre pen, uflidd gubbe kledd i slitte joggebukser og for liten t-skjorte får faktisk ikke napp hos en striglet advokatdame"? Jeg er enig i at det høres svært optimistisk ut, men det høres kanskje ikke heller så reelt ut? 4 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #4 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Ha LITT selvinnsikt og gå etter damer i egen liga! Ser så mange menn som prøver seg på damer de åpenbart ikke har sjans på. En overvektig, mindre pen, uflidd gubbe kledd i slitte joggebukser og for liten t-skjorte får faktisk ikke napp hos en striglet advokatdame eller ei 20 år yngre treningsberte, for å sette det litt på spissen. I følge damene her inne så finnes det ikke noe som heter liga, og alle har like mye sjans på alle. Anonymkode: 0aa3d...009 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #5 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): I følge damene her inne så finnes det ikke noe som heter liga, og alle har like mye sjans på alle. Anonymkode: 0aa3d...009 Damene? Bare fordi én dame (eller mann som utgir seg for å være dame) har skrevet det en eller annen gang her inne så betyr det ikke at damer generelt mener at alle uansett utseende og kvaliteter og personlighet har sjans på alle uansett utseende og kvaliteter og personlighet 🙄 Anonymkode: 24446...e2b 2
Flintis Skrevet 8. februar 2023 #6 Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ha LITT selvinnsikt og gå etter damer i egen liga! Ser så mange menn som prøver seg på damer de åpenbart ikke har sjans på. En overvektig, mindre pen, uflidd gubbe kledd i slitte joggebukser og for liten t-skjorte får faktisk ikke napp hos en striglet advokatdame eller ei 20 år yngre treningsberte, for å sette det litt på spissen. Damer flørter sjelden med menn de ikke har sjans på, menn gjør det altfor ofte! Og dere flørter også ofte med veldig mange, man føler seg ikke akkurat spesiell da. Anonymkode: 0aa3f...95b Og tipset er gå ikke etter.
Maskinfører Skrevet 8. februar 2023 #7 Skrevet 8. februar 2023 (endret) Ser aldri noen jenter der hele livet har gått heden under barnevernets omsorg derfor forble jeg alene disse jentene var jo i min liga og de er det få av ikke at jeg vil ha meg noe heller dette til orientering Endret 8. februar 2023 av Maskinfører
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #8 Skrevet 8. februar 2023 Det beste tipset til single menn er: Ikke vær desperat! Nok løse menn og damer som det er i samfunnet. Er til å spy av Anonymkode: d222a...de4 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #9 Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det beste tipset til single menn er: Ikke vær desperat! Nok løse menn og damer som det er i samfunnet. Er til å spy av Anonymkode: d222a...de4 Ikke hele tiden fokuser på sex så kommer de lengre med å være hyggelig og en fin samtalepartner ikke en som spenser inn på sex etter to setninger. Mulig de hadde vært i min liga men hjelper lite hvis alt er fokusert på sex. Beste et å sile ut de som penser inn på sex. Det jeg og ser som kvinne er at de jeg blir interessert i er menn som gir meg oppmerksomhet som ikke er seksuelt, som kan å føre en samtale, som får meg til å le. Men er da ofte kun interessert i vennskap så da blir det ikke lett. Anonymkode: fcf59...151 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #10 Skrevet 8. februar 2023 Maskinfører skrev (10 timer siden): Ser aldri noen jenter der hele livet har gått heden under barnevernets omsorg derfor forble jeg alene disse jentene var jo i min liga og de er det få av ikke at jeg vil ha meg noe heller dette til orientering Liga handler ikke om fortid, mange menn og kvinner har fortid fra barnevernet. Liga handler mer om hva du har gjort med livet til nå og hvordan du tar vare på utseendet ditt Anonymkode: 24446...e2b 1
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 8. februar 2023 #11 Skrevet 8. februar 2023 Hvorfor bryr du deg om hvilke damer "en overvektig, mindre pen, uflidd gubbe kledd i slitte joggebukser og for liten t-skjorte" prøver seg på?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #12 Skrevet 8. februar 2023 De fleste kvinner sikter jo også på menn de ikke har noen mulighet til. Anonymkode: 2a80f...2ab 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #13 Skrevet 8. februar 2023 Dette er så sant. Er selv en pen kvinne i høyeste liga for å si det sånn og mange gamle gubber med svær mage, uflidd og urenslig som forsøker seg, skriver på fb og sånne ting. Så syter de om jeg ikke er interessert og syter over at de ikke får seg dame. Men det får de jo om de går etter noen i sin egen liga. Men det vil de ikke ha Alle men går etter tiern!!! Så de får skylde på seg selv for at de er evig single. Anonymkode: 3c9d4...bf3 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #14 Skrevet 8. februar 2023 16 hours ago, AnonymBruker said: En overvektig, mindre pen, uflidd gubbe kledd i slitte joggebukser og for liten t-skjorte får faktisk ikke napp hos en striglet advokatdame eller ei 20 år yngre treningsberte, for å sette det litt på spissen. Handler det du kaller «liga» bare om dette? Skulle tro både menn og kvinner ble tiltrukket av langt mer enn karriere, utseende og klesstil, men det var kanskje bare i gamle dager. Anonymkode: a1b78...091
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #15 Skrevet 8. februar 2023 Vi prøver oss fordi det faktisk fungerer en gang i blandt, tru det eller ei. Anonymkode: 5aa42...7ce
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #16 Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Damer flørter sjelden med menn de ikke har sjans på Dette stemmer ikke, ser det hele tiden, damer uten selvinnsikt som tror de er i en annen liga enn de er, og klager over at de ikke finner en mann når problemet er at de sikter for høyt. Men noen ganger må man ta sjansen også, jeg prøvde meg på en som jeg mener ser bedre ut enn meg, og har en nydelig kjæreste i dag pga jeg gjorde det Anonymkode: 65263...808 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #17 Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De fleste kvinner sikter jo også på menn de ikke har noen mulighet til. Anonymkode: 2a80f...2ab Det er bare det at nivået på menn ER lavt. Du skal lete med lys og lykter for å finne en høyskoleutdanna mann som ikke stemmer Frp eller digger Jordan Peterson, og som i tillegg har lest en bok, har jobb og normal bmi. Jeg har heldigvis en, men han tok det tid å finne. Anonymkode: 59187...e10 1
Bombasi Skrevet 8. februar 2023 #18 Skrevet 8. februar 2023 Jeg er faktisk ingenting innenfor benevnelsen en "overvektig, mindre pen, uflidd gubbe kledd i slitte joggebukser og for liten t-skjorte", ser ikke etter striglete advokatdamer eller ei treningsberte, og prøver meg heller ikke på noen sånn helt uten videre. Så da er jeg vel utenfor gruppen som du ønsker å gi råd til? Har du noen gode tips til meg, en helt normal, slank og kjedelig fyr som er inni hampen glad i jul, da? 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #19 Skrevet 8. februar 2023 bbc2 skrev (40 minutter siden): Grafene er tatt fra en annen side men som har henvist til kilder fra forskning. Du kan selv søke det opp. Markedsverdi er tatt opp på nrk av forskere og det ble ramaskrik når kvinnene fant ut at de ikke er attraktive hele livet. Kvinners markedsverdi går kuk på utseende og utseende til kvinner falmer langt fortere enn menn pga lavere kjønnshormoner Menns verdi går også på utseende men mest penger status utdanning osv. Utdanning og penger øker med alder dette trenger jeg jo ikke forklare deg alle vet dette, til p med de bittreste damene her gidder ikke motsi dette så bruk de yngre prene dine vell, it wont last forever Menn kan overvurdere seg selv selvsagt, men dette gjør kvinner langt mer pga økende oppmerksomhet fra sosiale medier. Falsk oppmerksomhet eller vanlig oppmerksomhet fra menn daglig enten fra menn som bare vil tømme seg eller som faktisk liker henne så vil hun over tid få en overvalued sense of worth Mange som tror fordi de putter 10 kg sminke på seg og går med tights er verdens deiligste. Økende narsisime hos yngre kvinner er blitt et stort problem pga dette, oppmerksomhet fra some Men så er det slik at mange av oss har noe som heter følelser. Vi utvikler følelser for andre mennesker, og blir sammen med dem der følelser er gjensidig. Vi ser ikke på mennesker som prisede kjøttstykker. Dere som gjør det derimot, er som regel langtidssingle. Men slutt i hvert fall å klage over det. Anonymkode: ae382...0dc 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #20 Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det er bare det at nivået på menn ER lavt. Du skal lete med lys og lykter for å finne en høyskoleutdanna mann som ikke stemmer Frp eller digger Jordan Peterson, og som i tillegg har lest en bok, har jobb og normal bmi. Jeg har heldigvis en, men han tok det tid å finne. Anonymkode: 59187...e10 Jepp, jeg synes jeg hører eksen min som sa at det var så bra jeg hadde så mange bøker, for vi kunne jo fyre opp ovnen med dem. Anonymkode: ae382...0dc 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå