Bloom Skrevet 7. februar 2023 #1 Del Skrevet 7. februar 2023 11 dpo idag Tok denne nå i ettermiddag Ser dere noe strek? Eller er jeg gal😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #2 Del Skrevet 7. februar 2023 Ser to streker!! Gratulerer! 💕 Anonymkode: 5eefa...1ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #3 Del Skrevet 9. februar 2023 To tydelige streker, men om du zoomer inn ser du at det er skygge 😔 Jeg har kuttet ut Babyplan fordi det skjedde med meg også. Fikk samme type strek. Prøv igjen senere ❤️ Anonymkode: ba883...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #4 Del Skrevet 9. februar 2023 En strek Anonymkode: f909b...9e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #5 Del Skrevet 9. februar 2023 Jeg ser en tråd som egentlig burde vært lagt i samletråden for graviditetstester 😅 Anonymkode: 59eb0...9a6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå