Gå til innhold

Hvem er din favoritt i Modern Family?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Elsker Phil! Men som flere skriver her er det dynamikken mellom de andre som gjør serien så bra. Spesielt Phil, Cam og Gloria. Og Phil og Luke

Anonymkode: 4631f...91a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle sier jeg minner de om Cam og jeg ser den selv 😆 Så jeg koser meg noe veldig når han er på skjermen fordi det ofte er som å se meg selv. Ekstra morsomt er det at partneren min ikke er helt ulik Mitch så det er en dynamikk de har truffet noe veldig på der. Ellers synes jeg Gloria er fantastisk.

Anonymkode: e8c1d...a80

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småbetatt av både Claire og Haley, men Phil er nok favoritten. 

Frank og Dylan beste bikarakterer.

Anonymkode: b54c6...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer i med phil! Finnes ikke noe vondt i han. Og utrolig god casting med faren hans i serien, kan tro de er i familie liksom.

men serien er overhodet ikke undervurdert da.

Anonymkode: d3ec2...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lilly, Cam og Phil.. Gloria er flott å se på, men syns desverre ikke hun er en god skuespiller. Dylan sin rolle er så dum at det desverre blir for mye for meg, etterfulgt av Haily. Manny er bare supersøt

Anonymkode: 032d7...21a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig henne.

16738136988412.png

Anonymkode: bd9cf...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så vanskelig å velge en favoritt, fordi dynamikken mellom de forskjellige karakterene er så god.

Innimellom elsker jeg Phil mest, fordi han er så god far/strekker seg langt for ungene sine, spesielt den gangen Haley utagerte og datet han oldingen som lagde jeans, og Phil gikk helt i vranglås. Claire jobba veldig hardt med å la Haley komme til han, istedetfor at Phil tok affære og det fungerte jo, men herregud.

Men Lily, ass. Frekk som tusan og helt rett frem, med alle sammen, hahahahaha.

Og Cam og Mitch som to søte hønefedre som innimellom, som en gimmick, blir helt låst i greier de driver på med, glemmer Lilly litt og Lilly som med en kommentar spiser seg inn i bevisstheten deres igjen. Takk og lov at det er en fiksjonsserie, hvis ikke hadde Cam og Mitch hatt en ekstremt fraværende datter etterhvert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker rollefiguren Jay Pritchett veldig godt jeg

Elsker serien, og har vel sett hele flere ganger ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soleklart Phil. Kunne ønske jeg kjente en Phil irl, han virker så genuint snill. Corny, morsom (uten å alltid ville det) og bare 100% "seg selv" (hvis det går an å si om en tv-karakter 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phil er ikke min type i det hele tatt, kanskje litt for "myk" og irriterende og klein. Jeg liker Jay Pritchett godt. Og Claire, kjenner meg så godt igjen i henne på mange måter.

Anonymkode: 4b6dd...a07

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...