Grüner Skrevet 9. mai 2023 #1061 Del Skrevet 9. mai 2023 Kun 1 av 6 par endte opp sammen, noe vi egentlig har skjønt hele veien. Ikke akkurat de beste matchmakerne eller casting-ansvarlige 🙄. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 9. mai 2023 #1062 Del Skrevet 9. mai 2023 Er det verdt å se de to siste episodene? 🤔 har ikke orket å se noen episoder etter Cecilie sin opptreden. Og har jo skjønt ganske tidlig hvem som ender opp med hvem. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Writer_1981 Skrevet 9. mai 2023 #1063 Del Skrevet 9. mai 2023 Marisol67 skrev (13 timer siden): Bare elsker den svart småblomstrete kjolen som Kaja hadde på seg til middag i siste episode. Noen som vet hvilket merke det er? Jeg likte den rosa hun hadde på reunion! Noen som vet hvor den er fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 10. mai 2023 #1064 Del Skrevet 10. mai 2023 De skal fortsette med denne slitsomme drama-reality-versjonen neste sesong også! https://bergehus.teamtailor.com/jobs/1745192-nye-gift-ved-forste-blikk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 10. mai 2023 #1065 Del Skrevet 10. mai 2023 Sagen er nok ikke med, nettopp fordi konseptet er endret og mindre seriøst og ekte. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 10. mai 2023 #1066 Del Skrevet 10. mai 2023 https://presse.discovery.no/post/tittel-1 Tuva Fellman er med som sexolog neste sesong. Har sansen for Tuva, og godt Susanne blir bytta ut for hun hadde ikke så mye å komme med... 14 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 10. mai 2023 #1067 Del Skrevet 10. mai 2023 Jeg har ikke sett så mange episoder men etter en kommentar fra mannen min måtte jeg inn og studere. Jøsses så lik Ørjan er på min far 😳 attpåtil er han fra samme distrikt som min far er fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalaB Skrevet 10. mai 2023 #1068 Del Skrevet 10. mai 2023 K_mb skrev (5 timer siden): https://presse.discovery.no/post/tittel-1 Tuva Fellman er med som sexolog neste sesong. Har sansen for Tuva, og godt Susanne blir bytta ut for hun hadde ikke så mye å komme med... Jeg liker også Tuva, men når det er sagt så er det nok måten dette er produsert på som gjør at vi ikke ser noe særlig til hva de ekspertene faktisk gjør denne gangen. Bianca er rågod på relasjoner, men det kommer ikke frem hva hun har gjort for deltagerne eller hvilken kompetanse hun har. Og det handler ikke om henne, men om at produksjonen har bestemt at ekspertene ikke skal ha noen stor rolle i dette programmet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 10. mai 2023 #1069 Del Skrevet 10. mai 2023 (endret) lalaB skrev (17 minutter siden): Jeg liker også Tuva, men når det er sagt så er det nok måten dette er produsert på som gjør at vi ikke ser noe særlig til hva de ekspertene faktisk gjør denne gangen. Bianca er rågod på relasjoner, men det kommer ikke frem hva hun har gjort for deltagerne eller hvilken kompetanse hun har. Og det handler ikke om henne, men om at produksjonen har bestemt at ekspertene ikke skal ha noen stor rolle i dette programmet. Nå var det Susanne jeg peket på her. Både hun og Tuva er sexologer. Endret 10. mai 2023 av K_mb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrysmoothie Skrevet 10. mai 2023 #1070 Del Skrevet 10. mai 2023 GhostHug skrev (På 9.5.2023 den 16.09): Kaja sto opp for seg selv❤️ Endelig Kaja! 👏👏👏👏❤️💪 Så utrolig bra! Dette var godt for henne! Joakim gikk ikke uventet i litt offerposisjon og sa at han ikke syns han fortjente det (jo, han trengte absolutt å høre det og få passet sitt påskrevet) og prøvde å ro seg vekk med at han har ikke ment å bryte henne ned, jeg må si jeg ærlig og på ekte ble stolt når hun uten å nøle eller gå inn i skallet sitt igjen sa "Men det var det du gjorde." Punktum finito liksom. Samtidig holdt hun roen og forholdt seg voksent og rundet av med en vennlig tone. Hun så i tillegg helt smashing ut med den fine fargen på kjolen og øredobbene 😊 Applauderer henne og det gjorde hele den ellers ubrukelige sesongen med ubrukelige eksperter verdt det alikevel, når deltakelsen ledet til at Kaja endelig så sin verdi og turte å ta plass 👏 Hun fortjener en skikkelig, skikkelig bra, oppløftende mann som føler seg heldig for å ha henne ❤️ Kaja som Ungkarskvinnen Norge 2023 😄 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iia Skrevet 10. mai 2023 #1071 Del Skrevet 10. mai 2023 Jeg syns egentlig ikke at Kaja gjorde så god figur, jeg. For hun valgte selv å bli, selv om hun ikke hadde følelser for "ektemannen" og selv om hun syntes han behandlet henne dårlig. Jeg irriterte meg over at hun ble og syns hun gikk litt i offerrollen. Jeg skjønner det er en vanskelig situasjon for dem alle, altså. Og da er det ikke så lett å ta gode avgjørelser. Likevel. 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalaB Skrevet 10. mai 2023 #1072 Del Skrevet 10. mai 2023 K_mb skrev (4 timer siden): Nå var det Susanne jeg peket på her. Både hun og Tuva er sexologer. Poenget mitt var at kompetansen deres ikke kommer ordentlig fram, uansett hvem av ekspertene det er snakk om, fordi det ikke er lagt opp til at vi seere skal lære noe av ekspertene i år, og de har ikke noe særlig tv-tid. Jeg kjenner ikke til Susanne fra før, så jeg veit ingenting om henne. Men jeg har fulgt Bianca en stund (som har en podcast blant annet), og veit litt mer om henne. Jeg veit hun er dyktig, men jeg ser ikke helt at kompetansen hennes kommer til nytte i dette programmet. Her i kommentarfeltet klages det på elendige eksperter, men hva er det på bakgrunn av? Vi ser de knapt. De har ingen rolle med tv-tid, og folk dømmer de på bakgrunn av noen få sekunder med kommentarer, som antagelig er klippet til for å skape drama. For noen år siden var kommentarfeltet fullt av «bytt ut Cathrine Sagen» og nå ønsker alle henne tilbake. Jeg liker Tuva, og håper hun gjør en god figur, men sånn dette programmet er lagt opp trur jeg ikke vi ser så mye vettugt fra henne heller. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 10. mai 2023 #1073 Del Skrevet 10. mai 2023 Iia skrev (1 time siden): Jeg syns egentlig ikke at Kaja gjorde så god figur, jeg. For hun valgte selv å bli, selv om hun ikke hadde følelser for "ektemannen" og selv om hun syntes han behandlet henne dårlig. Jeg irriterte meg over at hun ble og syns hun gikk litt i offerrollen. Jeg skjønner det er en vanskelig situasjon for dem alle, altså. Og da er det ikke så lett å ta gode avgjørelser. Likevel. Enig i dette, og jeg har også nevnt tidligere i tråden at jeg ikke skjønner at hun skal være et så voldsomt kupp som mange her mener. Jeg vet ikke hvordan hun er irl, men på TV fremstår hun jo veldig kjedelig. I tillegg ER hun jo åpenbart usikker, siden hun har fikset på flere ting ved utseendet sitt. Det er ikke bare Joachim sin skyld at hun er usikker. Jeg syns også hun har sagt et par ting som er litt lite sjarmerende. Både noe á la "jeg vet jeg er pen" og "jeg er veldig empatisk". Er uansett snill, høflig og søt virkelig nok til at du skal være drømmrdama og den store kjærligheten? Jeg tenker nei. Maja har for eksempel alle egenskapene til Kaja + en x-faktor. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrysmoothie Skrevet 10. mai 2023 #1074 Del Skrevet 10. mai 2023 Iia skrev (1 time siden): Jeg syns egentlig ikke at Kaja gjorde så god figur, jeg. For hun valgte selv å bli, selv om hun ikke hadde følelser for "ektemannen" og selv om hun syntes han behandlet henne dårlig. Jeg irriterte meg over at hun ble og syns hun gikk litt i offerrollen. Jeg skjønner det er en vanskelig situasjon for dem alle, altså. Og da er det ikke så lett å ta gode avgjørelser. Likevel. Dette blir gjetting fra min side.. Men.. Jeg syns det fremstod som at Kaja hadde bestemt seg for å bryte, helt til Joakim rundet av sitt brev med at han ville forsøke. Brevet til Kaja var liksom ikke formet for en romantisk slutt og før seansen virket hun ganske ferdig og klar for å gå så jeg mistenker at hun ombestemte seg i siste minutt, akuratt som på den dumme parseremonien hvor hun skrev "Dra" og parterapeutene utfordret de i å prøve litt til og så fort Joakim var positiv så ble hun lokket til å endre ståsted og føye seg. Jeg har kommentert det tidligere i tråden at dette med å stå på grensene sine og selvrespekten sin er tydeligvis et mønster hun sliter med. Uansett så fikk hun øvd på dette gjennom serien og til syvende og sist så gjorde hun i hvertfall det! De fortalte rundt bordet at det var hun som ikke ville prøve mer og hun ga en viktig og god forklaring på akuratt hvorfor. Det var den scenen jeg berømmer. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrysmoothie Skrevet 10. mai 2023 #1075 Del Skrevet 10. mai 2023 (endret) Variert skydekke skrev (35 minutter siden): Enig i dette, og jeg har også nevnt tidligere i tråden at jeg ikke skjønner at hun skal være et så voldsomt kupp som mange her mener. Jeg vet ikke hvordan hun er irl, men på TV fremstår hun jo veldig kjedelig. I tillegg ER hun jo åpenbart usikker, siden hun har fikset på flere ting ved utseendet sitt. Det er ikke bare Joachim sin skyld at hun er usikker. Jeg syns også hun har sagt et par ting som er litt lite sjarmerende. Både noe á la "jeg vet jeg er pen" og "jeg er veldig empatisk". Er uansett snill, høflig og søt virkelig nok til at du skal være drømmrdama og den store kjærligheten? Jeg tenker nei. Maja har for eksempel alle egenskapene til Kaja + en x-faktor. Kaja er kanskje kjedelig i forhold til Maja, men Maja vil igjen være for utsvevende for mange. Alle fortjener en kjæreste som ikke bryter en ned. Kaja har vært mobbet og har åpenbart blitt formet av dette, men hun fortjener ikke en mindre snill mann bare fordi hun er usikker og "kjedelig" i forhold til en høytsvevende dame med glitterøyenskygge til alle hverdagslooks som drar med typen sin på magedanskurs. Jeg digger at Maja kjører sin egen greie, hun virker som en herlig person men du kan ikke sette så to forskjellige personligheter opp mot hverandre. Mange liker rolige damer også. Endret 10. mai 2023 av Blueberrysmoothie 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 11. mai 2023 #1076 Del Skrevet 11. mai 2023 (endret) Blueberrysmoothie skrev (8 timer siden): Kaja er kanskje kjedelig i forhold til Maja, men Maja vil igjen være for utsvevende for mange. Alle fortjener en kjæreste som ikke bryter en ned. Kaja har vært mobbet og har åpenbart blitt formet av dette, men hun fortjener ikke en mindre snill mann bare fordi hun er usikker og "kjedelig" i forhold til en høytsvevende dame med glitterøyenskygge til alle hverdagslooks som drar med typen sin på magedanskurs. Jeg digger at Maja kjører sin egen greie, hun virker som en herlig person men du kan ikke sette så to forskjellige personligheter opp mot hverandre. Mange liker rolige damer også. Helt enig. Flotte damer begge to, med helt ulike personligheter. At Kaja har blitt mobbet er ingenting å kimse av, og at det har formet henne som person er helt naturlig. Mobbing er psykisk og/eller fysisk mishandling som bryter en ned og fratar deg all selvtillit. Hennes usikkerhet er nettopp en konsekvens av mobbing. Hun trenger noen som ser henne og godtar henne for den hun er, og som løfter henne opp. Kaja spanderte opphold på The Well etter eksperimentet. Der presterer da "sjarmtrollet" Joakim igjen å snakke om andre damer. Han sa da at hvis han skulle vært matchet med andre enn Kaja skulle det vært Maja pga personlighet eller Mila pga utseende. Det var da Kaja bestemte seg for at nok var nok, og kort tid etter avsluttet hun. Endret 11. mai 2023 av K_mb 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Writer_1981 Skrevet 11. mai 2023 #1077 Del Skrevet 11. mai 2023 K_mb skrev (12 timer siden): Helt enig. Flotte damer begge to, med helt ulike personligheter. At Kaja har blitt mobbet er ingenting å kimse av, og at det har formet henne som person er helt naturlig. Mobbing er psykisk og/eller fysisk mishandling som bryter en ned og fratar deg all selvtillit. Hennes usikkerhet er nettopp en konsekvens av mobbing. Hun trenger noen som ser henne og godtar henne for den hun er, og som løfter henne opp. Kaja spanderte opphold på The Well etter eksperimentet. Der presterer da "sjarmtrollet" Joakim igjen å snakke om andre damer. Han sa da at hvis han skulle vært matchet med andre enn Kaja skulle det vært Maja pga personlighet eller Mila pga utseende. Det var da Kaja bestemte seg for at nok var nok, og kort tid etter avsluttet hun. Godt innlegg. Ja, det stemmer at Joakim sa det. ENDA BRA at Kaja bestemte seg for å avslutte relasjonen etter noe sånt! Går jo ikke an å si noe sånt, når han fortsatt datet Kaja! Han velger jo helt selv - han kunne jo avsluttet relasjonen MYE tidligere, når han ikke er interessert 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 11. mai 2023 #1078 Del Skrevet 11. mai 2023 (endret) lalaB skrev (23 timer siden): Poenget mitt var at kompetansen deres ikke kommer ordentlig fram, uansett hvem av ekspertene det er snakk om, fordi det ikke er lagt opp til at vi seere skal lære noe av ekspertene i år, og de har ikke noe særlig tv-tid. Jeg kjenner ikke til Susanne fra før, så jeg veit ingenting om henne. Men jeg har fulgt Bianca en stund (som har en podcast blant annet), og veit litt mer om henne. Jeg veit hun er dyktig, men jeg ser ikke helt at kompetansen hennes kommer til nytte i dette programmet. Her i kommentarfeltet klages det på elendige eksperter, men hva er det på bakgrunn av? Vi ser de knapt. De har ingen rolle med tv-tid, og folk dømmer de på bakgrunn av noen få sekunder med kommentarer, som antagelig er klippet til for å skape drama. For noen år siden var kommentarfeltet fullt av «bytt ut Cathrine Sagen» og nå ønsker alle henne tilbake. Jeg liker Tuva, og håper hun gjør en god figur, men sånn dette programmet er lagt opp trur jeg ikke vi ser så mye vettugt fra henne heller. Jeg har reagert på mange av uttalelsene til Benjamin, som om han ser det han vil se. "Her ser vi et forelsket par komme inn", "man ser kjærlighet i blikkene deres", "så fint par", "dere har god energi", osv når jeg som seer overhodet ikke ser det og deltakerne baksnakker hverandre og tydelig ikke har kjærlighet for hverandre. Jeg føler jeg har sett nok av dette til å vite at Benjamin ikke er noen jeg skal gå til når jeg har problemer i forholdet. Og hun sexologen som virket helt fjern og ganske enkel. "Jeg ønsker at dere skal holde et sexkurs for hverandre" når de to homsene sa at de nesten ikke kom overens som venner engang. 🤣🤣 Endret 11. mai 2023 av Blåttvann 22 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iia Skrevet 11. mai 2023 #1079 Del Skrevet 11. mai 2023 Blåttvann skrev (53 minutter siden): Jeg har reagert på mange av uttalelsene til Benjamin, som om han ser det han vil se. "Her ser vi et forelsket par komme inn", "man ser kjærlighet i blikkene deres", "så fint par", "dere har god energi", osv når jeg som seer overhodet ikke ser det og deltakerne baksnakker hverandre og tydelig ikke har kjærlighet for hverandre. Jeg føler jeg har sett nok av dette til å vite at Benjamin ikke er noen jeg skal gå til når jeg har problemer i forholdet. Og hun sexologen som virket helt fjern og ganske enkel. "Jeg ønsker at dere skal holde et sexkurs for hverandre" når de to homsene sa at de nesten ikke kom overens som venner engang. 🤣🤣 Jeg mener også at Benjamin omtalte Mila og mannen som "det pene paret vårt". Jeg håper jeg hørte feil. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 11. mai 2023 #1080 Del Skrevet 11. mai 2023 Iia skrev (10 minutter siden): Jeg mener også at Benjamin omtalte Mila og mannen som "det pene paret vårt". Jeg håper jeg hørte feil. Nope, han sa det. 🤡 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå