Gå til innhold

Gift ved første blikk 2023

Daisy_B

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er upfrofft av produksjonen og lage underholding av ett så ustabilt menneske som tydelig sliter.

• Liker 26
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bonsaijenta skrev (36 minutter siden):

Cecilie i den siste episoden😳

Hele produksjonen burde ha stoppet henne lenge før denne middagen. 

Stakkars Ørjan. 

Husker da jeg så første episoden da hun og Ørjan giftet seg og fikk se moren. Det var ikke noe smil eller glede å spore fra moren. Mulig det er noe der som gjør at Cecilie så lukket og ufordragelig.

Ja, hun ser jo ikke seg selv. Det var HUN som avbrøt Ørjan, og så klikker hun på at hun ikke får snakke uavbrutt videre😵💫 Ørjan er tålmodigheten selv, jeg er så imponert over ham! 

Ja, det er sant, det må være noe vanskelig i fortiden. En så ustabil person burde aldri bli castet til et program der man gifter seg🤯🙈

• Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røkla skrev (4 minutter siden):

Ja, hun ser jo ikke seg selv. Det var HUN som avbrøt Ørjan, og så klikker hun på at hun ikke får snakke uavbrutt videre😵💫 Ørjan er tålmodigheten selv, jeg er så imponert over ham! 

Ja, det er sant, det må være noe vanskelig i fortiden. En så ustabil person burde aldri bli castet til et program der man gifter seg🤯🙈

Og å fortelle Ørjan at HAN må gjøre noe med kvinnesynet sitt🙈 Wtf?!

At han er 35år og er med i programmet grunnet spotlighten. Hva farsken gjorde hun der da? Hun som ikke ga Ørjan en sjanse.

En annen ting, etter å ha sett dagens episode. Jeg vil se Jonathan og Ørjan i SVD i år altså😅

• Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (7 timer siden):

Cecilie i den siste episoden😳

Hele produksjonen burde ha stoppet henne lenge før denne middagen. 

Stakkars Ørjan. 

Husker da jeg så første episoden da hun og Ørjan giftet seg og fikk se moren. Det var ikke noe smil eller glede å spore fra moren. Mulig det er noe der som gjør at Cecilie så lukket og ufordragelig.

Tenkte akkurat det samme da så første episoden. Det var noe rart der…

Det som skjedde i siste episode, hennes reaksjoner og oppførsel… Det er noe uhelet der. Ikke fiksa i en håndvending. Bare trist.

Får håpe Ørjan får «Ørjan søker drømmekvinnen-program»! Det tror jeg ville ha blitt fint. 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama

Har sett intervjuet av Cecilie i etterkant av programmet og hun har visstnok bedt om unnskyldning. Jeg reagerer på at de caster folk som er i psykisk ubalanse, garantert noe barndomstraume hos C og Jonathan med sitt brudd 2 mnd før innspilling skulle aldri fått være med. Er det sjokk-tv de prøver å få til med denne sesongen? 

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja dette var en naturlig og nødvendig vinkel.....

Hvordan legger man opp til dette lurer jeg på....

"Sitt på denne stolen midt i stuen, ha lite klær på slik at du får vist deg frem. Hold inn magen. Bla i boken din. Hm..... dette gir liksom ikke heeelt det uttrykket vi ønsker. Kan vi filme deg bakfra og ovenfra? Litt sånn at vi titter over skulderen din? Superbra! Det funket gull! Nå får du flere følgere på Insta også."

16824536397703707356646924988498.jpg

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (På 24.4.2023 den 18.58):
  Skjul innhold

I dagens episode tok Mila og Jonathan tatoveringer. Mila sin var veldig stor og plassert slik at den er synlig feks når hun har på treningstøy. Den tatoveringen finnes ikke på noen av bildene hennes på insta🧐 So did it really happen, eller var det bare for å lage innhold? Hun har en annen tatovering som er tatt i etterkant, men på et annet sted og med annet motiv. OM hun faktisk tok den, er det jævlig respektløst av tatovøren og Jonathan å ikke informere henne om at bokstavene deres og et hjerte hadde blitt tegnet inn i tatoveringen hennes. En tatovering er tross alt permanent.

Screenshot_20230425_222838_Instagram.thumb.jpg.a867fc3aaa71b1a18bb2c810b20ea622.jpgScreenshot_20230425_223706_Instagram.thumb.jpg.3e04c98dfdacc9f235067668b9461e6a.jpg

Den er veldig lite synlig, men hun har den 🥰

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en merkelig sesong. Og dette programmet som var så fint før! 

Er det bare jeg som reagerer på at nesten alle understreker at de er med på et eksperiment? Og de er ikke juridisk gift slik jeg har forstått det. Gir man ikke mer om man ser på det som et ekteskap og ikke et eksperiment? 

Denne sesongen har alt for mye fokus på drama, og de overdriver hvor dramatisk det er med å vise fremblikk til flere episoder frem i tid. Vi får ikke noe perspektiv på hvor lang tid som har gått, hvordan hverdagen til parene faktisk er, og vi som ser på får vel strengt tatt ikke noen læring denne sesongen. 

Tidligere sesonger har vært så fine fordi det har virket som det har vært ekte øyeblikk med fine mennesker og med gode samtaler med parterapeut. Må understreke at det for all del er fine mennesker som er med nå også, men det virker som flere av dem er plukket ut kun for å skape sensasjons-tv, og det synes jeg lite om når det er snakk om noe så seriøst som ekteskap. 

• Liker 16
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solkrem skrev (3 timer siden):

Er det bare jeg som reagerer på at nesten alle understreker at de er med på et eksperiment? Og de er ikke juridisk gift slik jeg har forstått det. Gir man ikke mer om man ser på det som et ekteskap og ikke et eksperiment? 

Denne sesongen har alt for mye fokus på drama, og de overdriver hvor dramatisk det er med å vise fremblikk til flere episoder frem i tid. Vi får ikke noe perspektiv på hvor lang tid som har gått, hvordan hverdagen til parene faktisk er, og vi som ser på får vel strengt tatt ikke noen læring denne sesongen. 

Tidligere sesonger har vært så fine fordi det har virket som det har vært ekte øyeblikk med fine mennesker og med gode samtaler med parterapeut. Må understreke at det for all del er fine mennesker som er med nå også, men det virker som flere av dem er plukket ut kun for å skape sensasjons-tv, og det synes jeg lite om når det er snakk om noe så seriøst som ekteskap. 

Så enig med deg!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solkrem skrev (4 timer siden):

Helt enig med deg. Dette er jo ikke gift ved første blikk - de er jo ikke gift engang 😂

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solkrem skrev (9 timer siden):

Også det er vel pga det australske, som mye annet. Tipper det er produksjonen som hele tiden refererer til det som det. Potensielt ber de kalle det det også. 🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakk om å kjøre konseptet i dass, etter denne sesongen er det vel ingen som kommer til å melde seg på mer!

• Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mila virket som en veldig kald kvinne i starten, men de siste episodene har hun snudd helt. Har begynt å like henne. Plutselig ble hun som voksen, da hun begynte å faktisk prøve

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solflekken skrev (På 27.4.2023 den 13.05):

Mila virket som en veldig kald kvinne i starten, men de siste episodene har hun snudd helt. Har begynt å like henne. Plutselig ble hun som voksen, da hun begynte å faktisk prøve

Jeg er også litt der, at jeg begynner å like henne 🙈

Så spørs det hvilke sprell hun finner på når avgjørelsen skal tas. Jeg går nesten utifra at hun "dumper" Jonathan i siste program 🙄

Endret av Krutthøna
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelp sett nyeste ep nå og jeg forstår ikke at de andre deltagerne bare sitter der passive når Cecilie regelrett trykker Ørjan ned under middagen😱 Hun er jo hel crazy....😱 For noen passive deltagere og de ekspertene er jo like hjelpesløse. Ørjan er en flott mann både utseendemessig og i personlighet,han kan finne en bra dame. Stakkars mann,han blir såret slik foran alle. Ubehagelig se på!

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (35 minutter siden):

Hjelp sett nyeste ep nå og jeg forstår ikke at de andre deltagerne bare sitter der passive når Cecilie regelrett trykker Ørjan ned under middagen😱 Hun er jo hel crazy....😱 For noen passive deltagere og de ekspertene er jo like hjelpesløse. Ørjan er en flott mann både utseendemessig og i personlighet,han kan finne en bra dame. Stakkars mann,han blir såret slik foran alle. Ubehagelig se på!

Det skjønner jeg godt. Cecilie var fullstendig gal.

Og jeg tenker at de andre gjorde det lurt i å holde kjeft for å ikke eskalere situasjonen. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (16 timer siden):

Hadde en mann oppført seg som C mot en kvinne så skal jeg love deg at det hadde fått konsekvenser. Fikk vondt i magen av å se på den klikkingen hennes.

Endret av Sonit
  • Liker 16
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonit skrev (1 time siden):

Hadde en mann oppført seg som C mot en kvinne så skal jeg love det at det hadde fått konsekvenser. Fikk vondt i magen av å se på den klekkingen hennes.

Enig! Hadde en kvinne blitt utsatt for det der hadde de andre brutt inn. Ble uvel av å se det. Jeg synes også det var rart Mila løp etter Cecilie. Kunne latt henne roe seg alene litt. Det fikk det til å se ut som det var to urimelige i situasjonen, men det var det ikke. Det var Ørjan det var synd i, ikke Cecilie. Men glad Maja støttet Ørjan så åpenlyst som hun gjorde. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...