Gå til innhold

Gift ved første blikk 2023

Daisy_B

Anbefalte innlegg

Spoiler

I dagens episode tok Mila og Jonathan tatoveringer. Mila sin var veldig stor og plassert slik at den er synlig feks når hun har på treningstøy. Den tatoveringen finnes ikke på noen av bildene hennes på insta🧐 So did it really happen, eller var det bare for å lage innhold? Hun har en annen tatovering som er tatt i etterkant, men på et annet sted og med annet motiv. OM hun faktisk tok den, er det jævlig respektløst av tatovøren og Jonathan å ikke informere henne om at bokstavene deres og et hjerte hadde blitt tegnet inn i tatoveringen hennes. En tatovering er tross alt permanent.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spoiler

Siste episode på Discovery - no words. Cecilie har alltid vært en frekk og uclassy dame, men det her tok faktisk kaka. 100% søppel 😂 og ikke engang get me started om at Jonathan og Mila tok matchende tatoveringer… folk er jo gale

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Cecilie er direkte ufyselig i oppførselen sin mot Ørjan. 

Hadde før gnagd av meg armen, før jeg hadde vært i et forhold med det kvinnemennesket. 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (På 22.4.2023 den 18.14):

Har Susanne tatt samme brevkurs som Iselin Guttormsen?

De har i alle fall fått utdelt samme mengde intelligens og sjarm 🤭

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amaryllish skrev (14 minutter siden):
  Skjul innhold

Siste episode på Discovery - no words. Cecilie har alltid vært en frekk og uclassy dame, men det her tok faktisk kaka. 100% søppel 😂 og ikke engang get me started om at Jonathan og Mila tok matchende tatoveringer… folk er jo gale

Spoiler

Men hvor er tatoveringen til Mila etter programmet? Ikke på hennes insta, iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Siste «par»terapi med Benjamin ble hver for seg for Cecilie og Ørjan. Sikkert like greit slik at Ørjan fikk komme til ordet og at det skulle bli noenlunde konstruktivt. 

Som alle andre har sagt her, all honnør til Ørjan. Han har virkelig vært igjennom en tålmodighetsprøve. Cecilie har ikke gjort en dritt for han og rimelig frekt av henne å påstå at hun har vært der for han/forstått han og hans behov..?!?!

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mperle skrev (38 minutter siden):
  Skjul innhold

Siste «par»terapi med Benjamin ble hver for seg for Cecilie og Ørjan. Sikkert like greit slik at Ørjan fikk komme til ordet og at det skulle bli noenlunde konstruktivt. 

Som alle andre har sagt her, all honnør til Ørjan. Han har virkelig vært igjennom en tålmodighetsprøve. Cecilie har ikke gjort en dritt for han og rimelig frekt av henne å påstå at hun har vært der for han/forstått han og hans behov..?!?!

Spoiler

Det brevet var fantastisk! Og sikkert eneste mulighet for å få sagt sitt uten å bli avbrutt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet for et drama fra Cecilie. 
Men jeg skjønte ikke helt hva Mila prøvde å hinte til om at Cecilie hadde gode grunner til å føle det hun gjorde? 🤔 var det en liten oppfordring til drama fra Mila sin side?
Fine Maja 💐 hu skjønte at det var viktig for Ørjan å få anerkjennelse. Med det sagt så er det nok første og siste gang jeg ser denne serien. Ubrukelige «samlivseksperter» 🙄

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Variert skydekke skrev (På 23.4.2023 den 9.06):

Castingprosessen blir om mulig enda rarere: https://www.dagbladet.no/kjendis/ble-dumpet-rett-for-innspilling/79085160

Her står det at Jonathan ble dumpet av sin forlovede kun 2 måneder før innspillingen! På TV får man vel ikke inntrykk av at bruddet er så ferskt? Han ble brått dumpet 3 uker før de egentlig skulle gifte seg. På det tidspunktet er man ikke ferdig med å bearbeide bruddet, så det er jo totalt skivebom å overtale han til å bli med i programmet. 

Jeg reagerte også på det: både på kameratene som meldte han på et sånt program i en sårbar fase, men også på castingansvarlig som caster noen som fortsatt bearbeider et ganske ferskt brudd etter et langvarig forhold.

• Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cecilie minner meg om hun Paradise Hotell dama, var det Melinda hun het? 

edit: Cecilie snakker mye engelsk, og kommer med gullkorn som “this beach is checking out” eller “go card” 🧠 

Endret av 000VF000
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Iallefall bra Cecilie ikke henger seg opp i småting lengre som hun sa 😅🤣

men ny episode på Discovery+ på en mandag altså? Har det ikke vært tirsdager? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (På 23.4.2023 den 19.17):

Uenig. Han var i en sårbar periode og tv-produksjonen overtalte han til å bli med. 

Jeg tror vi alle har vært der og opplevd kraften av kjærlighetssorg og man gjør hva som helst for å døyve/glemme smerten. 

Folk tar til og med livet sitt for å komme bort fra smerten.

Det kom også frem i artikkelen at det ikke er barnets mor han skulle gifte seg med.

Sårbar eller ei, ingen tvang han. Man bør tenke seg om mange ganger før man blir med på et så seriøst (selv om det ikke fremstår så seriøst denne gangen)  eksperiment, spesielt hvis man har barn.

Idiotisk av produksjonen å ta med en som sannsynligvis ikke er over exen, men bruker programmet for å komme over henne. Å hoppe fra den ene til den andre på så kort tid er heller ikke bra for barna, selv om det ikke var deres mor han skulle gifte seg med.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (7 timer siden):
  Skjul innhold

Jo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cecilie er nok en skikkelig herlig venninne, kollega, nabo og alt hun kan bli 😳Makan til fucking bitch skal man lete lenge etter. Der er det total mangel på empati og jeg håper hun aldri blir mamma med den attituden. Hun er jo helt gæern. Jeg er såååå glad hun ikke er datteren min, da hadde jeg vært flau herfra til helvetet over hennes væremåte. Trur nesten jeg hadde gjort henne «arveløs»om hun ikke skjerper seg med en gang.

Var det siste episode nå denne uka?

• Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (44 minutter siden):

Cecilie er nok en skikkelig herlig venninne, kollega, nabo og alt hun kan bli 😳Makan til fucking bitch skal man lete lenge etter. Der er det total mangel på empati og jeg håper hun aldri blir mamma med den attituden. Hun er jo helt gæern. Jeg er såååå glad hun ikke er datteren min, da hadde jeg vært flau herfra til helvetet over hennes væremåte. Trur nesten jeg hadde gjort henne «arveløs»om hun ikke skjerper seg med en gang.

Var det siste episode nå denne uka?

Tror det er 2-3 episoder igjen. Slik klippingen har vært så langt, blir jeg ikke forundret om de bruker et par episoder bare for å vise hva de 3 gjeværende parene velger. Deretter en siste epsiode hvor vi får se hvor de er i dag.....alene eller i par.

Jeg tror det blir maks 1 par som vil fortsette å se hva det kan bli. Resten forblir "gode venner" og går hver til sitt.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det er kommet ny episode og Cecilie klikker helt under en middag. Litt usikker på om jeg orker se, trodde han kastet ringen og det var ferdig.. Jeg forstår ikke at de kan vise slikt på TV, dama trenger beskyttelse mot seg selv. Blir vel til at jeg kikker allikevel, spent på det ene paret. Hun fra Albania (?) og han koselige sørlendingen.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
000VF000 skrev (10 timer siden):

Cecilie minner meg om hun Paradise Hotell dama, var det Melinda hun het? 

edit: Cecilie snakker mye engelsk, og kommer med gullkorn som “this beach is checking out” eller “go card” 🧠 

Mener du Melina fra Ex on the Beach? Eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, dårligbrukernavn said:

Mener du Melina fra Ex on the Beach? Eller? 

Ja, det er nok henne jeg mente. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (10 timer siden):
  Skjul innhold

Det er kommentert tidligere, og skrevet at det nok må være en glipp pga de vanligvis kommer på tirsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cecilie i den siste episoden😳

Hele produksjonen burde ha stoppet henne lenge før denne middagen. 

Stakkars Ørjan. 

Husker da jeg så første episoden da hun og Ørjan giftet seg og fikk se moren. Det var ikke noe smil eller glede å spore fra moren. Mulig det er noe der som gjør at Cecilie så lukket og ufordragelig.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...