dårligbrukernavn Skrevet 19. april 2023 #901 Del Skrevet 19. april 2023 (endret) Ørjan har vokst på meg gjennom hele serien, og ekstra mye i nyeste episoden. Han virker som en skikkelig fin fyr. Syns han er EKSTREMT tålmodig og takler Cecilie på en beundringsverdig måte. Syns måten han blir behandlet på er skikkelig ufortjent, og det er minst like ufortjent at Cecilie er så heldig og bli møtt på en så god måte av han, tross SÅ dårlig oppførsel. I denne episoden syns jeg hun var virkelig stygg mot han (ikke at hun ikke har vært det tidligere også, og sikkert mye mer enn vi har sett i serien også), og jeg syns også det så ut som Ørjan faktisk hadde det skikkelig vondt mens det stod på. Følte virkelig med han/fikk så vondt av han. For en mann! ❤️ Håper han finner en som fortjener han! Ugh, var inne og så på instagrammen hennes... Så at hun delte på story at hun skal komme ut med masse dritt om Ørjan, virket det som. Skrev noe om at han var en helt annen foran kamera osv. Jeg tolker det som at hun går for "angrep er beste forsvar". Jeg er for at alle saker har to sider, man er to i et forhold/en relasjon og alt det der, men kjenner at jeg er usikker på om man kan stole på hva hun sier, og frykter at hun vil være veldig urettferdig mot han. Hvis hun skal ut med noe, så håper jeg VIRKELIG hun holder seg til sannheten! Endret 19. april 2023 av dårligbrukernavn 12 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 19. april 2023 #902 Del Skrevet 19. april 2023 Daisy_B skrev (6 timer siden): Ørjan har «vunnet» hele serien, spør du meg. Aldri om jeg hadde klart å takle henne på en så tålmodig og tolerant måte som han har gjort. Ørjan kan gå ut med hodet hevet. Det er helt sikkert. Skulle ikke forundre meg om han får et eget program hvor han skal finne seg kjæreste, evt. at han blir Ungkaren nesten år. Men, det dukker sikkert opp noen DM's underveis 😋 11 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 19. april 2023 #903 Del Skrevet 19. april 2023 Meadow skrev (7 timer siden): Det burde vært sånn at hvis én vil dra, så er det over. Helt enig. Det er jo sånn det fungerer i virkeligheten. Vil en skilles, så kan jo ikke den andre nekte. Cecilie ville jo fortsette fordi hun ville utvikle seg selv mere. Det var hele tiden meg meg meg. Allerede der skulle Ørjan sagt at nok er nok. Cecilie elsker jo å diskutere, krangle og lage bråk ut av ingenting. Æsj, jeg kan ikke fordra det mennesket. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 19. april 2023 #904 Del Skrevet 19. april 2023 Eva-Lena skrev (1 time siden): Helt enig. Det er jo sånn det fungerer i virkeligheten. Vil en skilles, så kan jo ikke den andre nekte. Der er nok ekspertene uenig med deg. Hvis du sliter deg ut psykisk i ett forhold, så må du ikke finne på å skille deg. Du skal bli i forholdet og finne deg i det😅 De tre ekspertene må være tidenes verste rådgivere jeg har sett på tv. Håper de fikk godt betalt for deltakelsen, for dette er virkelig dårlig reklame for dem. 18 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IDGAF Skrevet 19. april 2023 #905 Del Skrevet 19. april 2023 Du vet det er lite for produksjonen å vise når halve episoden (føltes det ut som) er Ørjan og Cecilie på Escape Room. Herlighet så barnslig Cecilie er. Det utrykket til Ørjan da de kranglet på sofaen i gårsdagens episode 🤣 Han var jo helt satt ut. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 19. april 2023 #906 Del Skrevet 19. april 2023 IDGAF skrev (7 minutter siden): Du vet det er lite for produksjonen å vise når halve episoden (føltes det ut som) er Ørjan og Cecilie på Escape Room. Herlighet så barnslig Cecilie er. Det utrykket til Ørjan da de kranglet på sofaen i gårsdagens episode 🤣 Han var jo helt satt ut. Det var han ikke alene om😅 Jeg kjente at nakkehårene mine reiste seg da hun kjefta på han for noe så tullete. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 19. april 2023 #907 Del Skrevet 19. april 2023 Meadow skrev (10 timer siden): Det burde vært sånn at hvis én vil dra, så er det over. Ja, det er jo helt latterlig sånn som det er nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalaB Skrevet 19. april 2023 #908 Del Skrevet 19. april 2023 Meadow skrev (19 timer siden): Det burde vært sånn at hvis én vil dra, så er det over. Jolanda skrev (8 timer siden): Ja, det er jo helt latterlig sånn som det er nå. De burde ikke hatt sånne valg midt inni i det hele tatt. Det er en stressfaktor som kun er ment å lage tv, men som ikke skaper annet enn usikkerhet blant de parene som er litt usikre. Så kunne de heller tatt kontakt med produksjonen dersom de velger å avbryte. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 19. april 2023 Forfatter #909 Del Skrevet 19. april 2023 lalaB skrev (8 minutter siden): De burde ikke hatt sånne valg midt inni i det hele tatt. Det er en stressfaktor som kun er ment å lage tv, men som ikke skaper annet enn usikkerhet blant de parene som er litt usikre. Så kunne de heller tatt kontakt med produksjonen dersom de velger å avbryte. Ikke for at jeg er veldig for disse seremoniene, jeg er vel egentlig hverken for eller i mot. Men ville bare nevne at i den australske utgaven har de valgene mange ganger hatt en nytteverdi. Skakkjørte par som har vært skråsikre på at løpet er kjørt har fått ny giv når de har sett at en eller begge har skrevet "bli", og flere har klart å snudd skuta helt rundt etterpå. I andre tilfeller har de fått tilsnakk fra eksperter og med-deltakere hvis én har skrevet "dra", der det har blitt tydelig for den personen at den ikke har prøvd nok, at han eller hun ikke har oppført seg særlig greit osv. Og så har det ført til at personen har endret seg. Bare som eksempel. Grunnen til at de "må" bli en uke til hvis de ikke er samstemte i valget, er nettopp fordi det ofte går bedre med dem i uka som følger. Da prøver de som regel litt ekstra. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 19. april 2023 #910 Del Skrevet 19. april 2023 Stakkars Ørjan! Jeg hadde eksplodert om jeg var han. At han kan sitte der helt rolig viser bare hvor ekte han er! 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalaB Skrevet 19. april 2023 #911 Del Skrevet 19. april 2023 Daisy_B skrev (2 timer siden): Ikke for at jeg er veldig for disse seremoniene, jeg er vel egentlig hverken for eller i mot. Men ville bare nevne at i den australske utgaven har de valgene mange ganger hatt en nytteverdi. Skakkjørte par som har vært skråsikre på at løpet er kjørt har fått ny giv når de har sett at en eller begge har skrevet "bli", og flere har klart å snudd skuta helt rundt etterpå. I andre tilfeller har de fått tilsnakk fra eksperter og med-deltakere hvis én har skrevet "dra", der det har blitt tydelig for den personen at den ikke har prøvd nok, at han eller hun ikke har oppført seg særlig greit osv. Og så har det ført til at personen har endret seg. Bare som eksempel. Grunnen til at de "må" bli en uke til hvis de ikke er samstemte i valget, er nettopp fordi det ofte går bedre med dem i uka som følger. Da prøver de som regel litt ekstra. Ok, jeg har ikke sett den australske versjonen, så har kun de forrige sesongene her i Norge å sammenligne med. Og fra mitt ståsted virker det som et stressende element for flere av deltakerne. Jeg likte det forrige konseptet bedre, der var det ikke en mulighet til å bare gi opp etter en uke, og giftemålet var faktisk på ekte. Det skaper jo en ekstra dimensjon i forhold til hvor seriøse de faktisk er med deltakelsen. De fikk også mye bedre hjelp av ekspertene i de tidligere sesongene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 19. april 2023 Forfatter #912 Del Skrevet 19. april 2023 Jeg hadde nok også foretrukket den gamle versjonen. Alternativt at de fulgte den australske utgaven fullt ut. Hybridløsningen de har gått for her, funker ikke helt. For min del handler det nok mest om at de har blanda folk som virkelig vil være der med folk som er castet, og at det er vanvittig lite som skjer. Snooze Fest 2023. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 21. april 2023 #913 Del Skrevet 21. april 2023 Da han sto og lagde fiskepudding… Var det som å se en far som blir kommandert av en bortskjemt unge på ti år… Space, tiktok… jaja… Hadde jeg fått servert kaffe på senga av en så flott mann, hadde jeg vært som ei sol. Hva så om det var litt hår i vasken. Det tar to sekunder for henne å tørke opp med en klut. Man skal ikke ødelegge dagen for den andre ved å klage på småtterier, må være kjipt for han å gå på eggeskall for slippe å få kjeft for hår… 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 21. april 2023 #914 Del Skrevet 21. april 2023 Oi har nå sett siste episode og det er virkelig bare trist at produksjonen velger ha med en så syk ustabil person som Cecilie med🙄 Hun knekker hele mannen😔 Stakkars Ørjan. Jeg håper så inderlig den stakkars mannen får egen TV serie med mulighet finne seg kjærligheten❤ Cecilie er ekstremt usikker, på grensen til galskap. Hun har ekstremt dårlig selvtillit og er utrolig umoden. Det verste er allikevel hvordan hun psyket ned denne mannen. Det burde vært forbudt å ha henne med på slike program! Hvor er produksjonen?😱 Talentløst. Stakkars gode Ørjan. Han fortjener kongens gullmedalje over og ha holdt ut med det syke menneske. De andre parene er ikke verdt kommentere en gang, absolutt alle de andre om de så finner kjærligheten der eller ikke er iallefall oppegående mennesker. Alle utenom Cecilie. Hun trenger ikke TV tid, hun trenger intensiv psykolog behandling. 20 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet 21. april 2023 #915 Del Skrevet 21. april 2023 37 minutter siden, M.H85 said: Oi har nå sett siste episode og det er virkelig bare trist at produksjonen velger ha med en så syk ustabil person som Cecilie med🙄 Hun knekker hele mannen😔 Stakkars Ørjan. Jeg håper så inderlig den stakkars mannen får egen TV serie med mulighet finne seg kjærligheten❤ Cecilie er ekstremt usikker, på grensen til galskap. Hun har ekstremt dårlig selvtillit og er utrolig umoden. Det verste er allikevel hvordan hun psyket ned denne mannen. Det burde vært forbudt å ha henne med på slike program! Hvor er produksjonen?😱 Talentløst. Stakkars gode Ørjan. Han fortjener kongens gullmedalje over og ha holdt ut med det syke menneske. De andre parene er ikke verdt kommentere en gang, absolutt alle de andre om de så finner kjærligheten der eller ikke er iallefall oppegående mennesker. Alle utenom Cecilie. Hun trenger ikke TV tid, hun trenger intensiv psykolog behandling. Enig i dette. Hadde det vært motsatt hadde det vært stoppet. Først klager hun over at han "smisker" ved å spør om han vil ha kaffe, så forlanger hun frokost osv. Maser om at han skal ta hensyn til hver minste ting hun klager over men tar ikke litt hensyn til han. Gjør selv ikke en ting for å forstå hvordan han føler seg, men han skal liksom lese tankene hennes og tilpasse seg henne? Ser ut som det eskalerer også. Det er på grensen, om ikke, psykisk vold. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arya2000 Skrevet 21. april 2023 #916 Del Skrevet 21. april 2023 Grüner skrev (På 18.4.2023 den 23.04): Hun er visst 25, men oppfører seg som om hun var 20 år yngre… Ikke si det. 3 åringer har mer følelsesregulering og empati enn henne. Hun kommet til å slite med å finne en livsledsager. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 21. april 2023 #917 Del Skrevet 21. april 2023 anonymLala skrev (4 timer siden): Enig i dette. Hadde det vært motsatt hadde det vært stoppet. Først klager hun over at han "smisker" ved å spør om han vil ha kaffe, så forlanger hun frokost osv. Maser om at han skal ta hensyn til hver minste ting hun klager over men tar ikke litt hensyn til han. Gjør selv ikke en ting for å forstå hvordan han føler seg, men han skal liksom lese tankene hennes og tilpasse seg henne? Ser ut som det eskalerer også. Det er på grensen, om ikke, psykisk vold. Ja. Hadde dette vært motsatt,en narsissistisk mann hadde han blitt kastet ut. Disse terapeutene. Er de utdannet på mc donalds? Vurderer nesten sende inn klage. Psykisk vold er ingen underholdning. Siden mannen her er offeret biter han vel bare tenna sammen og legger det bak seg,hadde det vært ei dame hadde hun fått mye mer sympati. Cecilie er virkelig ei dame som bør stoppes fra flere TV program. Hun er jo syk så evner nok ikke se det selv,men trodde virkelig det var psykologer altså utdannede psykologer tilstede iallefall på slike intime relasjons programmer som giftemål? Sjokkert...😱 24 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 21. april 2023 #918 Del Skrevet 21. april 2023 Arya2000 skrev (3 timer siden): Ikke si det. 3 åringer har mer følelsesregulering og empati enn henne. Hun kommet til å slite med å finne en livsledsager. Hun er vel 26? Leste gjerne feil. Men når alt kommer til alt er det produksjonen som burde stoppet den relasjonen rimelig kjapt. Er det som overrasker meg,at slikt er underholding. Dette kaller jeg psykisk vold. Hun leter etter noe å dra han ned i dritten med. Hun klikker fordi han spurte om de skulle ta karusell (eller noe) sammen, det var jo helt jævlig å spør om. Han burde sagt han skulle ta karusell alene for hvorfor skulle hun sitte i en karusell med han taperen? "Jeg hater deg" sier hun egentlig. Du er et null. Altså ..😱 Og det å ligge å kommandere om mat,drikke,kaker for å så " jeg trenger fred fra det jævla trynet ditt" ...slik hun holder på. Sykt ,håper programmets sjefer tar en runde med seg selv 😲😢 19 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 21. april 2023 #919 Del Skrevet 21. april 2023 29_j skrev (1 time siden): Enig... Jeg får dårlig energi bare av å se og høre på henne. Dette er ikke greit! Kan skyldes en kald barndom, men da må hun få hjelp. Ingen menn skal bli behandlet sånn. Nå er jeg 35, ikke 29 som nicket tilsier, så mulig hun vokser på seg selv etterhvert (noe jeg fikk erfart😉). Har en datter på 14 år jeg som er mer moden enn henne ,tror ikke en slik personlighet kan vokses fra🙈 Det går ikke. Er jo atferden hennes det lyser rødt av. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arya2000 Skrevet 21. april 2023 #920 Del Skrevet 21. april 2023 M.H85 skrev (3 timer siden): Ja. Hadde dette vært motsatt,en narsissistisk mann hadde han blitt kastet ut. Disse terapeutene. Er de utdannet på mc donalds? Vurderer nesten sende inn klage. Psykisk vold er ingen underholdning. Siden mannen her er offeret biter han vel bare tenna sammen og legger det bak seg,hadde det vært ei dame hadde hun fått mye mer sympati. Cecilie er virkelig ei dame som bør stoppes fra flere TV program. Hun er jo syk så evner nok ikke se det selv,men trodde virkelig det var psykologer altså utdannede psykologer tilstede iallefall på slike intime relasjons programmer som giftemål? Sjokkert...😱 Mine tanker også. Syntes det her var for psykisk vold å regne. Greit de tar utdrag av situasjoner når de lager programmet, men det var slik det var. Ørjan hadde fortjent kompensasjon og en fortjenestemedalje i tålmodighet. Greit hun sier hun fungerer slik hun gjør og må ha SPACE, men da melder en seg ikke inn i et slikt program. Da tar en ansvar for det og jobber med seg selv, eller flytter til gokk og bor der alene med 100 katter for å sette det på spissen. Ikke plag andre med bagasjen din. Det hun ikke skjønner er at det var like ille (om ikke verre) for Ørjan , men han tok seg sammen og oppførte seg slik vanlige folk gjør. Hun hadde ikke tålt 1 sekund å bli behandlet slik hun behandler andre. De må virkelig luke ut folk med alvorlig personlighetsproblematikk i slike program. Jeg fatter virkelig ikke hvem som sto bak castingen, og de rådgiverne må ha tatt utdannelsen på nettkurs. Er kanskje litt harsk nå men dette var ille å se på. Hun er sikkert god på bunnen da, men trenger en god dose atferdsterapi. 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå