Meadow Skrevet 17. mars 2023 #521 Del Skrevet 17. mars 2023 Chroma skrev (4 minutter siden): Hva betyr det at de er castet? At de ikke har meldt seg på, men blitt spurt om de vil være med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 17. mars 2023 #522 Del Skrevet 17. mars 2023 Meadow skrev (Akkurat nå): At de ikke har meldt seg på, men blitt spurt om de vil være med. Okei, takk. Så teit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 17. mars 2023 #523 Del Skrevet 17. mars 2023 Chroma skrev (3 timer siden): Okei, takk. Så teit. Ikke nødvendigvis teit å caste folk. Maja ble castet til serien og hun er veldig seriøs. Men å caste Joakim, Ørjan og Cecilie var bare tull. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JennieB Skrevet 17. mars 2023 #524 Del Skrevet 17. mars 2023 Blåttvann skrev (6 minutter siden): Ikke nødvendigvis teit å caste folk. Maja ble castet til serien og hun er veldig seriøs. Men å caste Joakim, Ørjan og Cecilie var bare tull. Ble Maja castet? Hvor har du lest det? Enig i at hun er seriøs. De andre skulle jeg gjerne sett byttet ut med noen som oppriktig var innstilt på å ta del i prosjektet, ikke bruke det som springbrett til noe annet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 17. mars 2023 #525 Del Skrevet 17. mars 2023 (endret) Sverre så veldig lenge og søtt på Benjamin da de gjestet God Morgen Norge i dag, flere som la merke til det? Endret 17. mars 2023 av Blåttvann 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 17. mars 2023 #526 Del Skrevet 17. mars 2023 Røkla skrev (6 timer siden): Jeg liker Joachim mindre og mindre. FOR en ekkel type! Han virker som han tror han er guds gave til kvinner, mens han sikkert innerst inne er emormt usikker. Hvorfor føler han at han har plikt til å gi andre selvtillitsboost, samtidig som han bretter ut til Kaja om hva han synes er tiltrekkende. Kaja burde løpe! Han fortjener ikke mer skjermtid, så håper Kaja velger å dra, og at hun får masse brev fra fine fyrer som liker henne for den hun er, og får henne til å føle seg som den vakre og gode dama hun er. Og hva skjer med at Mila lager en greie ut av at hun skal overraske, og så skal de på kaffebar?! Jonathan er så lettet over at de ikke skulle noe utenfor komfortsonen at han blir kjempeglad og føler seg sett fordi han er glad i kaffe. Men hjelp, Mila er så selvsentrert at jeg må se bort. Den kommentaren om at det er kjedelig å se på folk, hun vil heller at folk skal se på henne🤯😂 Hun sa det faktisk😂 De har absolutt ingenting til felles, ikke engang å se på folkelivet fra en benk. Vel, de begge har to unger da, men de har fortsatt ikke blitt nevnt i programmet... Maja og Sverre er så fine sammen! Sverre må bare tørre å ikke tulle så mye. Jeg elsker Maja sin stil, hun er rå. Cecilie og Ørjan. De liker hverandre mer enn de vil innrømme. Marius og Björn. De skulle fått bedre matcher, men fint å se at det virker som de har blitt venner. Joachim er umoden til å være 40. Han har fortsatt ikke forstått at en vei til et godt og langvarig forhold er trygghet. De fleste kvinner blir usikre om mannen de dater hele tiden skal gi komplimenter til andre kvinner. Hva er det egentlig han tenker med? Kanskje han har fått dårlig dating tips av disse kursene som noen menn i Oslo tilbyr, som er helt ubrukelig. Han er mulig litt stuck i tenårene enda 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ mulig han er god, snill og alt på innsiden, men grow up! 30 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 17. mars 2023 #527 Del Skrevet 17. mars 2023 JennieB skrev (16 minutter siden): Ble Maja castet? Hvor har du lest det? Enig i at hun er seriøs. De andre skulle jeg gjerne sett byttet ut med noen som oppriktig var innstilt på å ta del i prosjektet, ikke bruke det som springbrett til noe annet. Hun sa det på GMN, hun ble kontaktet og meldte seg ikke på selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 17. mars 2023 #528 Del Skrevet 17. mars 2023 Blåttvann skrev (30 minutter siden): Hun sa det på GMN, hun ble kontaktet og meldte seg ikke på selv. Fire stykker som vi har fått vite er castet. Kanskje flere også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 18. mars 2023 #529 Del Skrevet 18. mars 2023 Noen som vet hvor mange episoder det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 18. mars 2023 #530 Del Skrevet 18. mars 2023 Grüner skrev (5 minutter siden): Noen som vet hvor mange episoder det er? Siste episode går 16.mai, sa de på GMN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 18. mars 2023 #531 Del Skrevet 18. mars 2023 Blåttvann skrev (1 time siden): Siste episode går 16.mai, sa de på GMN. Hæ? Snakk om å trekke det ut i langdrag 😳. Har de ikke klipper eller? De har allerede holdt på i 2 mndr og skal holde på i 2 mndr til! Jeg trodde kanskje det var igjen et par episoder, jeg. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 18. mars 2023 Forfatter #532 Del Skrevet 18. mars 2023 Grüner skrev (33 minutter siden): Hæ? Snakk om å trekke det ut i langdrag 😳. Har de ikke klipper eller? De har allerede holdt på i 2 mndr og skal holde på i 2 mndr til! Jeg trodde kanskje det var igjen et par episoder, jeg. Enig. Da tar det nok flere uker før de viser det vi så på klipp i slutten av forrige episode. Først 4-5 episoder med kaffedrikking, trening og spising. Kanskje en liten "utfordring" i ny og ne. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 18. mars 2023 #533 Del Skrevet 18. mars 2023 Daisy_B skrev (8 timer siden): Enig. Da tar det nok flere uker før de viser det vi så på klipp i slutten av forrige episode. Først 4-5 episoder med kaffedrikking, trening og spising. Kanskje en liten "utfordring" i ny og ne. Dette vet jeg ikke om jeg orker 😅😂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 19. mars 2023 #534 Del Skrevet 19. mars 2023 CrazyCatLady2500 skrev (1 time siden): Dette vet jeg ikke om jeg orker 😅😂 Nei🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Røkla Skrevet 19. mars 2023 #535 Del Skrevet 19. mars 2023 CrazyCatLady2500 skrev (8 timer siden): Dette vet jeg ikke om jeg orker 😅😂 De har jo bommet helt på hva seerne til programmet vil ha. Vi ser jo på det fordi det er interessant å følge par som ønsker å slå seg til ro, og som får hjelp av eksperter til å finne en god match. Når halvparten er castet er det jo bare enda et intrigeprogram. Jeg savner det genuine i årets program. Nå er det stort sett falske premisser ute og går, og å vente en uke på hver (mer eller mindre) intetsigende episode blir for meget🥵🤯 12 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 19. mars 2023 #536 Del Skrevet 19. mars 2023 (endret) Leonaen skrev (På 17.3.2023 den 20.30): Joachim er umoden til å være 40. Han har fortsatt ikke forstått at en vei til et godt og langvarig forhold er trygghet. De fleste kvinner blir usikre om mannen de dater hele tiden skal gi komplimenter til andre kvinner. Hva er det egentlig han tenker med? Kanskje han har fått dårlig dating tips av disse kursene som noen menn i Oslo tilbyr, som er helt ubrukelig. Han er mulig litt stuck i tenårene enda 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ mulig han er god, snill og alt på innsiden, men grow up! Man skulle tro at en mann på 40 som har oppdratt en datter som nå er voksen, hadde litt andre mål og verdier enn det overfladiske som utseende. Nå er Kaja en pen kvinne, men hun passer ikke inn i Joachim sin mal om å se ut som en babe med høy selvtillit. Istedenfor å se hva Kaja har å å by på, fokuserer han heller på andre kvinner som passer inn i hans mal. Han trekker Kaja ned, istedenfor å dra henne opp sånn at hun føler at hun er bra nok. Hun er altfor bra for han etter min mening. Joachim fremstår som umoden og ufordragelig. Endret 19. mars 2023 av K_mb 33 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollyann Skrevet 19. mars 2023 #537 Del Skrevet 19. mars 2023 Jeg tror både Ørjan og Joachim helst vil ha Mila, men hun vil ikke ha noen, hun vil bare bli influenser. Det burde vært fellesmiddag eller parseremoni i hver episode. De andre episodene er kjedelige. Veteranbiler og minigolf liksom. 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil70 Skrevet 19. mars 2023 #538 Del Skrevet 19. mars 2023 Jeg synes hun sexologen er helt tragisk. Alt hun sier er så platt og selvfølgelig. Du kan faktisk se hvor saaakte det går rundt i hodet hennes. Stusselig dame! 22 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 19. mars 2023 #539 Del Skrevet 19. mars 2023 K_mb skrev (3 timer siden): Man skulle tro at en mann på 40 som har oppdratt en datter som nå er voksen, hadde litt andre mål og verdier enn det overfladiske som utseende. Nå er Kaja en pen kvinne, men hun passer ikke inn i Joachim sin mal om å se ut som en babe med høy selvtillit. Istedenfor å se hva Kaja har å å by på, fokuserer han heller på andre kvinner som passer inn i hans mal. Han trekker Kaja ned, istedenfor å dra henne opp sånn at hun føler at hun er bra nok. Hun er da mer enn bra nok for han etter min mening. Joachim fremstår som umoden og ufordragelig. Han var jo med i Linni søker drømmeprinsen. Hvis Linni er malen, rent utseendemessing, så har ekspertene bommet skikkelig. Personlig synes jeg Kaja er nydelig, smart og oppegående. Kaja bør stikke asap. Han er ikke verdt skoen han går i en gang. 40 åring som egentlig vil være 20....helst med en barmfager blondine/influenser i hvert kne. Hosj!! 27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 19. mars 2023 #540 Del Skrevet 19. mars 2023 Soleil70 skrev (6 timer siden): Jeg synes hun sexologen er helt tragisk. Alt hun sier er så platt og selvfølgelig. Du kan faktisk se hvor saaakte det går rundt i hodet hennes. Stusselig dame! Hun sier også mye som ikke er selvfølgelig, -meeen som er helt på jordet. 😅 Tenk å gi så mange av disse parene oppgaver som overhodet ikke passer dem. Det skaper bare mer avstand. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå