Gå til innhold

Gift ved første blikk 2023

Daisy_B

Anbefalte innlegg

Grüner skrev (1 time siden):

Ikke alle tidligere deltakere i programmet har så tro på det nye konseptet, her ved Sara og Joakim (som faktisk fortsatt holder sammen etter programmets slutt)

CE969618-9951-46BC-BDD9-8F29C225938D.thumb.jpeg.fd2dadd63afe893b06e19cbb5c24f274.jpeg

Hekt enig. Det er et helt annet konsept nå.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

betrayed skrev (17 timer siden):

Vet du tilfeldigvis hvor man kan se det australske? Fikk lyst å prøve!

Jeg har sett hele den siste sesongen av den australske på tiltok, det ligger sikkert på YouTube også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smos1 skrev (2 minutter siden):

Jeg har sett hele den siste sesongen av den australske på tiltok, det ligger sikkert på YouTube også 

Er det sesong 8 som er den siste?

Den ligger på Discovery.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, Jonthan virker i utgangspunktet som litt av et varp, selve drømmemannen. Snill, høflig, følsom, kjekk, gode intensjoner osv. Men begynner jo å lure på om intelligensen er helt "til stede". Når du "faller"  for ei isdronning som ikke gir noe tilbake, blir helt blendet av utseende, nedgraderer deg selv osv. Drømmemann, kanskje ikke..

• Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tio skrev (13 minutter siden):

Altså, Jonthan virker i utgangspunktet som litt av et varp, selve drømmemannen. Snill, høflig, følsom, kjekk, gode intensjoner osv. Men begynner jo å lure på om intelligensen er helt "til stede". Når du "faller"  for ei isdronning som ikke gir noe tilbake, blir helt blendet av utseende, nedgraderer deg selv osv. Drømmemann, kanskje ikke..

Tror bare han gjør det beste ut av situasjonen.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tio skrev (11 minutter siden):

Jeg tror ikke Jonathan er betatt av Mila. Jeg tror han stoler blind på ekspertene som har koblet de to sammen og gir «ekteskapet» en sjanse. 

Hvis han er som oss i tråden og har sett alle sesongene, og tenkt at ekspertene går grundig gjennom hvilket par som matcher sammen. Slik det har vært de andre sesongene. 

Jeg hadde nok gjort det samme dom Jonathan og sett på forholdet til Milla med åpent sinn og gått all in. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker sjokolade skrev (3 timer siden):

Den ligger på Discovery.

Usikker, følger noen av de fra sesong 8 på insta og de har fått barn så den ble spilt inn for kanskje to år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirisiri10
tio skrev (27 minutter siden):

Han har ikke akkurat falt for henne og sagt flere ganger at han må få litt mer tilbake og at utseende ikke er alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linny111
8 hours ago, Duff said:

Sesong 8 av Gift med første blikk Australia gikk på fem eller TVNorge i vinter. Skikkelig drama.

Ja, sesong 8 ligger ute på Discovery+, ser jeg. Verdt å se, men også en veldig frustrerende sesong av mange grunner 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linny111
3 hours ago, Elsker sjokolade said:

Den ligger på Discovery.

Vi har sesong 10 i Storbritannia nå, ligger noen uker bak Australia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linny111 skrev (1 minutt siden):

Ja, sesong 8 ligger ute på Discovery+, ser jeg. Verdt å se, men også en veldig frustrerende sesong av mange grunner 😅

Har begynt på den i dag. Spent på hva du mener. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linny111
49 minutter siden, betrayed said:

Har begynt på den i dag. Spent på hva du mener. :P

Du kommer til å skjønne det :D

Tror sesong 6 er min favoritt. Det var den første jeg så og ble helt hekta. Det ble samboeren min da også, og han hatet vanligvis realityserier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linny111 skrev (2 timer siden):

På slutten måtte jeg google parene bare for å få litt fred i sinnet. Satt og rev meg i håret, hvor ekle folk kan være 😡

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! Det blir litt forvirrende med alle de digresjonene om den australske versjonen her, så fint om dere kan lage en egen tråd for den heller, og holde dere til å kommentere den norske versjonen her! 

• Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linny111 skrev (10 timer siden):

Vi har sesong 10 i Storbritannia nå, ligger noen uker bak Australia.

Hei, fint om du heller kan starte en egen tråd for den australske versjonen, og holder deg til å skrive om den norske versjonen her, 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linny111
44 minutter siden, Grüner said:

Hei, fint om du heller kan starte en egen tråd for den australske versjonen, og holder deg til å skrive om den norske versjonen her, 

Det går fint, jeg svarte bare på et spørsmål. Trenger ikke snakke mer om den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker Joachim mindre og mindre. FOR en ekkel type! Han virker som han tror han er guds gave til kvinner, mens han sikkert innerst inne er emormt usikker. Hvorfor føler han at han har plikt til å gi andre selvtillitsboost, samtidig som han bretter ut til Kaja om hva han synes er tiltrekkende. Kaja burde løpe! Han fortjener ikke mer skjermtid, så håper Kaja velger å dra, og at hun får masse brev fra fine fyrer som liker henne for den hun er, og får henne til å føle seg som den vakre og gode dama hun er. 

Og hva skjer med at Mila lager en greie ut av at hun skal overraske, og så skal de på kaffebar?! Jonathan er så lettet over at de ikke skulle noe utenfor komfortsonen at han blir kjempeglad og føler seg sett fordi han er glad i kaffe. Men hjelp, Mila er så selvsentrert at jeg må se bort. Den kommentaren om at det er kjedelig å se på folk, hun vil heller at folk skal se på henne🤯😂 Hun sa det faktisk😂 De har absolutt ingenting til felles, ikke engang å se på folkelivet fra en benk. Vel, de begge har to unger da, men de har fortsatt ikke blitt nevnt i programmet... 

Maja og Sverre er så fine sammen! Sverre må bare tørre å ikke tulle så mye. Jeg elsker Maja sin stil, hun er rå. 

Cecilie og Ørjan. De liker hverandre mer enn de vil innrømme. 

Marius og Björn. De skulle fått bedre matcher, men fint å se at det virker som de har blitt venner.

• Liker 30
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røkla skrev (2 minutter siden):

Jeg liker Joachim mindre og mindre. FOR en ekkel type! Han virker som han tror han er guds gave til kvinner, mens han sikkert innerst inne er emormt usikker. Hvorfor føler han at han har plikt til å gi andre selvtillitsboost, samtidig som han bretter ut til Kaja om hva han synes er tiltrekkende. Kaja burde løpe! Han fortjener ikke mer skjermtid, så håper Kaja velger å dra, og at hun får masse brev fra fine fyrer som liker henne for den hun er, og får henne til å føle seg som den vakre og gode dama hun er. 

Og hva skjer med at Mila lager en greie ut av at hun skal overraske, og så skal de på kaffebar?! Jonathan er så lettet over at de ikke skulle noe utenfor komfortsonen at han blir kjempeglad og føler seg sett fordi han er glad i kaffe. Men hjelp, Mila er så selvsentrert at jeg må se bort. Den kommentaren om at det er kjedelig å se på folk, hun vil heller at folk skal se på henne🤯😂 Hun sa det faktisk😂 De har absolutt ingenting til felles, ikke engang å se på folkelivet fra en benk. Vel, de begge har to unger da, men de har fortsatt ikke blitt nevnt i programmet... 

Maja og Sverre er så fine sammen! Sverre må bare tørre å ikke tulle så mye. Jeg elsker Maja sin stil, hun er rå. 

Cecilie og Ørjan. De liker hverandre mer enn de vil innrømme. 

Marius og Björn. De skulle fått bedre matcher, men fint å se at det virker som de har blitt venner.

Angående Joachim, det er ubehagelig å se hvordan han er mot Kaja. Hun virker som ei søt og varm dame, som definitivt fortjener bedre enn en mann som helst vil ha en innbilsk babe. 

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker sjokolade skrev (17 timer siden):

Den ligger på Discovery.

Nei, det er sesong 10 som er den siste :)

Endret av Smos1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
Nutz skrev (23 timer siden):

I denne sesongen har jo både produksjon og deltagere vært åpen om at flere av dem har blitt castet til programmet. Cecilie og Ørjan er jo begge castet og kaster derfor ikke bort noens tid i programmet siden de er matchet med hverandre, men hadde jeg som en oppriktig deltager blitt matchet med en person som har castet hadde jeg nok blitt både sint, skuffet og provosert. Her tenker jeg litt på Kaja og Joakim.

Hva betyr det at de er castet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...