Røkla Skrevet 12. mars 2023 #441 Del Skrevet 12. mars 2023 Blåttvann skrev (Akkurat nå): Takk! Da får jeg vente til tirsdag, ser på lineærTV. Grugleder meg. 😬 Da har du litt å se frem til🥵 Håper du deler hva du synes😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smos1 Skrevet 14. mars 2023 #442 Del Skrevet 14. mars 2023 Fikk et godt inntrykk av Ørjan i siste episode, men ut ifra det som vises «i neste episode» ser det ut til at han får nok .. Joakim fortsetter å fremstå som usympatisk og arrogant så ikke noe bedre inntrykk av han.. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 14. mars 2023 #443 Del Skrevet 14. mars 2023 Røkla skrev (På 12.3.2023 den 21.26): Hvilken episode er den nyeste som har gått på lineær tv? Jeg er usikker på om det jeg skriver om bare ligger på nett, så muligens spoiler her. Vis skjult innhold Men nå skal jeg ikke sette Jonathan på en pidestall heller. Han virker som en mann med gode verdier, som er snill og gir av seg selv og er opptatt av at andre skal ha det bra. Men han er veldig selvutslettende. Sånn hadde det fungert å være sammen med en som Maja eller Kaja, for de er så genuint snille og respektfulle. Men sammen med Mila blir han bare tråkket på, og han sitter og sier at det er ingen problem at Mila trener sammen med en annen mann, mens du ser at han ikke mener det. Og så går han etter Mila og unnskylder til henne for at de andre (med rette!) tok ham i forsvar😩 Får lyst til å riste ham litt pedagogisk, og prente inn i ham at han er bedre enn han gir seg selv cred for. Han er jo hele pakka, om han bare får litt mer selvrespekt. På lineær tv går episode 8 i kveld kl 20.30. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 14. mars 2023 #444 Del Skrevet 14. mars 2023 Uten å spoile for de som ser på lineær TV så syntes jeg aktiviteten Mila valgte var særs tafatt. NULL innsats, kun fordi det lå rett ved der de bor under innspillingen. Hun gir jo ingenting av seg selv og gidder ikke komme på en aktivitet de kan gjøre sammen engang. 21 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JennieB Skrevet 14. mars 2023 #445 Del Skrevet 14. mars 2023 Nutz skrev (18 minutter siden): Uten å spoile for de som ser på lineær TV så syntes jeg aktiviteten Mila valgte var særs tafatt. NULL innsats, kun fordi det lå rett ved der de bor under innspillingen. Hun gir jo ingenting av seg selv og gidder ikke komme på en aktivitet de kan gjøre sammen engang. Spoiler Enig. Veldig spesielt. Stusset og på reaksjonen til Jonathan. Han virket veldig usikker og ukomfortabel. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 14. mars 2023 #446 Del Skrevet 14. mars 2023 9 minutter siden, JennieB said: Hide contents Enig. Veldig spesielt. Stusset og på reaksjonen til Jonathan. Han virket veldig usikker og ukomfortabel. Spoiler Jeg stusset på hennes da han sa at hun skulle velge aktivitet først. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 14. mars 2023 #447 Del Skrevet 14. mars 2023 Ser dagens episode på Discovery + nå… Jeg liker Joakim SÅ lite! Håper at Kaja drukner i frierbrev fra kjekke, stødige menn som overøser henne med komplimenter. Stakkars jente. Maja og Sverre - SÅ søte! Pluss at de faktisk gjør en innsats begge to. Ørjan og Cecilie… tja, de lager TV-underholdning om ikke annet 😂 Bjørn og Marius - jeg digger dem! De er blitt gode venner virker det som, skal ikke kimse av det. Mila og Jonathan…. Asså, Mila er så RAR i oppførselen. Og han er så åpen. 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 14. mars 2023 #448 Del Skrevet 14. mars 2023 Ser jo tydelig at Ørjan og Mila er på vei til og falle for hverandre. Får vondt av Jonathan .. håper han innser at han er for god for Mila. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 14. mars 2023 #449 Del Skrevet 14. mars 2023 Synes det var helt på sin plass at Maja konfronterte Mila med oppførselen hennes overfor Jonathan. Hun har ikke akkurat lagt ned så mye innsats i å bli kjent med og prøve å finne tonen med han. Men Jonathan blir så usikker på seg selv rundt henne og redd for å gjøre noe som kan fornærme eller støte henne, så han ender opp med å bli helt tøffel. 23 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 14. mars 2023 #450 Del Skrevet 14. mars 2023 Dritkjipt for Jonathan om mila og Ørjan blir et par. Men man ikke noe for at man får bedre tone med andre mennesker. Mila ble jo en smilende person sammen med Ørjan. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 14. mars 2023 #451 Del Skrevet 14. mars 2023 Røkla skrev (På 12.3.2023 den 22.10): Da har du litt å se frem til🥵 Håper du deler hva du synes😊 Joakim, herregud for en fjott. "Jeg gidder ikke å pakke inn ting liksom, jeg sier det som det er". Ok, så hvis Kaja synes du har liten pikk så er det helt greit å si det? Nei. Nettopp. Visse ting holder man for seg selv, av respekt for partneren sin. Han har small dick energy. Mila, isdronningen sier at det ikke hadde gjort noe for henne dersom Jonathan ble forelsket i noen andre. Men det er jo bare fordi hun ikke bryr seg om han og hun er interessert i en annen selv. Og ja, den kommentaren hennes med at hun ikke er så verst hun heller kom kanskje av at hun trodde de andre mente at hun var below Jonathan og det er hun selvfølgelig uenig i. Møtte Ørjan på trening i lite klær. Selvfølgelig, må jo vise seg frem ordentlig. Kommer hjem og skryter av Ørjan til Jonathan. Altså, come on. B*tchy gjort. Ørjan, sier at han skal respektere Jonathan, men da har vi ulik oppfatning av hva respekt er. Sier til Mila at han ikke teller repetisjonene hennes fordi han så på alt annet. Tar på henne når han kan. 😳 Maja, tøff dame som turte å konfrontere isdronningen på at hun ikke hadde gitt Jonathan er real sjanse. Litt mye glitter og farger i make up-en, men det er ikke saklig så skal ikke gå mer inn på det, sikkert kult at folk er ulike. Jonathan, virker egentlig ganske fed up. Håper han har lært at utseende ikke betyr så mye som det han kanskje har tenkt til nå. Han er blendet av kroppen til Mila, noe som jo vel ikke er et veldig godt personlighetstrekk. Synes det er rart han virker så interessert i Mila. Sverre, har ikke egentlig fått et inntrykk av han. Virker litt enkel, ikke pga den barnslige siden hans men ting han sier. Kjekk. Cecilie, harry dame. De rådene hun ga til Jonathan vil ikke funke nå. Mila har ikke respekt nok for Jonathan til at det vil funke. Mila ser på han som beta, han er en beta, og da blir det ikke naturlig at han skal bestemme så mye over henne. Mila hadde ikke latt det skje. 21 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 14. mars 2023 #452 Del Skrevet 14. mars 2023 Jeg synes ikke det virker som Jonathan nødvendigvis er så interessert i Mila. Men han er med på eksperimentet og er villig til å gi det en sjanse siden ekspertene har satt dem sammen. 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 14. mars 2023 #453 Del Skrevet 14. mars 2023 Blåttvann skrev (52 minutter siden): Joakim, herregud for en fjott. "Jeg gidder ikke å pakke inn ting liksom, jeg sier det som det er". Ok, så hvis Kaja synes du har liten pikk så er det helt greit å si det? Nei. Nettopp. Visse ting holder man for seg selv, av respekt for partneren sin. Han har small dick energy. Mila, isdronningen sier at det ikke hadde gjort noe for henne dersom Jonathan ble forelsket i noen andre. Men det er jo bare fordi hun ikke bryr seg om han og hun er interessert i en annen selv. Og ja, den kommentaren hennes med at hun ikke er så verst hun heller kom kanskje av at hun trodde de andre mente at hun var below Jonathan og det er hun selvfølgelig uenig i. Møtte Ørjan på trening i lite klær. Selvfølgelig, må jo vise seg frem ordentlig. Kommer hjem og skryter av Ørjan til Jonathan. Altså, come on. B*tchy gjort. Ørjan, sier at han skal respektere Jonathan, men da har vi ulik oppfatning av hva respekt er. Sier til Mila at han ikke teller repetisjonene hennes fordi han så på alt annet. Tar på henne når han kan. 😳 Maja, tøff dame som turte å konfrontere isdronningen på at hun ikke hadde gitt Jonathan er real sjanse. Litt mye glitter og farger i make up-en, men det er ikke saklig så skal ikke gå mer inn på det, sikkert kult at folk er ulike. Jonathan, virker egentlig ganske fed up. Håper han har lært at utseende ikke betyr så mye som det han kanskje har tenkt til nå. Han er blendet av kroppen til Mila, noe som jo vel ikke er et veldig godt personlighetstrekk. Synes det er rart han virker så interessert i Mila. Sverre, har ikke egentlig fått et inntrykk av han. Virker litt enkel, ikke pga den barnslige siden hans men ting han sier. Kjekk. Cecilie, harry dame. De rådene hun ga til Jonathan vil ikke funke nå. Mila har ikke respekt nok for Jonathan til at det vil funke. Mila ser på han som beta, han er en beta, og da blir det ikke naturlig at han skal bestemme så mye over henne. Mila hadde ikke latt det skje. Haha, ja den sminken hennes har jeg bitt meg litt merke i også. Hun kjører jo «Pride-sminke» til hverdags. Men hun virker som ei bra dame og hun skal ha kred for å si ifra til Mila. Litt unødvendig av Joakim å tviholde på de komplimentene til andre jenter, når Kaja tydelig formidler at det gjør henne usikker. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
betrayed Skrevet 15. mars 2023 #454 Del Skrevet 15. mars 2023 Jeg har ikke lest gjennom hele tråden her nå (oppsøkte den først nå og har dårlig tid/burde vært i seng for lenge siden), men jeg syns så langt at Mila har gitt et ganske dårlig inntrykk og han Bjørn syns jeg bare er skikkelig uspiselig??? Er det bare meg..?! Syns så synd i Marius, som jeg syns virker som den solstrålen. Føler Bjørn bare er en enorm, svart sky som dekker for strålene fra Marius. Håper de ikke ender opp som par, for da føler jeg Bjørn kommer til å slukke Marius for godt. Kan forstå at han kan bli litt mye for noen, men det finnes da UTROLIG mye hyggeligere måter å være mot folk på/håndtere det enn Bjørn har gjort (utifra slik det vises på tv iallefall). Jeg sliter også litt med å skjønne hvorfor de har blitt satt sammen som par, da. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 15. mars 2023 #455 Del Skrevet 15. mars 2023 De som har satt sammen parene i årets sesong, har bommet grovt. Begynner å lure på hvor grundig arbeid de har gjort på forhånd. Virker nesten som de bare har trukket lapper fra en bolle. 28 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 15. mars 2023 #456 Del Skrevet 15. mars 2023 Grüner skrev (11 timer siden): Haha, ja den sminken hennes har jeg bitt meg litt merke i også. Hun kjører jo «Pride-sminke» til hverdags. Men hun virker som ei bra dame og hun skal ha kred for å si ifra til Mila. Litt unødvendig av Joakim å tviholde på de komplimentene til andre jenter, når Kaja tydelig formidler at det gjør henne usikker. Jeg ELSKER sminken og stilen til Maja! Jeg tenkte i går at jeg jaggu skal bli flinkere til å eksperimentere med farger sjøl. *går inn i forumet for skjønnhet og velvære for å spørre etter gode pigmenterte eyelinere* 🤪😂 16 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 15. mars 2023 #457 Del Skrevet 15. mars 2023 Krutthøna skrev (3 timer siden): De som har satt sammen parene i årets sesong, har bommet grovt. Begynner å lure på hvor grundig arbeid de har gjort på forhånd. Virker nesten som de bare har trukket lapper fra en bolle. De er wannabe kjendis psykolog/sexologer, ikke seriøse yrkesutøvere slik Catrin Sagen er. Det jeg likte så godt med de tidligere sesongene var at alt ble tatt på alvor. Alle fikk god oppfølging og vi fikk se mange sider av det å være ett par som var nyttig her på hjemmebane også. Jeg og mannen så alle episodene sammen og hadde mange gode samtaler utfra hva vi så. Som ett mini ekteskapskurs. 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 15. mars 2023 #458 Del Skrevet 15. mars 2023 Duff skrev (40 minutter siden): De er wannabe kjendis psykolog/sexologer, ikke seriøse yrkesutøvere slik Catrin Sagen er. Det jeg likte så godt med de tidligere sesongene var at alt ble tatt på alvor. Alle fikk god oppfølging og vi fikk se mange sider av det å være ett par som var nyttig her på hjemmebane også. Jeg og mannen så alle episodene sammen og hadde mange gode samtaler utfra hva vi så. Som ett mini ekteskapskurs. Helt enig med deg, men nå er vel Benjamin utdannet og jobber som psykolog, så det blir litt feil å kalle han "ikke seriøse yrkesutøvere". 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smos1 Skrevet 15. mars 2023 #459 Del Skrevet 15. mars 2023 Krutthøna skrev (4 timer siden): De som har satt sammen parene i årets sesong, har bommet grovt. Begynner å lure på hvor grundig arbeid de har gjort på forhånd. Virker nesten som de bare har trukket lapper fra en bolle. Jeg begynner å lure på om de bare hadde 7- 8 påmeldte og måtte matche ut ifra de.. og ettersom det ikke var nok måtte de ta kontakt med Ørjan, Joakim og Cecilie for å spørre om de også kunne delta… 25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 15. mars 2023 #460 Del Skrevet 15. mars 2023 Krutthøna skrev (9 minutter siden): Helt enig med deg, men nå er vel Benjamin utdannet og jobber som psykolog, så det blir litt feil å kalle han "ikke seriøse yrkesutøvere". Når man har en utdannelse og bruker den på tull så er det useriøst. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå