Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten vil flytte fra meg. 
sier at han elsker meg og at han fortsatt har de samme følelsene, men at han vil være mer selvstendig siden vi flyttet sammen altfor fort. Og kjenne på det å savne meg 

hva tenker dere?

Anonymkode: 4c046...4cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil egentlig gjøre det slutt.

Anonymkode: d9c12...f2f

Skrevet

Høres ut som han glatter over sannheten. Hadde han elsket deg, så hadde han satset videre på samlivet dere har sammen

Skrevet

Lurer først og fremst på hvor gamle dere er samt hvor lenge dere har bodd sammen?

Skrevet
Hakadaki skrev (Akkurat nå):

Lurer først og fremst på hvor gamle dere er samt hvor lenge dere har bodd sammen?

Han er 30 og jeg er 25.

Vi har bodd sammen i 2 år, vært sammen i 2 og et halvt

Skrevet
Jaytee skrev (7 minutter siden):

Høres ut som han glatter over sannheten. Hadde han elsket deg, så hadde han satset videre på samlivet dere har sammen

Jeg er veldig sikker på at han elsker meg. 
Men det jeg er mest usikker på er om han i det hele tatt vil ha et forhold til noen. 

Skrevet

Så dere flyttet sammen etter 6 mnd og har nå bodd sammen i 2 år. Nå vil han flytte ut fordi det hele gikk for fort og han oppgir at han ønsker å være mer selvstendig. 
Det kan jo stemme? 
Vi jenter er flinke til å lese mellom linjene, men det er ikke alltid vi har rett. Du vil raskt finne ut om dette er begynnelsen på slutten eller om han trenger å bo litt fra hverandre for en periode. 
Så må jo du ta stilling til om du kan godta å være kjærester fremfor samboere. Du trenger ikke å godta det hvis det gjør deg utrygg eller usikker på fremtiden deres. 

Skrevet
Hakadaki skrev (8 minutter siden):

Så dere flyttet sammen etter 6 mnd og har nå bodd sammen i 2 år. Nå vil han flytte ut fordi det hele gikk for fort og han oppgir at han ønsker å være mer selvstendig. 
Det kan jo stemme? 
Vi jenter er flinke til å lese mellom linjene, men det er ikke alltid vi har rett. Du vil raskt finne ut om dette er begynnelsen på slutten eller om han trenger å bo litt fra hverandre for en periode. 
Så må jo du ta stilling til om du kan godta å være kjærester fremfor samboere. Du trenger ikke å godta det hvis det gjør deg utrygg eller usikker på fremtiden deres. 

Jeg er veldig sikker på at det han sier stemmer. Eneste er at han selv er usikker på hva som vil skje i fremtiden. 

Han er usikker fordi vi flyttet sammen så fort, men han er sikker på at han elsker meg og vil prøve sitt beste på at forholde vårt skal fungere men den eneste måten er å starte litt på nytt igjen og flytte fra hverandre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er veldig sikker på at det han sier stemmer. Eneste er at han selv er usikker på hva som vil skje i fremtiden. 

Han er usikker fordi vi flyttet sammen så fort, men han er sikker på at han elsker meg og vil prøve sitt beste på at forholde vårt skal fungere men den eneste måten er å starte litt på nytt igjen og flytte fra hverandre. 

Men jeg har bestemt meg for å prøve. 
Jeg har vært avhengig av han og gleder meg til å være for meg selv. Jeg er rett og slett rett og veldig usikker selv på hva jeg ønsker selv! 

noe tips til hvordan dette skal fungere på best mulig måte? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Kjæresten vil flytte fra meg. 
sier at han elsker meg og at han fortsatt har de samme følelsene, men at han vil være mer selvstendig siden vi flyttet sammen altfor fort. Og kjenne på det å savne meg 

hva tenker dere?

Min eks etter flere år gift og barn ville plutselig bo litt for seg selv. Finne seg selv som han så fint sa. Årsaken var at han hadde en elskerinne han heller ville bo med.

Finn deg en ny og la han savne deg. Ta han ikke tilbake.

Anonymkode: d82c6...1a6

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min eks etter flere år gift og barn ville plutselig bo litt for seg selv. Finne seg selv som han så fint sa. Årsaken var at han hadde en elskerinne han heller ville bo med.

Finn deg en ny og la han savne deg. Ta han ikke tilbake.

Anonymkode: d82c6...1a6

Huff det hørtes ikke bra ut, beklager for at du måtte gjennomgå det! 

Jeg tror ikke dette er situasjonen nå, han har faktisk snakket om dette en stund eller faktisk tatt det opp hver gang vi krangler. Så er ikke noe som kommer ut av det blå.

Men syntes det og er slitsomt å ikke vite hva fremtiden bringer, selvom ingen vet det..

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Huff det hørtes ikke bra ut, beklager for at du måtte gjennomgå det! 

Jeg tror ikke dette er situasjonen nå, han har faktisk snakket om dette en stund eller faktisk tatt det opp hver gang vi krangler. Så er ikke noe som kommer ut av det blå.

Men syntes det og er slitsomt å ikke vite hva fremtiden bringer, selvom ingen vet det..

Dette høres jo både rart ut og plausibelt. Det kan jo hende han føler dere krangler for mye og trenger litt tid fra hverandre for å kjenne på følelsene dere for hverandre igjen. Det kan endre godt og det kan sikkert ende i "tragedie".

Det er jo du som kjenner han best og hvis du er sikker på at han har følelser for deg ennå og ikke har noen andre så kan dere jo prøve det å se om dere ikke flytter sammen igjen etter en tid. Det kan være så enkelt at dere går hverandre litt på nervene og han føler at han må ha litt tid for seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...