Gjest gjest Skrevet 21. desember 2005 #1 Del Skrevet 21. desember 2005 Er rundt eggløsning i dag tror jeg, og er vi heldige så blir jeg gravid denne måneden etter sex i går. Men så er det at jeg stusser litt siden vi holder på å pusse opp nå. I dag har vi tapetsert, og i morgen skal vi male. Etter det håper jeg vi er feridg. Tror dere det gjør noe med tanke på en evt. graviditet? Er jo uansett UTROLIG tidlig hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2005 #2 Del Skrevet 21. desember 2005 Jeg ville ikke tenkt på det iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2005 #3 Del Skrevet 21. desember 2005 Det har ikke noe å si. Man skal leve som normalt ved prøving, det eneste som man skal begrense er alkohol og røyk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ingenting Skrevet 22. desember 2005 #4 Del Skrevet 22. desember 2005 Uansett så er tapetsering og maling med vannbasert greit når du er gravid også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 22. desember 2005 #5 Del Skrevet 22. desember 2005 Uansett så er tapetsering og maling med vannbasert greit når du er gravid også. ← FEIL! Maling uansett om den er vannbasert eller oljebasert er bannlyst under graviditet. Vannbasert maling må ikke forveksles med vannfarver som barna bruker i barnehagen..... Men litt enklere opppussing i prøvetiden ville jeg ikke brydd meg om. Husk å lufte godt. God jul og lykke til med prøvingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 30. desember 2005 #6 Del Skrevet 30. desember 2005 Erfaringen til de som har prøvd en god stund er følgende: Kjør på som normalt. Hvis du skal ta ørten hensyn til at du KANSKJE er gravid, så blir det dobbelt stress med prøving. En annen ting er at dersom du er gravid, så fester den seg ikke før om tidligst en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 30. desember 2005 #7 Del Skrevet 30. desember 2005 Vi driver å pusser opp, men da jeg fikk vite at jeg ble gravid la jeg bort all slik arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 30. desember 2005 #8 Del Skrevet 30. desember 2005 Enig med Imax.. Vent med å ta sånne hensyn før du er sikker på at du er gravid. Lykke til med babylaging og oppussing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå