AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #1 Skrevet 7. februar 2023 Kjøpe AA-batterier og bruke disse til det er tomt, eller oppladbare batterier og lader? Vet ikke engang hvor man får kjøpt oppladbare batterier og lader, men kanskje Clas. Anonymkode: 63ebc...6ce 1
Maskinfører Skrevet 7. februar 2023 #2 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kjøpe AA-batterier og bruke disse til det er tomt, eller oppladbare batterier og lader? Vet ikke engang hvor man får kjøpt oppladbare batterier og lader, men kanskje Clas. Anonymkode: 63ebc...6ce Dette har de på Biltema Jula etc om du har disse i nærheten da 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #3 Skrevet 7. februar 2023 Hvis du skal ha engangsbatterier så lønner det seg å kjøpe Duracell siden de varer mye lengre enn andre batterier, kan lønne seg med oppladbare men de har som regel mindre mHa. Anonymkode: 87ffb...797 1
tdm900 Skrevet 7. februar 2023 #4 Skrevet 7. februar 2023 Har oppladbare av Varta og Energizer. Kjøpte en Varta lader hos Clas. Batteriene er overraskende gode, selv i litt kulde i en gps. Blir å bruke mer oppladbart for min del. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #5 Skrevet 7. februar 2023 Jeg bruker engangsbatterier, syns det ble så mye styr med lader, som i tillegg tar plass i skapet, osv osv. Men er nøye på å kaste batterier på returpunkt på butikken, slik at råmaterialene kan resirkuleres. I tillegg utgjør batterier i søpla brannfare. Anonymkode: 007b8...b70 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #6 Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvis du skal ha engangsbatterier så lønner det seg å kjøpe Duracell siden de varer mye lengre enn andre batterier, kan lønne seg med oppladbare men de har som regel mindre mHa. Anonymkode: 87ffb...797 Uenig. De varer ikke lenge Anonymkode: 14cb4...4d5
newman01 Skrevet 8. februar 2023 #7 Skrevet 8. februar 2023 Ikea har fått noen veldig bra oppladbare batterier. Og en ganske søt og liten lader. Og det er ganske billig. LADDA Oppladbart batteri – klart til bruk, HR03 AAA 1,2 V, 750mAh - IKEA 1 1
Reign Skrevet 8. februar 2023 #8 Skrevet 8. februar 2023 newman01 skrev (16 minutter siden): Og en ganske søt og liten lader Det er jo en helt vanlig lader for denne type batterier? Jeg har en sånn fra Duracell som jeg kjøpte samtidig som Wiien min i 2007.
newman01 Skrevet 8. februar 2023 #9 Skrevet 8. februar 2023 Vil tro det. Jeg har ikke sjekket spesifikasjonene på akkurat din lader, men om den kan lade nimh-batterier burde det gå bra
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #10 Skrevet 8. februar 2023 Hva som er billigst spørs på hvor mye du bruker dem.. Ulike enheter trekker ulik mengde strøm, AA-batterier kan tømmes på relativt kort tid, samtidig som de kan vare lenge. Tømmes de ofte/brukes mye, anbefales oppladbare batterier, det er langt, langt mer miljøvennlig. Skal de derimot stå i en røykvarsler hvor du kan regne med et års levetid+, blir regnestykket annerledes. Anonymkode: f5afc...c90 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #11 Skrevet 8. februar 2023 Det er batterier til Xbox-kontroller. Anonymkode: 63ebc...6ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå