Gå til innhold

Hva er billigst? Batterier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpe AA-batterier og bruke disse til det er tomt, eller oppladbare batterier og lader? Vet ikke engang hvor man får kjøpt oppladbare batterier og lader, men kanskje Clas.

Anonymkode: 63ebc...6ce

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kjøpe AA-batterier og bruke disse til det er tomt, eller oppladbare batterier og lader? Vet ikke engang hvor man får kjøpt oppladbare batterier og lader, men kanskje Clas.

Dette har de på Biltema Jula etc om du har disse i nærheten da 🙂 

• Nyttig 1
Skrevet

Hvis du skal ha engangsbatterier så lønner det seg å kjøpe Duracell siden de varer mye lengre enn andre batterier, kan lønne seg med oppladbare men de har som regel mindre mHa.

Anonymkode: 87ffb...797

• Nyttig 1
Skrevet

Har oppladbare av Varta og Energizer. Kjøpte en Varta lader hos Clas. Batteriene er overraskende gode, selv i litt kulde i en gps. Blir å bruke mer oppladbart for min del.

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg bruker engangsbatterier, syns det ble så mye styr med lader, som i tillegg tar plass i skapet, osv osv. Men er nøye på å kaste batterier på returpunkt på butikken, slik at råmaterialene kan resirkuleres. I tillegg utgjør batterier i søpla brannfare. 

Anonymkode: 007b8...b70

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvis du skal ha engangsbatterier så lønner det seg å kjøpe Duracell siden de varer mye lengre enn andre batterier, kan lønne seg med oppladbare men de har som regel mindre mHa.

Anonymkode: 87ffb...797

Uenig. De varer ikke lenge 

Anonymkode: 14cb4...4d5

Skrevet
newman01 skrev (16 minutter siden):

Og en ganske søt og liten lader

Det er jo en helt vanlig lader for denne type batterier? Jeg har en sånn fra Duracell som jeg kjøpte samtidig som Wiien min i 2007.

Skrevet

Vil tro det. Jeg har ikke sjekket spesifikasjonene på akkurat din lader, men om den kan lade nimh-batterier burde det gå bra

Skrevet

Hva som er billigst spørs på hvor mye du bruker dem.. Ulike enheter trekker ulik mengde strøm, AA-batterier kan tømmes på relativt kort tid, samtidig som de kan vare lenge.

Tømmes de ofte/brukes mye, anbefales oppladbare batterier, det er langt, langt mer miljøvennlig. Skal de derimot stå i en røykvarsler hvor du kan regne med et års levetid+, blir regnestykket annerledes.

Anonymkode: f5afc...c90

• Nyttig 1
Skrevet

Det er batterier til Xbox-kontroller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...