AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #1 Del Skrevet 7. februar 2023 Kjæresten min oppfordrer meg innimellom til å registrere meg på Onlyfans. Jeg er ikke helt komfortabel med det, men samtidig så tenker jeg at så lenge vi begge tjener på det er det vel greit? Hva tenker dere? Anonymkode: abad3...6be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #2 Del Skrevet 7. februar 2023 At så lenge du ikke er komfortabel med det, så kommer du garantert til å angre, og det er ikke de pengene verdt. Hvordan skal dere begge tjene på at du registrerer deg? Skal du hore og gi ham halvparten av inntektene? Anonymkode: 666a9...225 26 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #3 Del Skrevet 7. februar 2023 Legg ut bilder av snoppen hans. Anonymkode: a0f16...ad2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #4 Del Skrevet 7. februar 2023 Hvorfor vurderer du prostitusjon? Anonymkode: 0bebe...a34 10 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 7. februar 2023 #5 Del Skrevet 7. februar 2023 "Vi begge"? Hva søren skal du gi HAN penger for, for dine bilder? Er det derfor han "oppfordrer" deg til å gjøre noe så simpelt? Uansett, ikke gjør det. Du kommer til å angre. Han er dessuten en gedigen dritt som oppfordrer kjæresten til å gjøre noe så nedgraderende og "billig", å vise seg frem mer eller mindre naken for penger. Du bør tenke deg godt om. Hva om kollegaer ser bildene? Hva om din fremtidige sjef i en jobb du skal søke på i fremtiden ser bildene og husker det? 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hansehan Skrevet 7. februar 2023 #6 Del Skrevet 7. februar 2023 Hvorfor skal han tjene på det? Er han halliken din? 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #7 Del Skrevet 7. februar 2023 Hansehan skrev (2 timer siden): Hvorfor skal han tjene på det? Er han halliken din? Kanskje han skal være med liksom. Du må gjerne ha en som filmer - skal han liksom bare være med på dugnad? Anonymkode: 705b7...3f5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #8 Del Skrevet 7. februar 2023 Tenker som så at typen din her opptrer som bakmann og groomer, og det er straffbart og vil falle inn under menneskehandel. Jepp, å presse, invitere, overtale, manipulere og få andre til å selge seksuelle tjenester er menneskehandel. Han vil pimpe deg ut. Jeg hadde sagt takk og farvel til han Anonymkode: 6b29e...30c 11 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #9 Del Skrevet 7. februar 2023 Så kjæresten vil at du skal prostituere deg og han vil være halliken din? Det hadde vært kroken på døra for min del, kjenner jeg... Anonymkode: 8c4af...b00 11 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 7. februar 2023 #10 Del Skrevet 7. februar 2023 Hansehan skrev (2 timer siden): Hvorfor skal han tjene på det? Er han halliken din? Er jo en del som operer som par på OF. TS: Om det bare er pengene som driver deg og du egentlig ikke er komfortabel med det, så ville jeg droppet det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #11 Del Skrevet 7. februar 2023 Million skrev (3 timer siden): "Vi begge"? Hva søren skal du gi HAN penger for, for dine bilder? Er det derfor han "oppfordrer" deg til å gjøre noe så simpelt? Uansett, ikke gjør det. Du kommer til å angre. Han er dessuten en gedigen dritt som oppfordrer kjæresten til å gjøre noe så nedgraderende og "billig", å vise seg frem mer eller mindre naken for penger. Du bør tenke deg godt om. Hva om kollegaer ser bildene? Hva om din fremtidige sjef i en jobb du skal søke på i fremtiden ser bildene og husker det? Gikk det ingen tanke om at typen kanskje kunne bli med på videoene/bildene også? Anonymkode: afbd9...1f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 7. februar 2023 #12 Del Skrevet 7. februar 2023 Høres ut som han leter etter en slags (absurd) legitim for å oppholde seg der inne... Ta vare på deg selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bbc2 Skrevet 7. februar 2023 #13 Del Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tenker som så at typen din her opptrer som bakmann og groomer, og det er straffbart og vil falle inn under menneskehandel. Jepp, å presse, invitere, overtale, manipulere og få andre til å selge seksuelle tjenester er menneskehandel. Han vil pimpe deg ut. Jeg hadde sagt takk og farvel til han Anonymkode: 6b29e...30c Menneskehandel? Pimp ? Å herregud så krakilsk Tror nok meningen er at typen skal være med på det sammen med henne Folk må også få seg en reality check, kun 1 prosent tjener greit eller mer på onlyfans. Resten tjener så og si ingenting Skjønner ikke at ts i det hele tatt spør, om hun skal være en billig ludder oga typen Mistenker at hun ikke har type i det hele tatt, bare tester vannet for å se om der er greit You belong to the streets ts 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #14 Del Skrevet 7. februar 2023 For en pimp. Anonymkode: c0040...9d2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #15 Del Skrevet 7. februar 2023 Han har ikke tilfeldigvis kommet over en av disse videoene til Andrew Tate? Mannen som tjente massevis av penger på å få kvinner til å kle seg nakne for andre menn. Anonymkode: 1e401...5b3 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bbc2 Skrevet 7. februar 2023 #16 Del Skrevet 7. februar 2023 Tradegy skrev (5 minutter siden): Høres ut som han leter etter en slags (absurd) legitim for å oppholde seg der inne... Ta vare på deg selv Eller at hun ikke har type i det hele tatt, bare tester vannet for å se om OF er greir fordi hun ikke gidder kassajobb på rema 1000 Sheee beeeeeelongs to da streets 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #17 Del Skrevet 7. februar 2023 Hva kjæresten din ønsker er vel egentlig ikke noe problem. Han kam ønske seg alt i verden han. Hva du ønsker å gjøre er opp til deg og ikke hva en kjæreste ønsker. Anonymkode: e50cf...0ed 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bbc2 Skrevet 7. februar 2023 #18 Del Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han har ikke tilfeldigvis kommet over en av disse videoene til Andrew Tate? Mannen som tjente massevis av penger på å få kvinner til å kle seg nakne for andre menn. Anonymkode: 1e401...5b3 Du mdner han som er i fengsel nå og har blitt beslaglagt biler til millioner og 4 milioner kroner Han var overhodet ikke så rik som han sa han var. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #19 Del Skrevet 7. februar 2023 Hva er Onlyfans? Hilsen gammel dame på 38 Anonymkode: 34683...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #20 Del Skrevet 7. februar 2023 Å starte onlyfans er først og fremst noe du bør tenke nøye gjennom. Er pengene verdt det? Det er ikke til å legge skjul på at å legge ut bilder på onlyfans kan ha konsekvenser, både sosialt og i jobbsammenheng. Hva med om du velger å få barn? Hvordan kan bildene påvirke de når de når en viss alder? Jeg skal innrømme at jeg har vurdert å starte med det samme, men bestemte meg for å ikke gjøre det nettopp på grunn av disse mulige konsekvensene. Du skal hvertfall ikke starte onlyfanskonto fordi han synes det er en god ide. Du skal være helt enig, og kunne stå for eventuelle «konsekvenser» senere i livet. Litt usikker på om du mener at dere skal starte onlyfans sammen, eller at du skal gjøre det alene. Men, at du skal opprette onlyfanskonto som dere begge skal tjene penger på, tror jeg nok går under lovbrudd som hallikvirksomhet. Er du den som legger ut bilder, så skal pengene gå på din konto og du skal 100% bestemme hva du skal bruke pengene på. Lykke til 😊 Anonymkode: 5194f...857 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå