AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #1 Skrevet 7. februar 2023 Jeg har kjøpt dette plisseskjørtet, men aner ikke hvordan jeg skal style det! Er det noen som kan fortelle meg det? Gjerne med linker til gensere/topper/ sko- og jeg er nødt til å ha på meg strømpebukse og ingen små nette topper😅 Bor i Finnmark, så her er det enda kaldt. Hjelp! Kom med stylingstips!! Takker på forhånd 😁🙏 Anonymkode: 71a36...b58
AprilLudgate Skrevet 7. februar 2023 #2 Skrevet 7. februar 2023 (endret) Om du bor i Finnmark og skal bruke det nå hadde jeg valgt strømpebukse i ull. Så en tettsittende topp - kan gjerne være ull det og, samt en kort cardigan. Eller, istedetfor cardigan kan du ha noe als sånn her: Om du tenker den lengden og passformen er for stram ville jeg revurdert kjøpet, løse topper og lange gensere/ cardigans ser ganske bomsete ut med lange plisseskjørt dessverre. Endret 7. februar 2023 av AprilLudgate
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #3 Skrevet 7. februar 2023 AprilLudgate skrev (12 minutter siden): Om du bor i Finnmark og skal bruke det nå hadde jeg valgt strømpebukse i ull. Så en tettsittende topp - kan gjerne være ull det og, samt en kort cardigan. Eller, istedetfor cardigan kan du ha noe als sånn her: Om du tenker den lengden og passformen er for stram ville jeg revurdert kjøpet, løse topper og lange gensere/ cardigans ser ganske bomsete ut med lange plisseskjørt dessverre. Ja, jeg tenker også en genser i ull som er litt tettsittende. Dessverre har jeg ingen modellkropp, men er vanlig, normalvektig dame på 42. Ser rart ut å stappe oppi genseren i skjørtet som jeg ser mange gjør når jeg googler... Ah... har bare lyst å se fin og avslappet ut 😦 Så klarer jeg det ikke!! Går alltid i svart bukse eller jeans. Med stor, deilig genser. Tenkte å kanskje endre stilen litt- men dette er vanskelig! Anonymkode: 71a36...b58
AprilLudgate Skrevet 7. februar 2023 #4 Skrevet 7. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, jeg tenker også en genser i ull som er litt tettsittende. Dessverre har jeg ingen modellkropp, men er vanlig, normalvektig dame på 42. Ser rart ut å stappe oppi genseren i skjørtet som jeg ser mange gjør når jeg googler... Ah... har bare lyst å se fin og avslappet ut 😦 Så klarer jeg det ikke!! Går alltid i svart bukse eller jeans. Med stor, deilig genser. Tenkte å kanskje endre stilen litt- men dette er vanskelig! Anonymkode: 71a36...b58 Jo, men tynn må man ikke være for å bruke sånne plagg. Sjekk ut stilkontot_ på IG. Hun er en XL, og er veldig flink til å sette sammen plagg. Det som også går på vinteren - innendørs - er jo en vanlig tynn genser (eller ullbody) som da er oppi genseren. Og så en blazer. Det funker til lange skjørt, og er ikke trangt. Overdelen må ikke være stram, men den må være litt cropped. Og så tar du en ullsinglet eller body under for å ikke ha bar hud. På sommer kan du ha tskjorte under blazer, eller ha en skinnjakke. Eller jeansjakke. Korte cardigans ala type Sorbet cardigan er og fint, poenget er bare rett lengde. Endret 7. februar 2023 av AprilLudgate
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå