AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #1 Skrevet 7. februar 2023 jeg har en god venninne gjeng på fem personer og står meg ganske nær til den dag idag. fire av oss er fortsatt single mens hu ene som fikk inn i forhold med 31 åring da hun var 19 , fortsatt er i forhold. det er morsomme er at hun ble ledd av og krijitisk av oss alle samt moren hennes., men hun ble bare fortsatte forholdet. nå som vi er i 30 årene. har både jeg og resten av venninnene mine problemer med å finne et stabilt langsiktig forhold. hun derimot skal gifte seg til neste år. er ikke det ironisk? når vi trodde vi var på rett kjør. viste det seg at vi ikke får sluttpakka? tanker om dette? Anonymkode: d5104...7a8
Million Skrevet 7. februar 2023 #2 Skrevet 7. februar 2023 Hva er det med damer og den evinnelige drømmen om bryllup som om det var det ultimate mål her i livet!??? Skjønner det bare ikke. Er det så mye å trakte etter? Jeg har aldri gått og drømt om bryllup. Jeg har vært gift, og det gikk stille og rolig for seg og var ikke noe å skryte av. Og bare for å understreke det; dere er ikke daue ennå. Det er ikke for sent å finne kjærligheten for noen av dere. Dere er bare i 30 årene! Synes ikke hun som har funnet seg en 12 år eldre mann har skutt gullfuglen heller. Når hun er 60, er han 72 og går hjemme og subber hele dagene, mens hun jobber. Kanskje får han aldersplager og orker ikke halvparten av det hun vil finne på når hun blir 67 og går av med pensjon. Da er han 79 og orker kanskje ingenting nesten. Skriver dette fordi det skinner igjennom i innlegget ditt at du virker misunnelig på henne som skal gifte seg. Det er ingenting å være misunnelig på. Man er ikke kåret som noen "vinner" bare fordi man gifter seg. Dere andre er like mye verdt og har like gode liv selv om dere ikke har funnet den rette ennå. 1
Btw Skrevet 7. februar 2023 #3 Skrevet 7. februar 2023 Det er bare fryktelig vanskelig å finne stabile forhold om dagen. Hvilken barriere har dere møtt på markedet? Hva er din venninnes hemmelighet for å holde sammen så lenge?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #4 Skrevet 7. februar 2023 Hvis dere er 30 årene nå, er typen hennes over 40. Så da blir det barn med gammel far. Kjempestas. Hadde du ønsket å legge deg med han hver kveld? Det er ganske stor forskjell på en mann i 30 årene og en i 40 årene, kroppslig. Anonymkode: 64874...40f
lillevill Skrevet 7. februar 2023 #5 Skrevet 7. februar 2023 Million skrev (1 time siden): Hva er det med damer og den evinnelige drømmen om bryllup som om det var det ultimate mål her i livet!??? Skjønner det bare ikke. Er det så mye å trakte etter? Jeg har aldri gått og drømt om bryllup. Jeg har vært gift, og det gikk stille og rolig for seg og var ikke noe å skryte av. Og bare for å understreke det; dere er ikke daue ennå. Det er ikke for sent å finne kjærligheten for noen av dere. Dere er bare i 30 årene! Synes ikke hun som har funnet seg en 12 år eldre mann har skutt gullfuglen heller. Når hun er 60, er han 72 og går hjemme og subber hele dagene, mens hun jobber. Kanskje får han aldersplager og orker ikke halvparten av det hun vil finne på når hun blir 67 og går av med pensjon. Da er han 79 og orker kanskje ingenting nesten. Skriver dette fordi det skinner igjennom i innlegget ditt at du virker misunnelig på henne som skal gifte seg. Det er ingenting å være misunnelig på. Man er ikke kåret som noen "vinner" bare fordi man gifter seg. Dere andre er like mye verdt og har like gode liv selv om dere ikke har funnet den rette ennå. Handler vel om å være elsket og elske noen da, alle ønsker seg vel kjærlighet.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #6 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): jeg har en god venninne gjeng på fem personer og står meg ganske nær til den dag idag. fire av oss er fortsatt single mens hu ene som fikk inn i forhold med 31 åring da hun var 19 , fortsatt er i forhold. det er morsomme er at hun ble ledd av og krijitisk av oss alle samt moren hennes., men hun ble bare fortsatte forholdet. nå som vi er i 30 årene. har både jeg og resten av venninnene mine problemer med å finne et stabilt langsiktig forhold. hun derimot skal gifte seg til neste år. er ikke det ironisk? når vi trodde vi var på rett kjør. viste det seg at vi ikke får sluttpakka? tanker om dette? Anonymkode: d5104...7a8 Ja, at du er en mann over 30 som troller. Anonymkode: 17da4...df1 2
Million Skrevet 7. februar 2023 #7 Skrevet 7. februar 2023 lillevill skrev (1 minutt siden): Handler vel om å være elsket og elske noen da, alle ønsker seg vel kjærlighet. Ja visst. Jeg har ikke hevdet noe annet. Faktisk er det nettopp det jeg skriver. Det er ikke for sent å finne seg kjærligheten man ønsker seg når man er i 30 årene. Det virket bare på ts som om hun kunne gi opp alt, både hun og venninnene, fordi de i en alder av 30-og-noe ikke var gift. Mange gifter seg aldri i våre dager, forresten.
svartkatt Skrevet 7. februar 2023 #8 Skrevet 7. februar 2023 Er så lei av at folk som er mye yngre enn meg depper over at de ikke finner noen. Vent tjue år før dere klager 😆
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #9 Skrevet 7. februar 2023 Så du er misunnerlig på at hun kan feire bryllup og holde mannens femtiårslag samtidig. Og det virker som om du har et ønske om akkurat giftermål og bryllup, da er vel ikke det å holde sammen i 15 år før det skjer så veldig mye å misunne? Er du ikke skrekkelig glad ikke du fortsatt er sammen med noen av flørtende dine du hadde som 19-åring? I hvertfall de som på det tidspunktet var «gamle»? Det jeg angrer på med noen av mine, er i hvertfall ikke at jeg ikke fortsatte i et forhold med noen av dem og gifta meg tilslutt. Det lureste jeg har gjort er å finne mannen min, og han møtte jeg ikke før jeg var 28, og da var jeg en ganske annen enn det barnet jeg var som nittenåring skoleelev. Sikker på at du ikke er den misunnerlige, single 44 år gamle bekjenten av den kommende brudgommen som har vært i et godt forhold med ei yngre dame så lenge? Anonymkode: 88336...e61
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #10 Skrevet 8. februar 2023 Ja er fortsatt singel etter utallige dates og hookups selv. Venninna mi er fortsatt sammen med han hu ble kjent med for fire år siden. Han er syv år eldre. tror at vi fokuserer på menn like gamle eller yngre er de vi sliter mest med. De er mest ute etter eventyr og når mulighetene byr seg tar de yngre. har ikke problemer med å ende opp alene og det er sikkert like fint å leve alene, men tanken på en partner er tilstede til tider. Anonymkode: b12fc...2e9
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #11 Skrevet 8. februar 2023 Jeg skjønner ikke at damer i 30-årene bryr seg om alder i det hele tatt, og siden du angrer så inderlig på at du ikke tok til takke med hvilken som helst 12-år eldre kar før, kan du sikkert finne en gubbe nå som vil ha deg. Men damer i 30-årene formulerer ikke seg slik, og tenker ikke slik. Anonymkode: 88336...e61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå