AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #1 Skrevet 7. februar 2023 Hva gjør dere kvinner for å finne en partner? Anonymkode: 0190c...a43
Btw Skrevet 7. februar 2023 #2 Skrevet 7. februar 2023 (endret) 1. Holder meg i form og steller meg. 2. Utlyser stillingen til bekjente. 3. Byttet til et større arbeidsplass. 4. Har en hobby hvor man møter folk. Det eneste jeg ikke har gjort er å laste ned Tinder fordi det høres kjedelig ut. Får ikke noe tiltrekning av et flat bilde. Kan si at nr. 1-4 ikke har fungert så langt. Gjør alt galt tydeligvis😂 🤷♀️ Endret 9. februar 2023 av Btw 5
svartkatt Skrevet 7. februar 2023 #3 Skrevet 7. februar 2023 Er på diverse sider og apper.. har snap og messenger..
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #4 Skrevet 7. februar 2023 Orker ikke Tinderhælvete, jobber med bare damer, har ikke overskudd til annet enn litt egentrening utenom jobb, så nei dette går rakt i dass. Anonymkode: 5bbb9...1b3 2 1 1
Gjest Raptuss Skrevet 7. februar 2023 #5 Skrevet 7. februar 2023 Jeg gjør ikke noe spesielt, venter på at han kommer rekende på ei fjøl. Jeg tror slikt skjer litt av seg selv, har ikke noe stort behov for å gjøre noe aktivt. Frem til da prøver jeg å bli den beste utgaven av meg selv.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #6 Skrevet 7. februar 2023 Var tidligere på mach.com et halvt år her og der gjennom de siste 10 år eller så. Nå ingenting, Gidder ikke, opplever at menn ikke vil forplikte seg, de har hatt sine erfaringer og har nå sin frihet, som de ikke er villige til å endre på, de har det fint med hus, god inntekt og lever livet. Kanskje jeg møter en tilfeldig en dag, håper det Hilsen ei på 50 Anonymkode: 82b2a...dc2 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #7 Skrevet 7. februar 2023 Jeg har ikke troen. Prøvde meg på datingapper osv, men fungerte dårlig. Utenom det har jeg ikke steder der jeg møter menn. Så jeg vet ikke hvor jeg skal treffe noen. Utenom det så gjør jeg det jeg kan med utseendet og jobber med meg selv. Tviler på at det er nok. Anonymkode: e74f8...d81 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #8 Skrevet 7. februar 2023 Jeg tror ikke jeg har tid på grunn av tunge studier frem til sommeren, med mindre jeg møter en som driver med det samme og dermed kan "hjelpe" meg på veien. Jeg trener. Har brukt tinder uten hell, og nå tror jeg rett og slett jeg må fjerne appen så ikke mer av den dyrebare tiden min går tapt. Jeg gjør med andre ord lite for å finne en kjæreste. Gammel er jeg også, 35, halvveis nedi grava for menn (på kg). Anonymkode: ae555...890 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #9 Skrevet 7. februar 2023 Btw skrev (1 time siden): 1. Holder meg i form og steller meg. 2. Utlyser stillingen til bekjente. 3. Byttet til et større arbeidsplass. 4. Har et hobby hvor man møter folk. Det eneste jeg ikke har gjort er å laste ned Tinder fordi det høres kjedelig ut. Får ikke noe tiltrekning av et flat bilde. Kan si at nr. 1-4 ikke har fungert så langt. Gjør alt galt tydeligvis😂 🤷♀️ Det er slike som deg, som laster ned Tinder litt motvillig, og finner sjelevennen på første sveip 😇 Anonymkode: 1ab62...089 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #10 Skrevet 7. februar 2023 Leter ikke. Orker ikke å ha fokuset mitt på dating og kjærlighet. Anonymkode: fe8c3...5d7 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #11 Skrevet 7. februar 2023 Har en profil på nett. Går på en date her og der med menn som viser interesse. Truffet flere hyggelige menn, men ikke fått følelser for noen så langt. Men kjekt å treffe nye, trivelige mennesker, selv om man ikke blir kjærester. Anonymkode: e14bd...6f6 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #12 Skrevet 7. februar 2023 Btw skrev (2 timer siden): 1. Holder meg i form og steller meg. 2. Utlyser stillingen til bekjente. 3. Byttet til et større arbeidsplass. 4. Har et hobby hvor man møter folk. Det eneste jeg ikke har gjort er å laste ned Tinder fordi det høres kjedelig ut. Får ikke noe tiltrekning av et flat bilde. Kan si at nr. 1-4 ikke har fungert så langt. Gjør alt galt tydeligvis😂 🤷♀️ Men har du lagt ut stillingsutlysning på finn? Anonymkode: 0c392...2ad
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #13 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Har en profil på nett. Går på en date her og der med menn som viser interesse. Truffet flere hyggelige menn, men ikke fått følelser for noen så langt. Men kjekt å treffe nye, trivelige mennesker, selv om man ikke blir kjærester. Anonymkode: e14bd...6f6 Sunn innstilling som flere på datingmarkedet burde ha. Anonymkode: 0c392...2ad 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #14 Skrevet 7. februar 2023 Leter ikke, fokuserer på å kose meg i eget selskap, og være fornøyd med meg selv. Anonymkode: 24339...779 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #15 Skrevet 7. februar 2023 Går på byen og ligger med alt som kan krype å gå, blir et felleshøl. (mange kvinner tror de kan holde på slik, men det kan de ikke, fordi ingen menn vil ha deg) Anonymkode: c6607...b4f 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #16 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Går på byen og ligger med alt som kan krype å gå, blir et felleshøl. (mange kvinner tror de kan holde på slik, men det kan de ikke, fordi ingen menn vil ha deg) Anonymkode: c6607...b4f Ikke noe tap egentlig, å gå glipp av menn som spør om antall sexpartnere og tenker at damer blir felleshøl mens menn blir knullehelter. Anonymkode: ae555...890 9
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #17 Skrevet 7. februar 2023 Aldri prøvd nettdating, fant kjæresten på den gamle måten, i en sosial setting i sommer. (K,40). Anonymkode: 534df...016 2 1
bbc2 Skrevet 7. februar 2023 #18 Skrevet 7. februar 2023 svartkatt skrev (4 timer siden): Er på diverse sider og apper.. har snap og messenger.. Tror du må droppe alt som assosieres med katt for å få mann. Menn løper fra kattedamer og skapfeminister 1
bbc2 Skrevet 7. februar 2023 #19 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke noe tap egentlig, å gå glipp av menn som spør om antall sexpartnere og tenker at damer blir felleshøl mens menn blir knullehelter. Anonymkode: ae555...890 Sånn er verden vettu, men og kvinner er ulike og blir dermed vurdert annerledes Deal with it, life aint fair 1
svartkatt Skrevet 7. februar 2023 #20 Skrevet 7. februar 2023 bbc2 skrev (1 time siden): Tror du må droppe alt som assosieres med katt for å få mann. Menn løper fra kattedamer og skapfeminister Tviler på det du. Vet om veldig mange menn med en katt eller to. Dessuten ganske grei måte å skremme vekk enkelte idioter på. Tror eg bør få meg en katt eller to til. 3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå