Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Tannlege

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mye dyrere hos privat tannlege enn offentlig? Har bestilt hos privat, skal borre 2 hull. Private tannlegen har 5-stjernes. De to offentlige er 2,3 stjerner og 3 stjernes. Er det dumt å gå privat? 

Anonymkode: a331e...f8f

Skrevet

Privat er nok tingen ja 

Skrevet

Aner ikke. Jeg har hatt privat i mange år, fordi det offentlige her ikke har plass. Må reise til annen kommune.. men er superfornøyd med tannlegen. 

Anonymkode: 8c665...f48

Skrevet

Det er dyrere å gå privat ja. Men hvis du har råd til det 👌

Anonymkode: e6407...b95

Skrevet

Privat er mye bedre. Ofte lik pris også. 

Anonymkode: 4a42f...cce

• Liker 1
Skrevet

Åja, hvor mye tror du det vil skille? 500kr? er student og jobber som ringevikar i barnehage, så ikke så god råd

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Privat er mye bedre. Ofte lik pris også. 

Okei, da går jeg nok bare der

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Okei, da går jeg nok bare der

Sjekk om de har prismatch, det har min. 

Skrevet

Vet ikke hvor mye dyrere det er, men jeg går til privat tannlege som spesialiserer seg på tannlegeskrekk, og der fant jeg en tannlege som jeg klarer å gå til uten å må bli neddopa. Er utrolig fornøyd og føler det er verdt hver krone. Men jeg har jo god råd også da.

Kjapt google søk: Dersom du går til den offentlige tannhelsetjenesten, betaler du 25 prosent av utgiftene selv, mens det offentlige betaler de resterende 75 prosentene.

Og mange tannleger har vel en prisliste på hjemmesidene sine?

Anonymkode: 7bda7...c0c

Skrevet

Kunne ikke finne pris på borring

Skrevet

Trodde kun det var billigere for 21-22 åringer. Men er det 75 prosent av det offentlige uansett?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vet ikke hvor mye dyrere det er, men jeg går til privat tannlege som spesialiserer seg på tannlegeskrekk, og der fant jeg en tannlege som jeg klarer å gå til uten å må bli neddopa. Er utrolig fornøyd og føler det er verdt hver krone. Men jeg har jo god råd også da.

Kjapt google søk: Dersom du går til den offentlige tannhelsetjenesten, betaler du 25 prosent av utgiftene selv, mens det offentlige betaler de resterende 75 prosentene.

Dette gjelder kun for 19 og 20 åringer....

Anonymkode: 8ce37...cd7

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette gjelder kun for 19-20 åringer. Dersom du er 21-26 år så betaler du halv pris offentlig. Det siste er nytt fra 2023

Skrevet
jenteanonym91 skrev (1 minutt siden):

Dette gjelder kun for 19-20 åringer. Dersom du er 21-26 år så betaler du halv pris offentlig. Det siste er nytt fra 2023

Og hvis du er eldre betaler du alt selv. 

Skrevet

ordningen for 21-26 åringer er ikke kommet enda, de ber oss vente med å bestille 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...