Gå til innhold

Hva regner du som en eller flere orgasmer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser noen skriver at de får 10-15 orgasmer.

Selv får jeg som regel bare én. Den varer oftest kanskje 10-15 sekunder og oppleves som at den går i bølger før et klimaks. Noen ganger er det bare en rask bølge. Hvordan er dine orgasmer?

Noen ganger kan jeg få to, med litt mellomrom. Da er ikke den neste like sterk som den første og jeg kommer kjapt. Hvor lange mellomrom er det mellom deres orgasmer? 

Anonymkode: 2cbd5...95c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er opplever det likt som deg. Skjønner ikke at det går an å få 10-15 orgasmer rett etter hverandre. Som regel er jeg mer enn mettet og fornøyd etter en eller to orgasmer siden jeg får veldig sterke orgasmer. Kan bli ubehagelig hvis man fortsetter å stimulere etter en eller to orgasmer. 

Anonymkode: 7e9c3...74a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest DreamWorks
Skrevet (endret)

Har ikke fått serieorgssmer før i voksen alder. Før fikk jeg en, og det var da ubehagelig med mer.

Nå kommer det gjerne en bølge på 15-30 sekunder først. Så en pause, men så kommer det oftest bølge, på bølge, på bølge. Ikke fullt store intense som den første, og bølgen går ikke like langt ned som på den første men henger mer der på toppen av bølgen. Det blir mer en lang topp-bølge med noen mindre opp og nedturer på toppen, kort ned så rett opp igjen. Teller alle toppene som en orgasme.  Toppen av bølgene kan vare lenge.   Disse blir jeg noen ganger så sliten av at jeg må avslutte av utmattelse heller enn at jeg er ferdig. Minimumskravet til oss begge er at jeg at fått tre topper, blir det mer gir jeg meg på rundt 8 av utmattelse. Hører folk snakker om en time, det hadde ikke gått. Men at det sammenlagt blir 10 minutter heeelt på toppen det vil jeg tro. 

Endret av DreamWorks
Skrevet

Mibe orgasmer kommer ikke i bølger, men bygges opp gradvis til mer og mer nytelse før orgasmen inntreffer. Når jeg snakker om at jeg kan få flere orgasmer er det klitorisorgasme med et minutt eller to hvile etter orgasme før jeg fortsetter stimulering og får ny orgasme etter kort tid. Sånn kan jeg gjerne holde på 5-10 ganger.

Eller at jeg får vaginal orgasme først og klitoris orgasme rett etter eller kort tid etter, eller omvendt rekkefølge

Anonymkode: 52ec3...c9a

Skrevet

Samme som deg, men har jeg sex alene og med vibrator, kan jeg fortsette maaaange ganger. Nr 3 og 4 er vanskeligst, men har jeg først kommer gang nr 5 går det nesten lettere igjen 😛 

Anonymkode: c239c...29a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...