AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #1 Skrevet 7. februar 2023 Nå er jeg 27 år og er singel, nesten ingen av mine venner i den alderen er singel lenger, min søster på 26 er allerede gravid. Jeg har ikke kjæreste eller samboer en gang, jeg har alt på stell i livet, utenom kjæreste. Jeg har lett i 7 år etter den rette og aldri funnet noen som har blitatt interessert i meg, kanskje 3 ganger før har det skjedd at en dame har vært interessert i meg i de siste 6 årene, utenom de jeg har vært sammen med, og da har jeg aldri turt å tilnærme meg dem. Nå merker jeg inflasjonen i kravene til jevnaldrende damer mere enn noengang, det er sikkert fordi de nå har vært igjennom et par fuck-boys med sixpack og badboy-appeal at kravene nå er helt deroppe, og tilnærmet umulig for en vanlig mann å oppnå. Jeg kan jo aldri prøve meg på damer i 20-22 års alderen, men problemet er at mange av disse jentene er studenter og derfor vanskeligere å treffe når man er i full jobb…… jeg trodde før at det ville bli lettere med damer med alderen, alle rundt meg sier at jeg er på vei inn i gullalderen, men jeg ser jo at det bare er sprøyt. Damer i slutten av 20-årene er som regel enten: 1. opptatt, eller 2. hvis de likevel er frivillig singel er kravene så høye at det er et håpløst prosjekt. Jeg blir så lei meg og bitter når jeg hører og leser tråder om at det er så vanskelig for damer å få seg menn. Det er bare løgn og jeg forstår ikke vitsen med å gjenta dette heletiden. Jeg tror ikke jeg kjenner en eneste dame som sier at det er vanskeligere for menn å få seg dame enn motsatt, likevel kjenner jeg personlig ingen damer som har det minste vanskelig med enten å få seg et one-night stand eller et langvarig forhold…… jeg kjenner flust av menn som sliter, men også mange som ikke gjør det, og jeg tenker hele tiden med bitterhet på de valgene jeg selv har tatt som har ledet meg inn i dette uføret her…… Jeg føler jeg likegodt kunne begått en skikkelig alvorlig kriminell handling som 18 åring, fått 15 års fengsel, ute etter 10 og vært på samme stedet i livet der jeg er nå eller om 1 år….. like mye (eller lite) har jeg fått ut av disse 20-åra mine som egentlig skulle være den beste tiden, der man er frisk og ung, har all verdens muligheter. Jeg har blitt frastjålet alt det der, og det er egentlig kun min egen feil, det ville vært helt tåpelig hvis jeg satt her og var stolt av dette, jeg gjør jeg fandme ikke….. Anonymkode: 07f9b...906 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #2 Skrevet 7. februar 2023 Finn dame i utlandet. Gjerne et sted hvor det er overskudd av kvinner. Er alt for mange menn i Norge sammenlignet med Kvinner. Anonymkode: 5b022...895 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #3 Skrevet 7. februar 2023 Hva bruker du fritiden til? Det er viktig å være sosial, man treffer gjerne nye mennesker gjennom venner og fritidsaktiviteter. Hva med å skaffe seg en ny hobby? Det kan være alt fra fjellturer, frivillig arbeid, kunst, en sport, sjakk osvsov. Si ja til ting og bli med på det som skjer gjennom jobb og venner. Få deg en datingapp og gå på noen dater. Ingen vil bli kjent med en bitter mann som har en slik innstilling til det motsatte kjønn og livet generelt. Les deg litt opp om temaet, finnes mange bra bøker. Bli mer positiv til livet generelt og skap en positiv aura for de rundt deg. Da skal du se at ting løsner… Anonymkode: e0990...632 1 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #4 Skrevet 7. februar 2023 tror du har misforstått. alt fungerer ikke som verken du eller jeg vil ha det. det gjelder alt, selv med damer. ja dating er Vansklig. like Vansklig som turn konkurs<nse i OL. Er det konkurrenter er det overlegne som vinner. kvinner blir ikke lettere med alderen nødvendigvis. hvor har du hørt det? det er noen punkter som gjør kvinner mer tilgjengelig - de er I en alder for tilgang til menn er begrenset. altså alder kan spille en stor faktor (26-50) - kvinner har krav og de skal de ha. like mye krav som du har hvis noen du anser ikke verdig til å hilse tilbake når en fremmede smiler til deg. du er 27 år og frustrert? tenk på de i 50 årene da. man kan date i alle aldre. ting er ikke Vansklig for deg. du har bare satt deg selv i feil bås. finnes det damer der ute som vil treffe deg? ja. finnes det noen du ikke har møtt enda som hadde gitt deg e sjans pga like verdier? ja. Anonymkode: 9163f...571 3
Gjest sokrat Skrevet 7. februar 2023 #6 Skrevet 7. februar 2023 Jeg kjenner på samme følelsen, men jeg er 30 og har aldri vært i et parforhold. Har mastergrad, fast jobb og oppfører meg generelt sett bra. Men det er veldig vanskelig å møte kvinner. Hvor skal en møte kvinner når datingapper ikke funker?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #7 Skrevet 7. februar 2023 sokrat skrev (12 minutter siden): Jeg kjenner på samme følelsen, men jeg er 30 og har aldri vært i et parforhold. Har mastergrad, fast jobb og oppfører meg generelt sett bra. Men det er veldig vanskelig å møte kvinner. Hvor skal en møte kvinner når datingapper ikke funker? Har du utseendet med eller mot deg? Anonymkode: 07f9b...906
Gjest sokrat Skrevet 7. februar 2023 #8 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du utseendet med eller mot deg? Anonymkode: 07f9b...906 Per nå er det mot meg. Kanskje jeg greier å bedre meg selv med tiden
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #9 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): tror du har misforstått. alt fungerer ikke som verken du eller jeg vil ha det. det gjelder alt, selv med damer. ja dating er Vansklig. like Vansklig som turn konkurs<nse i OL. Er det konkurrenter er det overlegne som vinner. kvinner blir ikke lettere med alderen nødvendigvis. hvor har du hørt det? det er noen punkter som gjør kvinner mer tilgjengelig - de er I en alder for tilgang til menn er begrenset. altså alder kan spille en stor faktor (26-50) - kvinner har krav og de skal de ha. like mye krav som du har hvis noen du anser ikke verdig til å hilse tilbake når en fremmede smiler til deg. du er 27 år og frustrert? tenk på de i 50 årene da. man kan date i alle aldre. ting er ikke Vansklig for deg. du har bare satt deg selv i feil bås. finnes det damer der ute som vil treffe deg? ja. finnes det noen du ikke har møtt enda som hadde gitt deg e sjans pga like verdier? ja. Anonymkode: 9163f...571 Vet ikke helt, men det er med jevne mellomrom innlegg herinne som sier at menn har sine beste år i 30 åra… det er 7% mannsoverskudd i 20-40 åra, lurer på om damer hadde kunne hatt like mange krav dersom det hadde vært motsatt… Anonymkode: 07f9b...906
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #10 Skrevet 7. februar 2023 "Det er sikker fordi"..... for noen stygge og forutinntatte og FEILAKTIGE oppfatninger du har av kvinner! Jeg skjønner godt at du ikke får deg noe forhold med damer, for det der er stygge saker som er nødt til å skinne igjennom når du snakker med personer av motsatt kjønn. Du kommer ingen vei med de synspunktene der. Skjønner godt at damer ikke vil ha deg, sånn som du ser på damer. Anonymkode: 35908...c2e 2 1
Gjest sokrat Skrevet 7. februar 2023 #11 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet ikke helt, men det er med jevne mellomrom innlegg herinne som sier at menn har sine beste år i 30 åra… det er 7% mannsoverskudd i 20-40 åra, lurer på om damer hadde kunne hatt like mange krav dersom det hadde vært motsatt… Anonymkode: 07f9b...906 Jeg måtte bare sjekke det her og jeg såg inne på ssb.no. Her fant jeg følgende: Blant dem 25-35 er det 367 407 kvinner og 385 451 menn. Det vil si at det er ca 18 000 flere menn enn kvinner. Kjønnsfordelingen er 51,2 prosent menn i denne aldersgruppen.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #12 Skrevet 7. februar 2023 Hva ? Du er ung og så tror du at livet er over ...???? Kom heller å klag når du er blitt 50 år. Min fetter fant ingen dame som ung men ble gift i 40 årene. En bekjent av meg fikk en filippiner dame som 50 åring og de har 2 barn. Og du som er ung og har hele livet foran deg er deprimert og klager. Kom deg ut av selvmedlidenheten, For Selvmedlidenhet er uattraktivt ! Du har masse sjangser om du selv tar iniativ. Du må ikke være så redd å bli avvist, det blir ALLE, Gå vidre til neste omså det tar 10 damer før en sier ja. Gi ikke opp etter 2-3 avslag. Date en fra Fillipinerne. Det er pene damer og de pleier å rekruttere sine venninner til andre single menn. Anonymkode: 4d51b...e71
svartkatt Skrevet 7. februar 2023 #13 Skrevet 7. februar 2023 Se etter ei som er eldre enn det, ferdig med studier.. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #14 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva ? Du er ung og så tror du at livet er over ...???? Kom heller å klag når du er blitt 50 år. Min fetter fant ingen dame som ung men ble gift i 40 årene. En bekjent av meg fikk en filippiner dame som 50 åring og de har 2 barn. Og du som er ung og har hele livet foran deg er deprimert og klager. Kom deg ut av selvmedlidenheten, For Selvmedlidenhet er uattraktivt ! Du har masse sjangser om du selv tar iniativ. Du må ikke være så redd å bli avvist, det blir ALLE, Gå vidre til neste omså det tar 10 damer før en sier ja. Gi ikke opp etter 2-3 avslag. Date en fra Fillipinerne. Det er pene damer og de pleier å rekruttere sine venninner til andre single menn. Anonymkode: 4d51b...e71 Herregud... så menn tar virkelig bare hvem som helst? En som er "rekruttert" av venninne, gifte seg med første og beste kvinnfolk som blir dyttet fremfor fyren. Eller gå videre, prøv deg på 10 damer og så sier den tiende ja. Samme hvem det er liksom, bare prøv deg til en sier ja? Er det virkelig så galt fatt med mannfolk, at de tar hvem som helst som sier ja? For fast forhold også? Anonymkode: 35908...c2e 3 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #15 Skrevet 7. februar 2023 Du har nok for høye krav selv og gir ikke de som vil ha deg en sjans en gang. Og ja det med at alle menn har sin peaktid i 30 årene er som regel bare tull. Noen få ja, men de fleste ser jo best ut i en ung alder, slik som damer. Ikke hør på menn som er i livskrise og prøver å lage en sannhet for de ikke tåler realiteten. De fleste unge kjekkaser overgår eldre kjekkaser. Anonymkode: 472d4...68d 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #16 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva ? Du er ung og så tror du at livet er over ...???? Kom heller å klag når du er blitt 50 år. Min fetter fant ingen dame som ung men ble gift i 40 årene. En bekjent av meg fikk en filippiner dame som 50 åring og de har 2 barn. Og du som er ung og har hele livet foran deg er deprimert og klager. Kom deg ut av selvmedlidenheten, For Selvmedlidenhet er uattraktivt ! Du har masse sjangser om du selv tar iniativ. Du må ikke være så redd å bli avvist, det blir ALLE, Gå vidre til neste omså det tar 10 damer før en sier ja. Gi ikke opp etter 2-3 avslag. Date en fra Fillipinerne. Det er pene damer og de pleier å rekruttere sine venninner til andre single menn. Anonymkode: 4d51b...e71 korreksjon: alle normale menn blir avvist. Alfamenn med muskler og motorsykler blir ikke avvist, jenter uansett ikke.... sånn er livet Anonymkode: 07f9b...906
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #17 Skrevet 7. februar 2023 27 år.. Get a grip. Du er en ungfole og det er normalt å ikke ha kjæreste eller være etablert når du er så ung! Det er IKKE at du ikke har dame som er issuet ditt, men den sykt fucka tankegangen din når du snakker om at du heller kunne gjort noe kriminelt og mistet livet til fengsel. Herregud det blir bare for dumt! Gå å syt et annet sted! Prøv fengsel da så skal du få se hvor gøy det er! Damer liker ikke menn med dårlig moral. Dårlig moral har du når du sier du likegjerne kunne gjort noe kriminelt. Damer liker ikke menn som ikke ser dem og respekterer dem, som ikke engang prøver å sette seg i dems sko når de forteller noe eller menn som ikke tror på dem. Du prøver ikke og gidder ikke engang prøve å sette deg i damer perspektiv når du nekter for at damer også kan ha problemer med å finne en partner, du tror alt handler om din mannsverden med dine problemer og behov i sentrum! Damer liker ikke menn som bare ser det negative i alt, nyt livet ditt og gjør ting som gjør deg glad og slutt å vær han karen som måned etter måned lager tråder på internett om hvor stille livet ditt står. Anonymkode: 7d509...ea4 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #18 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): korreksjon: alle normale menn blir avvist. Alfamenn med muskler og motorsykler blir ikke avvist, jenter uansett ikke.... sånn er livet Anonymkode: 07f9b...906 Nei. Du lever med en helt forvrengt virkelighetsforståelse. Søk hjelp Anonymkode: 7d509...ea4 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #19 Skrevet 7. februar 2023 Jeg kommer til å fortsette å være singel slik dagens menn sutrer. Dere vil bare ha en kjæreste. At det er hunkjønn er igrunn det eneste kravet dere har til meg og andre kvinner, og da er dere ikke verdt det. Anonymkode: 41dc7...f00 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå