Gå til innhold

Når begynner man med barnebursdag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Reign skrev (32 minutter siden):

Hvorfor forklarer du meg selvfølgeligheter?

Fordi ikke alle deler ditt synspunkt, men det virker som du mener de bør det. 

Anonymkode: ee152...f1a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

theTitanic skrev (8 minutter siden):

Snakket både om det å være med hjem OG det å gå I bursdager. Tosomheten var om det å være med hjem. Forstår man ikke betydningen av bursdag så forstår man ikke betydningen av det å ha med venner hjem heller, derfor ble det tatt med. 

Jeg er ikke frekk eller angripende, jeg er KONKRET. Det er ikke et angrep på det sosiale hierarkiet på arbeidsplassen din, men et spørsmålstegn. En undring på hvordan det foregår. 

Hvorfor snakker du om det å være med hjem, når vi diskuterer bursdager? Snakk om å flytte målstengene. Jeg har ikke sagt et ord mot å være med noen hjem, og å skape en tosomhet. Ikke putt ord i munnen på meg. Dette er to vidt forskjellige ting, som ikke kan sammenliknes, og i tillegg angriper du min intelligens.

Jo, du er frekk som bare rakkern. Og verst av alt, du tør ikke stå for det engang, du gjemmer deg bak at du er "konkret". Hva er "konkret" med dette?:

theTitanic skrev (5 timer siden):

Kommentaren om pappesken hentyder at du syntes barn er på linje med katter. En pappeske, et nøste og litt mat så er omsorgsoppgaven gjort.. 

Sosiale interaksjoner i barneårene har utrolig mye å si for utvikling av personlighet, selvtillit og grunnleggende læring om mellommenneskelig samspill. Situasjonen hjemme er en helt annen en den i bhg. Det betyr mye at noen vil komme i din bursdag og være med akkurat deg hjem. Hjemme skjer samspillet uten forstyrrelser og barnehagens rammer. En unik tosomhet som de andre barna ikke er med på finner sted. Dette snakkes det og tenkes lenge på både før og etter. Dette er grunnleggende allmennkunnskap. 

Du har rett i at vi ikke har så mye å diskutere. Du har ikke respekt for barns følelser og behov. 

Hvordan det sosiale hierarkiet er på din arbeidsplass kan man bare sette et stort spørsmålstegn ved. 

Dette er utelukkende personangrep. Om du skal komme med sånne, så får du jaggu stå for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Fordi ikke alle deler ditt synspunkt, men det virker som du mener de bør det. 

Anonymkode: ee152...f1a

Du trenger å fortelle meg selvfølgeligheter, fordi ikke alle deler mitt synspunkt?

Det er notert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...