AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #1 Skrevet 7. februar 2023 Dere som har tatt silikon og ikke var interesserte i å kringkaste det: Hva brukte dere som unnskyldning for å ikke kunne bære/løfte/trene noe særlig i tiden etterpå? Og hva sa dere til eventuelle barn? Ikke interessert i generelle formaninger mot kosmetisk kirurgi. Anonymkode: bca4e...81c
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #2 Skrevet 7. februar 2023 Kan du ikke bare si du har hatt noe enkel kirurgi? Nærmest mulig sannheten er lettest når man skal juge. Operert bort en ufarlig cyste eller noe i den duren, hvis noen da ser endringen så tenker de at det bar rekonsteuktivt? Anonymkode: c1bfb...982 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #3 Skrevet 7. februar 2023 Sjelden jeg måtte ha noe å skylde på, men sa jeg hadde falt og slått skulderen min. Barnet var 3, så han skjønte ikke så mye. Men lærte ham litt å klatre opp i bilen på egen hånd osv. på forhånd. Bar ham i korte stunder om det var krise (om han sovnet på bussen for eksempel). Anonymkode: 5cc54...cdb 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #4 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dere som har tatt silikon og ikke var interesserte i å kringkaste det: Hva brukte dere som unnskyldning for å ikke kunne bære/løfte/trene noe særlig i tiden etterpå? Og hva sa dere til eventuelle barn? Ikke interessert i generelle formaninger mot kosmetisk kirurgi. Anonymkode: bca4e...81c Flaut... håper ikke du har døtre Anonymkode: 34813...62d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå