Gå til innhold

Begynner miste følelser for samboer. Noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt usikker på hva jeg føler akkurat nå, og jeg tør ikke ta opp dette med samboeren min. Han er opptatt hele tiden, bortsett fra helger, men da vil han slappe av og se serie. Vi har vært kjærester i 4 år, og samboere i ett år. 
Jeg har forsøkt å fortelle han at vi må finne på mer ting sammen, men vi sitter alltid fast når vi skal velge ut hva. Vi går turer, ser film og det er det. Vi har ikke penger akkurat nå til å gå på bowling og ulike aktiviteter, så jeg tar gjerne imot tips. 
Jeg merker at forholdet begynner å kjede meg. Spesielt da han aldri har tid til meg. Merker også at ting han forteller om, er uinteressant selvom jeg prøver å finne det interessante. Sikkert fordi jeg føler meg «alene». Dette er virkelig trist, og jeg vil gjøre alt for at følelsene mine skal bli sterkere for ham igjen. 
Trenger noen tips?

Anonymkode: 9ca6c...fb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er 23 år, og har ikke barn. (Glemte å nevne det)

Skrevet

Hvilke hobbier har du TS, for din egen del? Hva gir deg positivt påfyll i hverdagen? 

Anonymkode: fa9b4...430

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvilke hobbier har du TS, for din egen del? Hva gir deg positivt påfyll i hverdagen? 

Anonymkode: fa9b4...430

Driver med yoga og turn :) 

Skrevet

Hva slags ting ønsker du at dere skal finne på sammen da? Legger du ansvaret på han for å finne ut av det, eller har du konkrete eksempler som han bare ikke ønsker å gjøre?

Anonymkode: 02fb5...d40

• Nyttig 1
Skrevet

Forholdet er nok over.

Du er 23 år, livet foran deg. Ingen vits I å kaste bort flere år på å prøve å fikse dette.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva slags ting ønsker du at dere skal finne på sammen da? Legger du ansvaret på han for å finne ut av det, eller har du konkrete eksempler som han bare ikke ønsker å gjøre?

Anonymkode: 02fb5...d40

Vi begge snakker om hva vi kan gjøre sammen, men det ender alltid bare med at han sier «kan vi ikke gjøre det imorgen istedet». Og hvis jeg f eks tar fram et brettspill/puslespill(for å pushe det på) så kan vi begynne med dette, så blir han veldig fort lei. Så jeg føler egentlig at ansvaret er på meg, og jeg er ikke så kreativ. Prøver å søke på nett. Men når han ikke orker å gjøre disse tingene som ikke koster penger, så merker jeg at det blir litt vanskelig å gjøre dette til en gøy ting.

Skrevet

Kanskje dere ikke passer sammen. Kanskje du ikke har funnet den rette? Du er jo knapt voksen!

Anonymkode: 839a2...6e7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...