Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på bokklubben sine sider at det er ei innbunden bok til 199 kroner i denne serien, "En shopoholiker treffer blink".

Eg har den pocketboka som kom ilag med DetNye for ei stund tilbake ("En shopoholikers uimotståelige nye verden"). Og ser at det er endå ei pocketbok som heiter "En shopoholikers hemmelige drømmeverden". Dette er dei som no er kome ut på norsk.

Men det eg lurar på om denne innbundne boka kanskje inneheldt desse to pocketbøkene, eller er den uavhengig av dei? Er det den første boka?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bok tre hvor hun gifter seg. Den er ustyrtelig morsom.

En shopoholiker hemmelige drømmeverden er bok en, og En shopoholikers uimotståelige nye verden (hvor hun bor i Usa) er bok 2.

Skrevet

Bok nummer 1: En shopoholikers hemmelige drømmeverden

Bok nummer 2: En shopoholikers umotståelige nye verden

Bok nummer 3: En shopoholiker treffer blink

Den man fikk i det nye var derfor nummer 2 i denne serien på 5 bøker, hvorav 2 av dem enda ikke har kommet på norsk. Så alle bøkene bygger på hverandre. Alle bøkene på norsk har kommet som innbundet, jeg har dem iallefall både som pocket og som innbundet .

Skrevet

Jeg leter meg i hjel etter disse bøkene innbundet, men finner de ikke noe sted :forvirret: Virker som om det er utsolgt fra forlaget og at de ikke har tenkt å trykke opp flere. Liker ikke pocketbøker, men får vel kanskje krype til korset å kjøpe de i pocket. Greit å ha som reiselektyre tenkte jeg.

Skrevet

Er det kommet en femte bok????? Den siste jeg har er Shopoholic and sister.

Skrevet

Då har eg bestilt dei to andre, syns den boka eg fekk i DetNye var kjempemorsom :) Gledar meg til eg får dei :hoppe:

Skrevet
Er det kommet en femte bok????? Den siste jeg har er Shopoholic and sister.

Jeg trodde Shopaholic and Sister var den nyeste (så den akkurat i utlandet) men det er mulig det er kommet enda en. Må kjøpe meg denne/disse etter jul, har de andre og de er ustyrtelig morsomme!

Skrevet (endret)

Tror ikke det har kommet en femte bok. Jobber i bokhandel, og kan ikke huske å ha hørt det. For de som er interessert: "En Shopoholiker Treffer Blink" kommer i pocket i slutten av februar, og det jeg tror er den siste boka "En Shopoholiker Finner En Søster" kommer på norsk til 199,- i mai. :)

Her om "En Shopoholiker Finner En Søster":

Rebecca trodde at ekteskapet med Luke Brandon skulle bli en dans på roser. Men det er ikke akkurat som hun hadde håpet, og problemene starter allerede på bryllupsreisa, da hun forteller en hvit løgn til Luke om en liten ting hun har kjøpt. Nå må hun holde seg til et strengt budsjett, hun er arbeidsløs og verst av alt, Suze har en ny bestevenn. Så får hun vite at hun har ei ukjent søster. Det viser seg imidlertid at hun hater shopping, og hvordan kan en sånn person være Beckys søster? Dette er den fjerde boka om Rebecca. © FS Informasjonstjenester.

Så da er det bare å glede seg! :-D

Endret av Cupcake
Skrevet

Shopoholic and sister er den siste.

Imidlertid har Kinsella skrevet enda en bok "Can you keep a secret"

Også den hysterisk morsom, MEN den handler IKKE om shopolholic'eren

Skrevet

Var litt kjapp jeg ja, er bare 4 bøker i shopaholiker-serien :)

Tror de bøkene som er innbundet er utsolgt. Jeg kjøpte nummer 1 fra bokkilden da den kom ut, og den andre innbundet på Haugen bok på salg for 2 år siden, så det er mulig at de er vanskelige å få tak i nå ja.

Skrevet

Har lest "Can you keep a secret" også, håper Kinsella snart kommer med nye bøker!

Skrevet

The undomestic goddess av Sophie Kinsella ventes i salg hos Haugen bok den 10.januar 2006 :)

Samantha is a high-powered lawyer in London. She works all hours, has no home life, and cares only about getting a partnership. Until one day, she makes a mistake so huge it‘ll wreck her career. She goes in to meltdown, walks right out of the office, and finds herself in the middle of nowhere. Asking for directions at a big, beautiful house, she is mistaken for the interviewee housekeeper and find herself being offered the job. They have no idea they‘ve hired a lawyer with an IQ of 158, and Samantha has no idea how to work the oven. Disaster ensues. But maybe she‘s not as undomestic as she thought. Maybe, with some help, she can fake it? © FS Informasjonstjenester
Skrevet
The undomestic goddess av Sophie Kinsella ventes i salg hos Haugen bok den 10.januar 2006 :)

Denne kan man få fra de aller fleste engelske nettbutikkene allerede. Ble gitt ut for en god stund siden. :)

Skrevet

Er ikke alle som kan handle fra utenlandske nettbutikker heller da ;) Jeg liker best å få faktura, istedet for å oppgi kortnummer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...