Gjest Beelzebub Skrevet 7. februar 2023 #1 Del Skrevet 7. februar 2023 Dette er på ingen måte ment som noen forherligelse av det å støtte Russland, bare så det er sagt. Jeg tror vi alle kan være enige om at det beste er å ikke støtte Russland i det hele tatt. Men hva hvis man allikevel vil prøve å støtte Russland bare litt, kanskje en gang på fest eller noe sånn? Eller hva hvis man bare tenker å støtte Russland av og til? Nå mener ikke jeg sånn bo på gata og støtte Russland opplegg. Og heller ikke kjøre bil mens man støtter Russland. Men mer sånn på en fredag eller lørdag, bare gi en liten støtte til Russland eller to. Syns dere det er greit? Kunne dere datet noen som syns det var greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ubiquiti Skrevet 8. februar 2023 #2 Del Skrevet 8. februar 2023 19 hours ago, Beelzebub said: Dette er på ingen måte ment som noen forherligelse av det å støtte Russland, bare så det er sagt. Jeg tror vi alle kan være enige om at det beste er å ikke støtte Russland i det hele tatt. Da er vi enige, så resten av innlegget var egentlig overflødig. Hva enn du mener med en "støtte" til Ruzzland er så merkelig formulert at det nok fort kan minne om ruzzisk Google translate... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 8. februar 2023 #3 Del Skrevet 8. februar 2023 Hæ?? Kjøre bil og støtte, være på fest og støtte? Hva mener du egentlig? Drikke russisk vodka på fest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beelzebub Skrevet 8. februar 2023 #4 Del Skrevet 8. februar 2023 39 minutter siden, Forundret.. said: Hæ?? Kjøre bil og støtte, være på fest og støtte? Hva mener du egentlig? Drikke russisk vodka på fest? Noe av forvirringen ligger nok i at kvinneguidens moderatorteam flyttet tråden vekk fra satireforumet "skråblikk og generaliseringer" fordi autisme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bieter Skrevet 8. februar 2023 #5 Del Skrevet 8. februar 2023 47 minutter siden, Ubiquiti said: Da er vi enige, så resten av innlegget var egentlig overflødig. Hva enn du mener med en "støtte" til Ruzzland er så merkelig formulert at det nok fort kan minne om ruzzisk Google translate... 44 minutter siden, Forundret.. said: Hæ?? Kjøre bil og støtte, være på fest og støtte? Hva mener du egentlig? Drikke russisk vodka på fest? Det er en spøk som bygger på å drikke vodka (som Russland er kjent for). Det er humoristisk. Altså man "støtter" Russland ved å drikke vodka på fest. Men man burde ikke "støtte Russland" (drikke vodka) mens man kjører bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 8. februar 2023 #6 Del Skrevet 8. februar 2023 Aha, takk for oppklaringen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonegiant Skrevet 8. februar 2023 #7 Del Skrevet 8. februar 2023 Jeg har en vane for å spille djevelens advokat noen ganger. Det er moro å argumentere for det motsatte av hva noen andre mener, selv om jeg ikke nødvendigvis mener det selv. Det er også en veldig fin måte å prøve å sette seg inn i begge sider på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 10. februar 2023 #8 Del Skrevet 10. februar 2023 Beelzebub skrev (På 7.2.2023 den 13.53): Dette er på ingen måte ment som noen forherligelse av det å støtte Russland, bare så det er sagt. Jeg tror vi alle kan være enige om at det beste er å ikke støtte Russland i det hele tatt. Men hva hvis man allikevel vil prøve å støtte Russland bare litt, kanskje en gang på fest eller noe sånn? Eller hva hvis man bare tenker å støtte Russland av og til? Nå mener ikke jeg sånn bo på gata og støtte Russland opplegg. Og heller ikke kjøre bil mens man støtter Russland. Men mer sånn på en fredag eller lørdag, bare gi en liten støtte til Russland eller to. Syns dere det er greit? Kunne dere datet noen som syns det var greit? Er det greit å støtte nazisme? Ville du datet en nazist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beelzebub Skrevet 10. februar 2023 #9 Del Skrevet 10. februar 2023 4 minutter siden, jabx said: Er det greit å støtte nazisme? Ville du datet en nazist? Hvis det kun var ved spesielle anledninger, som f.eks utdrikkingslag eller nyttårsaften, tror jeg jeg kunne sett forbi det. Men ikke hvis det var en vane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå