Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Kvinners kjedereaksjon under en orgasme ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinner hevder de kan få flere orgasmer (serieorgasmer) under onaniering, og orgasme nr 2-3 osv. kan ofte  føles mer intens en den første.  Kjedereaksjonen under   den kvinnlige orgasmen skiller seg klart  ut til samanligningen med den mannlige oragasme.  Menn kommer til eit  punkt under onaniering da  det ikkje er noen returknapp  før sæden spruter ut, og mange  menn blir umiddelbart døsige  og trette etter at pungen er tømt, og blir søvnige.  Derfor føler ein  ofte at onani er eit effektivt  middel når ein har probkem med innsovning.     

Anonymkode: d0151...0ff

Skrevet

Jeg synes flere orgasmer er mye lettere ved sex enn onanering, og en kraftig en som kommer i bølge etter bølge og nesten ikke vil gi seg kommer etter masse bruk av lårmuskler og magemuskler og når jeg er skikkelig svett. Det gidder jeg ikke ved onanering(og vet ikke om jeg klarer en gang).Hvilken som er sterkest avhenger av hvilke muskler jeg bruker i forkant, ikke hvilket nummer i rekken det er.  Jeg vet ikke hvordan det er for menn. Men hva lurer du egentlig på?

Anonymkode: c4aab...420

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes flere orgasmer er mye lettere ved sex enn onanering, og en kraftig en som kommer i bølge etter bølge og nesten ikke vil gi seg kommer etter masse bruk av lårmuskler og magemuskler og når jeg er skikkelig svett. Det gidder jeg ikke ved onanering(og vet ikke om jeg klarer en gang).Hvilken som er sterkest avhenger av hvilke muskler jeg bruker i forkant, ikke hvilket nummer i rekken det er.  Jeg vet ikke hvordan det er for menn. Men hva lurer du egentlig på?

Anonymkode: c4aab...420

Kvinner er åpenbart annerledes skrudd  saman i forhold til orgasmeopplevelser en menn. Misstenker at energien som utløses hos menn under orgasmen er langt sterkere, og  ikkje er samanlignbar med kvinners  orgasme. Som mann opplever  ein  aldri få orgasme utan ein kombinasjon  fysisk stimulanse, og psykiske fantasier. 

Fysiske kjederekasjoner hos kvinner er  meg bekjent ukontrollerte skjelvinger, og de lølfter bekkenpartiet opp / frem, og  brystvortene blir hardner til rett før, og under orgasme, og de hyperventilerer.  Klitorsien blir øm (tilsvarende som penis hos menn).  

Skrevet

Regner man bølgene som kommer etter hverandre som flere orgasmer? Trodde det bare var en lang jeg.

Anonymkode: bb93d...c35

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kvinner er åpenbart annerledes skrudd  saman i forhold til orgasmeopplevelser en menn. Misstenker at energien som utløses hos menn under orgasmen er langt sterkere, og  ikkje er samanlignbar med kvinners  orgasme. Som mann opplever  ein  aldri få orgasme utan ein kombinasjon  fysisk stimulanse, og psykiske fantasier. 

Fysiske kjederekasjoner hos kvinner er  meg bekjent ukontrollerte skjelvinger, og de lølfter bekkenpartiet opp / frem, og  brystvortene blir hardner til rett før, og under orgasme, og de hyperventilerer.  Klitorsien blir øm (tilsvarende som penis hos menn).  

Som mann kan du vel ikke akkurat si hvordan dette er og oppleves. Jeg får gjerne mange orgasmer, men kjenner meg ikke helt igjen i din beskrivelse. Noen orgasmer kan være roligere og dype, andre gi kraftige sammentrekninger i underlivet og også andre muskler (blir sliten i magemusklene av mange orgasmer), og noen kan medføre skjelvinger i hele kroppen. Det varierer. 

Det varierer også hvor sterk orgasme min kjære får. Noen ganger er det mest som en enkel utløsning, mens andre ganger er det brøl og spasmer. Samt alt mellom. 

Anonymkode: 2d9fd...549

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Noen menn kan også komme flere ganger på rad. Ikke så ofte det skjer, men noen ganger kan hun gi meg to orgasmer som kommer rett etter hverandre 

Anonymkode: 8bba1...4f8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Noen menn kan også komme flere ganger på rad. Ikke så ofte det skjer, men noen ganger kan hun gi meg to orgasmer som kommer rett etter hverandre 

Mannens rekord i våre yngre dager er 5 orgasmer (med utløsning) på rad. Fra start til slutt tok det under 10 minutter og dette var kun med penetrering. Har vi aldri oppnådd hverken før eller siden. Minneverdig var det. Har fått flere orgasmer etter hverandre etter dette også, men har aldri vært mer enn 2 etter hverandre. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kvinner hevder de kan få flere orgasmer (serieorgasmer) under onaniering, og orgasme nr 2-3 osv. kan ofte  føles mer intens en den første.  Kjedereaksjonen under   den kvinnlige orgasmen skiller seg klart  ut til samanligningen med den mannlige oragasme.  Menn kommer til eit  punkt under onaniering da  det ikkje er noen returknapp  før sæden spruter ut, og mange  menn blir umiddelbart døsige  og trette etter at pungen er tømt, og blir søvnige.  Derfor føler ein  ofte at onani er eit effektivt  middel når ein har probkem med innsovning.     

Ok.

Hva lurer du på?

Anonymkode: baaa1...d79

• Nyttig 2
Skrevet
Frkego skrev (1 time siden):

Mannens rekord i våre yngre dager er 5 orgasmer (med utløsning) på rad. Fra start til slutt tok det under 10 minutter og dette var kun med penetrering. Har vi aldri oppnådd hverken før eller siden. Minneverdig var det. Har fått flere orgasmer etter hverandre etter dette også, men har aldri vært mer enn 2 etter hverandre. 

Herlig!  Må ha vært ganske tom da😅 For meg har det med dagsformen å gjøre , ikke nødvendigvis at jeg er mer eller mindre tent

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Herlig!  Må ha vært ganske tom da😅 For meg har det med dagsformen å gjøre , ikke nødvendigvis at jeg er mer eller mindre tent

Ja, da var han ganske tom. Ikke var de siste to orgasmene særlig gode heller 😅 Men samlet sett forsto jeg det som var godt og veldig moro å få oppleve. Får nok ikke oppleve det igjen, tror jeg.  

Dette var i nederkøya i en alt for liten køyeseng i det vi våknet en bakrusmorgen. Husker ikke om vi hadde sex kvelden før. 

Skrevet

I motsettning til kvinner har menn ein rognpose som fysisk tømmes under orgasmen, og det krever en god dose energi.

Hva som er hensikten med kvinners orgasme som eit ledd i  befuktningen  vites ikkje, Om det er noen samanheng mellom  orgasmens intensitet  hos kvinner, og eggløsningstidspunket /  syklusen vites ikkje,

Orgasmen både hos menn, og kvinner har det til felles at det føles som ein nytelse, og mmange føler det ofte som eit umetteleg  avhengihetsbehov,,og slik sett er mennesket unik samansatt.  Kvinners sexualitet er mer komplex skrudd saman en menn.

Skrevet

Hvorfor skriver du at kvinner hevder de får flere orgasmer? Er du så gammeldags at du ikke tror på at kvinnelig orgasme finnes eller hva?

Anonymkode: 9bedd...09f

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hvorfor skriver du at kvinner hevder de får flere orgasmer? Er du så gammeldags at du ikke tror på at kvinnelig orgasme finnes eller hva?

Nå finnes er det noen  kvinner som  "hevder" at de aldri har opplevd en orgasme. ! ! Hva dette skyldes ønsker eg ikkje å spekulere i. 

Skrevet

Synes skjedereaksjon høres ut som et mye mer passende begrep 😊

Anonymkode: 65581...520

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Nå finnes er det noen  kvinner som  "hevder" at de aldri har opplevd en orgasme. ! ! Hva dette skyldes ønsker eg ikkje å spekulere i. 

Er du trådstarter som skriver fra en annen bruker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...