AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #1 Skrevet 7. februar 2023 Kvinner hevder de kan få flere orgasmer (serieorgasmer) under onaniering, og orgasme nr 2-3 osv. kan ofte føles mer intens en den første. Kjedereaksjonen under den kvinnlige orgasmen skiller seg klart ut til samanligningen med den mannlige oragasme. Menn kommer til eit punkt under onaniering da det ikkje er noen returknapp før sæden spruter ut, og mange menn blir umiddelbart døsige og trette etter at pungen er tømt, og blir søvnige. Derfor føler ein ofte at onani er eit effektivt middel når ein har probkem med innsovning. Anonymkode: d0151...0ff
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #2 Skrevet 7. februar 2023 Jeg synes flere orgasmer er mye lettere ved sex enn onanering, og en kraftig en som kommer i bølge etter bølge og nesten ikke vil gi seg kommer etter masse bruk av lårmuskler og magemuskler og når jeg er skikkelig svett. Det gidder jeg ikke ved onanering(og vet ikke om jeg klarer en gang).Hvilken som er sterkest avhenger av hvilke muskler jeg bruker i forkant, ikke hvilket nummer i rekken det er. Jeg vet ikke hvordan det er for menn. Men hva lurer du egentlig på? Anonymkode: c4aab...420
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #3 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes flere orgasmer er mye lettere ved sex enn onanering, og en kraftig en som kommer i bølge etter bølge og nesten ikke vil gi seg kommer etter masse bruk av lårmuskler og magemuskler og når jeg er skikkelig svett. Det gidder jeg ikke ved onanering(og vet ikke om jeg klarer en gang).Hvilken som er sterkest avhenger av hvilke muskler jeg bruker i forkant, ikke hvilket nummer i rekken det er. Jeg vet ikke hvordan det er for menn. Men hva lurer du egentlig på? Anonymkode: c4aab...420 Kvinner er åpenbart annerledes skrudd saman i forhold til orgasmeopplevelser en menn. Misstenker at energien som utløses hos menn under orgasmen er langt sterkere, og ikkje er samanlignbar med kvinners orgasme. Som mann opplever ein aldri få orgasme utan ein kombinasjon fysisk stimulanse, og psykiske fantasier. Fysiske kjederekasjoner hos kvinner er meg bekjent ukontrollerte skjelvinger, og de lølfter bekkenpartiet opp / frem, og brystvortene blir hardner til rett før, og under orgasme, og de hyperventilerer. Klitorsien blir øm (tilsvarende som penis hos menn). Anonymkode: d0151...0ff
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #4 Skrevet 7. februar 2023 Regner man bølgene som kommer etter hverandre som flere orgasmer? Trodde det bare var en lang jeg. Anonymkode: bb93d...c35 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #5 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kvinner er åpenbart annerledes skrudd saman i forhold til orgasmeopplevelser en menn. Misstenker at energien som utløses hos menn under orgasmen er langt sterkere, og ikkje er samanlignbar med kvinners orgasme. Som mann opplever ein aldri få orgasme utan ein kombinasjon fysisk stimulanse, og psykiske fantasier. Fysiske kjederekasjoner hos kvinner er meg bekjent ukontrollerte skjelvinger, og de lølfter bekkenpartiet opp / frem, og brystvortene blir hardner til rett før, og under orgasme, og de hyperventilerer. Klitorsien blir øm (tilsvarende som penis hos menn). Anonymkode: d0151...0ff Som mann kan du vel ikke akkurat si hvordan dette er og oppleves. Jeg får gjerne mange orgasmer, men kjenner meg ikke helt igjen i din beskrivelse. Noen orgasmer kan være roligere og dype, andre gi kraftige sammentrekninger i underlivet og også andre muskler (blir sliten i magemusklene av mange orgasmer), og noen kan medføre skjelvinger i hele kroppen. Det varierer. Det varierer også hvor sterk orgasme min kjære får. Noen ganger er det mest som en enkel utløsning, mens andre ganger er det brøl og spasmer. Samt alt mellom. Anonymkode: 2d9fd...549 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #6 Skrevet 7. februar 2023 Noen menn kan også komme flere ganger på rad. Ikke så ofte det skjer, men noen ganger kan hun gi meg to orgasmer som kommer rett etter hverandre Anonymkode: 8bba1...4f8 1
Frkego Skrevet 7. februar 2023 #7 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Noen menn kan også komme flere ganger på rad. Ikke så ofte det skjer, men noen ganger kan hun gi meg to orgasmer som kommer rett etter hverandre Anonymkode: 8bba1...4f8 Mannens rekord i våre yngre dager er 5 orgasmer (med utløsning) på rad. Fra start til slutt tok det under 10 minutter og dette var kun med penetrering. Har vi aldri oppnådd hverken før eller siden. Minneverdig var det. Har fått flere orgasmer etter hverandre etter dette også, men har aldri vært mer enn 2 etter hverandre. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #8 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kvinner hevder de kan få flere orgasmer (serieorgasmer) under onaniering, og orgasme nr 2-3 osv. kan ofte føles mer intens en den første. Kjedereaksjonen under den kvinnlige orgasmen skiller seg klart ut til samanligningen med den mannlige oragasme. Menn kommer til eit punkt under onaniering da det ikkje er noen returknapp før sæden spruter ut, og mange menn blir umiddelbart døsige og trette etter at pungen er tømt, og blir søvnige. Derfor føler ein ofte at onani er eit effektivt middel når ein har probkem med innsovning. Anonymkode: d0151...0ff Ok. Hva lurer du på? Anonymkode: baaa1...d79 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #9 Skrevet 7. februar 2023 Frkego skrev (1 time siden): Mannens rekord i våre yngre dager er 5 orgasmer (med utløsning) på rad. Fra start til slutt tok det under 10 minutter og dette var kun med penetrering. Har vi aldri oppnådd hverken før eller siden. Minneverdig var det. Har fått flere orgasmer etter hverandre etter dette også, men har aldri vært mer enn 2 etter hverandre. Herlig! Må ha vært ganske tom da😅 For meg har det med dagsformen å gjøre , ikke nødvendigvis at jeg er mer eller mindre tent Anonymkode: 8bba1...4f8
Frkego Skrevet 7. februar 2023 #10 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Herlig! Må ha vært ganske tom da😅 For meg har det med dagsformen å gjøre , ikke nødvendigvis at jeg er mer eller mindre tent Anonymkode: 8bba1...4f8 Ja, da var han ganske tom. Ikke var de siste to orgasmene særlig gode heller 😅 Men samlet sett forsto jeg det som var godt og veldig moro å få oppleve. Får nok ikke oppleve det igjen, tror jeg. Dette var i nederkøya i en alt for liten køyeseng i det vi våknet en bakrusmorgen. Husker ikke om vi hadde sex kvelden før.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #11 Skrevet 7. februar 2023 I motsettning til kvinner har menn ein rognpose som fysisk tømmes under orgasmen, og det krever en god dose energi. Hva som er hensikten med kvinners orgasme som eit ledd i befuktningen vites ikkje, Om det er noen samanheng mellom orgasmens intensitet hos kvinner, og eggløsningstidspunket / syklusen vites ikkje, Orgasmen både hos menn, og kvinner har det til felles at det føles som ein nytelse, og mmange føler det ofte som eit umetteleg avhengihetsbehov,,og slik sett er mennesket unik samansatt. Kvinners sexualitet er mer komplex skrudd saman en menn. Anonymkode: d0151...0ff
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #12 Skrevet 7. februar 2023 Hvorfor skriver du at kvinner hevder de får flere orgasmer? Er du så gammeldags at du ikke tror på at kvinnelig orgasme finnes eller hva? Anonymkode: 9bedd...09f 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #13 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hvorfor skriver du at kvinner hevder de får flere orgasmer? Er du så gammeldags at du ikke tror på at kvinnelig orgasme finnes eller hva? Anonymkode: 9bedd...09f Nå finnes er det noen kvinner som "hevder" at de aldri har opplevd en orgasme. ! ! Hva dette skyldes ønsker eg ikkje å spekulere i. Anonymkode: d0151...0ff
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #14 Skrevet 7. februar 2023 Synes skjedereaksjon høres ut som et mye mer passende begrep 😊 Anonymkode: 65581...520
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #15 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Nå finnes er det noen kvinner som "hevder" at de aldri har opplevd en orgasme. ! ! Hva dette skyldes ønsker eg ikkje å spekulere i. Anonymkode: d0151...0ff Er du trådstarter som skriver fra en annen bruker? Anonymkode: 9bedd...09f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå