Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har en gutt som elsker å bade i gjørme. Han koser seg virkelig og er ikke flau av det heller.

Men når sluttet deres unger å bade i gjørme.

Min er 14 år. 

Skal sies at vi bor på en gård på 1200 mål. Så det er umulig å bli kvitt alt av gjørme rundt omkring. Men jeg har egentlig sakt det er greit. Så lenge han rydder opp selv. Han bruker stort sett kjeledress og regntøy. Og gjør det i helgene. 

Og eneste han ønsker seg til jul og bursdager. Er nye uteklær som kan gjørmes inn.

Men føler kanskje at det har tatt litt av nå. Når han har med seg venner hjem kun for å leke i gjørme. Ps dem bruker hans klær. Så dem ødelegger ikke sine egne klær.

Skal sies at her om dagen. Så jeg på PCen hans. At han sitter og ser på youtube på. andre som driver med det samme.

Skal jeg bare la dem holde på. Eller bør jeg gjøre noe. Og tenke at det går over.

Eneste fordelen er at jeg har en gutt som aldri er sjuk. Tror faktisk det er 5 år siden sist.

På skolen går han pent kledd. Og der er det ikke noe problem.

Legger med ett bilde av en dress han har brukt. (Vis jeg får til) Skal sies at vi har eget vaskerom i fjøset han bruker til sin hobby. Cross og Atv kjøring og gjørme klær.

Spoiler

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal sies at du burde finne på noe bedre en dette.

• Liker 2
Skrevet

Relativt dårlig trolling. Ikke lest noe lignende tidligere, men det er ganske enkelt ikke morsomt. Karakter to av seks.

Anonymkode: cc1a1...9b5

Skrevet (endret)

Her var dressen han kom med her om dagen. Så det er nok ikke noe trolling dette. 
Men lurer mer på råd og tips. 

321641769_1302368677216693_6630546607457860033_n.jpg?_nc_cat=107&ccb=1-7&_nc_sid=5a057b&_nc_ohc=bIsTmIjJv74AX_pTo1Z&_nc_ad=z-m&_nc_cid=0&_nc_ht=scontent.cdninstagram.com&oh=03_AdQE1m4e8Or-i3Zw8PG4gIyY4NQXaq-DfrPnDyQWMRw1Mg&oe=6409F4EC

Endret av beng

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...