Gå til innhold

Dyson/trådløs støvsuger eller robotstøvsuger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Begge deler egentlig.

En robotstøvsuger kan ta den daglige runden som i seg selv fjerner mye støv og hår. Men den tar ikke alt, og du vil måtte støvsuge en gang i ny og ne selv med robotstøvsuger. Bare langt sjeldnere.

Begge...vi har vanlig støvsuger og robot. Robot kjører vi innimellom...men det er mye en robot ikke tar skikkelig. Og ofte kan det være ting man søler som man må bruke vanlig støvsuger.

Som når du knuser et glass og det blir masse små biter...Da kan du ikke kjøre robot der

Ja takk begge deler. Roboten er genial til store flater, men den støvsuger ikke trappa og kommer ikke helt inn i alle kroker.

Jeg har robot som tar stue-etasjen og en håndholdt til trapper, barnas rotete rom o.l. Syns ukesvasken er så mye lettere med robot og håndholdt enn med en stor støvsuger med ledning. Pleier å rydde stua og sette på roboten. Så suser den rundt mens jeg tar trapper og litt inne i kroker og lister hvis det trengs. Og det går fortere å gå rundt med en Dyson eller liknende enn en stor med ledning.

Anbefaler forøvrig Roborock robotstøvsuger. Den er driftsikker, lett å få ta i reservedeler når børste eller filter blir utslitt og appen er enkel å bruke.

Banjo skrev (3 minutter siden):

Ja takk begge deler. Roboten er genial til store flater, men den støvsuger ikke trappa og kommer ikke helt inn i alle kroker.

Jeg har robot som tar stue-etasjen og en håndholdt til trapper, barnas rotete rom o.l. Syns ukesvasken er så mye lettere med robot og håndholdt enn med en stor støvsuger med ledning. Pleier å rydde stua og sette på roboten. Så suser den rundt mens jeg tar trapper og litt inne i kroker og lister hvis det trengs. Og det går fortere å gå rundt med en Dyson eller liknende enn en stor med ledning.

Anbefaler forøvrig Roborock robotstøvsuger. Den er driftsikker, lett å få ta i reservedeler når børste eller filter blir utslitt og appen er enkel å bruke.

Enig. Jeg har nå bestemt meg for ROBOROCK S7 MAXV ULTRA robotstøvsuger. Er drittlei hundehår og å måtte støvsuge hver j. dag. Tenk å komme hjem til nystøvsuget og nyvasket hus :hjerter: Må nok fortsatt ha den trådløse gamle til kriker og kroker, men hovedjobben gjør roboten. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...