AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #1 Skrevet 7. februar 2023 Har pleid å gi han en "kosepakke" med øl og snacks og et koselig kort/brev. Vil gjerne ha tips til hva jeg kan gi i år😊 Ikke voldsomme ting, men en hyggelig oppmerksomhet. Anonymkode: 91b8b...278 1
Anciol Skrevet 7. februar 2023 #2 Skrevet 7. februar 2023 Her blir det en pakke av favorittsjokladen hans, og et fint kort!
Jdz Skrevet 7. februar 2023 #3 Skrevet 7. februar 2023 Har fått laget en "Love Book" og kjøpt matchende undertøy til oss begge. Jeg er på reise og kommer først hjem på kvelden den 14., men satser på at jeg også får tak i noen blomster når jeg kommer hjem. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #4 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har pleid å gi han en "kosepakke" med øl og snacks og et koselig kort/brev. Vil gjerne ha tips til hva jeg kan gi i år😊 Ikke voldsomme ting, men en hyggelig oppmerksomhet. Anonymkode: 91b8b...278 Samboeren min har ødelagt sine hvite joggesko og klarer ikke finne noen nye, så jeg tenker jeg skal overraske han med et par nye. Pakker dem inn og skriver et koselig kort til han ☺️💖 Anonymkode: e5cfe...ccd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå