Gå til innhold

Han kalte venninna mi fin foran meg og ikke meg! er irritert

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

En jeg holder på med sa "Du var så fin idag" til venninna mi og sa ingenting til meg når begge kom inn i rommet samtidig, vet ikke om jeg overragrerer, men er sykt lei meg og irritert. Hvorfor gjør han sånt ? Føler meg ignorert, er jo meg han dater og holder på med osv, så hva søren er dette, hva hadde du gjort hvis det var deg?

Endret av tuvano
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var hun spesielt fin i dag da? Hadde hun pyntet seg utover det som er normalt? Ny frisyre? Nye klær/stil?

Anonymkode: 07528...a91

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Han har lyst på henne...

Anonymkode: 5ece4...c81

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, tuvano said:

En jeg holder på med sa "Du var så fin idag" til venninna mi og sa ingenting til meg når begge kom inn i rommet samtidig, vet ikke om jeg overragrerer, men er sykt lei meg og irritert. Hvorfor gjør han sånt ? Føler meg ignorert, er jo meg han dater og holder på med osv, så hva søren er dette, hva hadde du gjort hvis det var deg?

Jeg hadde pratet med han om det jeg følte. 

Anonymkode: 8592d...7a4

• Nyttig 1
Skrevet

Høres ut som en ekkel fyr med sosial dysleksi.

Anonymkode: 1ee21...e4b

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Dump

Anonymkode: 7c13c...d18

• Liker 4
Skrevet

Hun var vel fin da.

Anonymkode: 897e0...ed7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva er greia med at du nesten daglig poster innlegg her inne? Hvorfor trenger du så mye bekreftelser på ting?

Anonymkode: a2442...860

• Liker 8
Skrevet

Å kun bemerke én person når man kommer som et par er ufint, men det finnes unntak som for eksempel om han hadde sett deg tidligere den dagen eller om hun veldig tydelig hadde pyntet seg eller hadde endret noe med utseende. 

Jeg hadde satt pris på om kjæresten min var hyggelig mot vennene mine, men jeg hadde selvfølgelig reagert om han ga masse komplimenter til en/flere av vennene mine men aldri til meg.

• Liker 5
Skrevet

Er du normalt sjalu av deg og usikker på deg selv TS eller er du usikker fordi dere "holder på" og det hele oppleves ustabilt? 

Anonymkode: 7a713...4ce

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
tuvano skrev (1 time siden):

Hadde hun gjort noe spesielt? Pyntet seg eller fikset seg på en spesiell måte, eller har han kanskje aldri sett hun uten joggedress? Jeg tenker det finnes unntak fra når man burde gi slike komplimenter til alle og enhver, så her må du komme med mer informasjon. 

Hadde kjæresten min sagt dette til min venninne hadde jeg ikke brydd meg noe særlig, det er jo et helt legitimt kompliment - og kanskje han ønsker å bli likt at mine nærmeste, noe som er naturlig. Jeg får ellers komplimenter så ofte av han, at det er ikke noe som vipper meg av pinnen. 

• Liker 1
Skrevet
Miranda Bailey skrev (7 minutter siden):

Å kun bemerke én person når man kommer som et par er ufint, men det finnes unntak som for eksempel om han hadde sett deg tidligere den dagen eller om hun veldig tydelig hadde pyntet seg eller hadde endret noe med utseende. 

Jeg hadde satt pris på om kjæresten min var hyggelig mot vennene mine, men jeg hadde selvfølgelig reagert om han ga masse komplimenter til en/flere av vennene mine men aldri til meg.

Enig i dette ☺️👌🏼

Skrevet

Hva jeg hadde gjort? Vært glad for at fyren er hyggelig mot vennene mine. Slik du har formulert hovedinnlegget ser jeg ikke egentlig noe galt i det han sa.

Anonymkode: 4b869...c45

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Jeg skjønner ikke problemet.

Skrevet

"Du var så fin i dag" betyr ikke han syns hun er fin. Han kunne like gjerne sakt det til bestemoren sin om han så hun hadde tatt leppestift og kjole på, hadde du reagert på det? Det er noe man sier om man ser at noen har pyntet seg ekstra, er valgt noe som er mer flatterende en de pleier. Har sagt til flere som jeg ikke akkurat syns er vakre mennesker at de var fin i dag.

Ville ikke tenkt mer på det, og ikke tatt det opp. Gjentar det seg derimot mot hun samme hele tiden, så kan du kanskje begynne å lure.

Anonymkode: 590cf...318

• Liker 5
Gjest Beelzebub
Skrevet
6 minutter siden, Anonym Brukar0 said:

Jeg skjønner ikke problemet.

Problemet er at han spredde ut litt positivitet som ikke tilfalt henne. En player, en drittsekk. Han høres ut som en sånn type som ville gitt 20 kroner til en uteligger, og ikke til henne. Makan.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Var hun spesielt fin i dag da? Hadde hun pyntet seg utover det som er normalt? Ny frisyre? Nye klær/stil?

Anonymkode: 07528...a91

Nei

Gjest Vitalogy
Skrevet

Tenk hvis dette forumet hadde vært representativt for det sosiale liv. Brudd over en lav sko og enhver på tå hev i hver en intimrelasjon.

Skrevet
tuvano skrev (8 timer siden):

Huff, så grusomt. 

Anonymkode: 9193f...022

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dump

Anonymkode: 7c13c...d18

Krenk

Anonymkode: 9193f...022

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...