AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #1 Del Skrevet 7. februar 2023 Jeg hadde coop kredittkort og har derfor nå fått remember. Jeg vil ikke ha dette, så vil si det opp. Men det er jo aldri noen online når jeg logger inn der man kan si det opp. Og nå da jeg ringte var det 67 minutters ventetid.🤦♀️Noen andre dom kommer gjennom? Anonymkode: a0b0f...097 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #2 Del Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde coop kredittkort og har derfor nå fått remember. Jeg vil ikke ha dette, så vil si det opp. Men det er jo aldri noen online når jeg logger inn der man kan si det opp. Og nå da jeg ringte var det 67 minutters ventetid.🤦♀️Noen andre dom kommer gjennom? Anonymkode: a0b0f...097 Jeg ba de ringe meg opp... Anonymkode: 755c3...214 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #3 Del Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg hadde coop kredittkort og har derfor nå fått remember. Jeg vil ikke ha dette, så vil si det opp. Men det er jo aldri noen online når jeg logger inn der man kan si det opp. Og nå da jeg ringte var det 67 minutters ventetid.🤦♀️Noen andre dom kommer gjennom? Anonymkode: a0b0f...097 Da jeg ringte kom jeg gjennom på 1-2 minutter. Anonymkode: ce2b0...dfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #4 Del Skrevet 7. februar 2023 Det er enormt mange som har fått tilsendt det kortet etter at Coop avsluttet avtalen med dem om bonuspoeng på det. Da sender de bare ut nye kredittkort til alle, og håper at noen skal beholde det og bruke det til svindyre renter, men uten fordelen lenger. Sleip taktikk. De burde sendt ut brev og bedt de som ville ha kortet om å svare på brev eller logge seg på nett. Det er garantert pga så mange som ringer inn og vil si opp kortet at det nå er så lang ventetid på telefonen. Du kan jo bare sette telefonen på høytaler mens du står i kø, legge tlf ved siden av deg og gjøre noe annet mens du venter på svar? Har de åpent utover kvelden på kundeservicen der? Anonymkode: 69095...ac4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #5 Del Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde coop kredittkort og har derfor nå fått remember. Jeg vil ikke ha dette, så vil si det opp. Men det er jo aldri noen online når jeg logger inn der man kan si det opp. Og nå da jeg ringte var det 67 minutters ventetid.🤦♀️Noen andre dom kommer gjennom? Anonymkode: a0b0f...097 Søk om nytt kort gjennom Coop, da sier de opp Remember, hvis du krysser av for det. logg inn via Coop sine sider. Anonymkode: 18eac...11a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #6 Del Skrevet 7. februar 2023 Jeg logget inn i coopbanken da jeg fikk remember-kortet og sendte en mld der om at jeg ønsket å si opp det nye remember-kortet, men ønsket å beholde det gamle Coopkortet til det slutter å fungere. Gikk kjapt en bekreftelse på at det var ok. Anonymkode: 37ef7...5c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #7 Del Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er enormt mange som har fått tilsendt det kortet etter at Coop avsluttet avtalen med dem om bonuspoeng på det. Da sender de bare ut nye kredittkort til alle, og håper at noen skal beholde det og bruke det til svindyre renter, men uten fordelen lenger. Sleip taktikk. De burde sendt ut brev og bedt de som ville ha kortet om å svare på brev eller logge seg på nett. Det er garantert pga så mange som ringer inn og vil si opp kortet at det nå er så lang ventetid på telefonen. Du kan jo bare sette telefonen på høytaler mens du står i kø, legge tlf ved siden av deg og gjøre noe annet mens du venter på svar? Har de åpent utover kvelden på kundeservicen der? Anonymkode: 69095...ac4 Svindyre renter? Renten er lavere enn kredittkortet til coop. For meg, som fikk remember blue, og ikke remember black er dessuten fordelen større enn den var med det gamle coop kredittkortet, og også bedre enn det nye kredittkortet fra coop. Anonymkode: ce2b0...dfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 7. februar 2023 #8 Del Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Svindyre renter? Renten er lavere enn kredittkortet til coop. For meg, som fikk remember blue, og ikke remember black er dessuten fordelen større enn den var med det gamle coop kredittkortet, og også bedre enn det nye kredittkortet fra coop. Anonymkode: ce2b0...dfd I TV-reklamene opererer Remember med effektiv rente på nærmere 27%. Det står med veldig svak skrift nederst til venstre på skjermen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #9 Del Skrevet 8. februar 2023 Amossa skrev (20 timer siden): I TV-reklamene opererer Remember med effektiv rente på nærmere 27%. Det står med veldig svak skrift nederst til venstre på skjermen. Det er vel det som gjør folk skeptisk... For de deler ut kort til kundeprogrammer som er avsluttet for lenge siden og med helt andre vilkår, i tillegg til at ett remember black kort har ulik rente på ulike steder man ser. I brevet jeg fikk, så står det 19,27% effektiv. Så hva skal man stole på? Hvor lenge får man ha denne hemmelige og spesielle lave renten? Og om man har fått blue eller silver, vil man plutselig bli flyttet over til ett faktisk eksistererende kundeprogram? Anonymkode: 755c3...214 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #10 Del Skrevet 8. februar 2023 Amossa skrev (20 timer siden): I TV-reklamene opererer Remember med effektiv rente på nærmere 27%. Det står med veldig svak skrift nederst til venstre på skjermen. Ja, det er kun de som har hatt coop kortene som får den laveste renta virker det som. Den er 16,9 % nominelt. Et av markedets beste kredittkort faktisk for de som har fått remember blue. Skulle vilkårene endre seg kan man bare si opp kortet eventuelt. Anonymkode: ce2b0...dfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #11 Del Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ja, det er kun de som har hatt coop kortene som får den laveste renta virker det som. Den er 16,9 % nominelt. Et av markedets beste kredittkort faktisk for de som har fått remember blue. Skulle vilkårene endre seg kan man bare si opp kortet eventuelt. Anonymkode: ce2b0...dfd Jeg kaller nå 16,9% rente for "svindyr rente" faktisk. Hvilke andre fordeler er det med dette nye kortet du har fått i posten, som gjør det til "en av markedets beste"? Anonymkode: 69095...ac4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #12 Del Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg kaller nå 16,9% rente for "svindyr rente" faktisk. Hvilke andre fordeler er det med dette nye kortet du har fått i posten, som gjør det til "en av markedets beste"? Anonymkode: 69095...ac4 Ja jeg er ikke uenig med deg i at renten er høy. Men som kredittkort så er det faktisk en lav rente, de fleste kortene ligger på 20 - 22 %. Man får dessuten 2 % bonus på alle kjøp man gjør med dette kortet i alle dagligvarebutikker, samt 0,5 % på alle kjøp i andre butikker, ja og som nevnt, den lave renten da 😘 Ja også cashback på inntil 20 % i utvalgte nettbutikker da. Reiseforsikring er også med, men det er vel vanlig med de fleste kredittkort. Anonymkode: ce2b0...dfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #13 Del Skrevet 9. februar 2023 Hvem bryr seg om renten? Det spiller jo ingen verdens rolle. Hvorfor får noen blue og noen black kort? Anonymkode: fc35b...01d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #14 Del Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvem bryr seg om renten? Det spiller jo ingen verdens rolle. Hvorfor får noen blue og noen black kort? Anonymkode: fc35b...01d Det ser ut til at de av oss som alltid har betalt i tide slik at vi aldri har betalt rente er de som får det dårligste kortet. Anonymkode: 37ef7...5c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #15 Del Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det ser ut til at de av oss som alltid har betalt i tide slik at vi aldri har betalt rente er de som får det dårligste kortet. Anonymkode: 37ef7...5c6 Det stemmer ikke overens med hva som ble skrevet i den andre tråden... Virker mer som det hadde vært loddtrekning og sendt ut helt random... Anonymkode: 755c3...214 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #16 Del Skrevet 10. februar 2023 Så det var mange der som har gjeld på kredittkortet som de betaler over tid som fikk det dårligste kortet? Anonymkode: 37ef7...5c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #17 Del Skrevet 10. februar 2023 Må man si det opp om man aldri har tatt det i bruk? Jeg kastet det bare i søpla. Fikk det dårlige kortet. Anonymkode: 29fce...d2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #18 Del Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Må man si det opp om man aldri har tatt det i bruk? Jeg kastet det bare i søpla. Fikk det dårlige kortet. Anonymkode: 29fce...d2c Du må uansett si det opp, ellers har du det fortsatt og det vil påvirke kredittscoren din og muligheten din til å få lån/hvor mye lån du kan få. Anonymkode: 37ef7...5c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #19 Del Skrevet 10. februar 2023 Jeg logget inn i nettbanken på remember og sendte melding om oppsigelse, tok litt over en uke før jeg fikk bekreftelse på at det var sagt opp. Anonymkode: 9cbef...755 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #20 Del Skrevet 10. februar 2023 Hva var egentlig så dårlig med remember kredittkortet egentlig? Ser jo mye bedre ut enn Saga kortet mitt 🤨 Anonymkode: fc35b...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå