Gå til innhold

Merkelig hendelse i Wordfeud

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Spiller i perioder nye Wordfeud når jeg kjeder meg. Har noen faste, men spiller også mye med tilfeldige.

I går opplevde jeg noe merkelig. Håper noen kan forklare hva jeg gjorde galt.

Vedkommende hadde første legg og la et vanlig ord på fem bokstaver. Til dette ordet la jeg P og D, slik at det ble en firkant av bokstaver.

Han avsluttet med en gang og skrev til meg følgende:

Doble bokstaver på første legg?!

Jeg har aldri fått en slik reaksjon før og jeg skjønner ikke helt hva jeg gjorde galt. 

Anonymkode: 598bf...5a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du gjorde jo ikke noe galt😊 Kjør egen strategi og gi blanke i hva vedkommende mener. Gidder sjelden å svare på sånt😅

Anonymkode: 6a833...086

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som har laget sine egne regler, jeg er ikke flink i Wordfeud men har og møtt ett par slike.

Anonymkode: 30710...84e

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skjønte liksom ingenting. Takk, folkens, ble liksom sittende og tenke på dette av en eller annen grunn :)

Anonymkode: 598bf...5a0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte egentlig ikke hva han mente. "Doble bokstaver på første legg"? Skulle det være noen uskreven regel om at sånt gjør man ikke, mente han da? Og hva er "sånt", hva er feil med det? Man legger da de ordene man vil, på den måten man får til.

Har selv spilt WordFeud i årevis, men har aldri opplevd noe sånt, at måten jeg legger bokstaver på skulle ha noen "regler" som ikke må brytes.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har spilt WF i mange, mange år og aldri møtt på en sånn en, så dette her er nok en regel han har dikta opp for seg selv og forventer at alle andre skal vite.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange rare folk der. Ofte noen avslutter spillet fordi de ikke får nok poeng eller får til et ord. Eller fordi jeg uheldigvis legger et ord de ikke liker utfra de bokstavene jeg har tilgjengelig. Er da ikke min feil at de er sart for akkurat kjønnsord og slikt. Og om noen menn legger et slikt ord, så er det ikke ensbetydende at de er ute etter noe. Jeg har flere som legger mange rare ord og vi spiller ferdig og gratulerer vinneren.

Anonymkode: 6216f...474

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Wordfeud og spiller det mye. Har vært borti mange snåle folk der selv. Flere ganger har jeg opplevd at motstander plutselig trekker seg når jeg leder bra.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...