AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #1 Skrevet 7. februar 2023 jeg har en god venninne gjeng på fem personer og står meg ganske nær til den dag idag. fire av oss er fortsatt single mens hu ene som fikk inn i forhold med 31 åring da hun var 19 , fortsatt er i forhold. det er morsomme er at hun ble ledd av og krijitisk av oss alle samt moren hennes., men hun ble bare fortsatte forholdet. nå som vi er i 30 årene. har både jeg og resten av venninnene mine problemer med å finne et stabilt langsiktig forhold. hun derimot skal gifte seg til neste år. er ikke det ironisk? når vi trodde vi var på rett kjør. viste det seg at vi ikke får sluttpakka? tanker om dette? Anonymkode: 5d5e6...229
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #2 Skrevet 7. februar 2023 Helt tilfeldig. Det hadde vært mer sannsynlig at hun var på vei ut av forholdet, men klart, noen gifter seg også med den ekle fyren de ble sammen med som tenåring. Anonymkode: 10178...d2e 1
Chantielle Skrevet 7. februar 2023 #3 Skrevet 7. februar 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Mvh Chantielle mod.
Anbefalte innlegg