Gjest Beelzebub Skrevet 7. februar 2023 #1 Skrevet 7. februar 2023 I episoden "Hippier" leker Bestemor og Bestefar Gris hippier med Peppa og Georg, og mimrer tilbake til da de var unge. Bestefar: "Jeg husker ikke så mye fra hippietiden, jeg." Bestemor: "Hvis du husker det, var du ikke der." *blunk, blunk* Er det innafor? Hva blir det neste, liksom? "Dumme Pappa Gris, nå har han røyket for mye hasj." "Mamma Gris liker hasj, Pappa Gris liker hasj, alle liker hasj". I tillegg drev de og klemte på trær, noe jeg syns blir å gjøre narr av et såpass viktig tema som engasjement for klima og miljø. Lar dere barna deres se på Peppa Gris?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #2 Skrevet 7. februar 2023 😂 Epsiden heter tross alt "Hippier"! Anonymkode: 4e622...673 6
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #3 Skrevet 7. februar 2023 Å kjære vene Anonymkode: 5c45d...55e 16
atropos Skrevet 7. februar 2023 #4 Skrevet 7. februar 2023 Selvsagt. Slutt å tull. Hvis du ser på nyere disneyfilmer er de spekket med voksenhumor som går over hodene på barna. De som vet de vet og de andre ser jo ikke noe feil med det. Krenkesamfunn ass😆🫠 22 5
Gjest Beelzebub Skrevet 7. februar 2023 #5 Skrevet 7. februar 2023 Jeg reagerer også på at Pappa Gris ikke er inkompetent nok. Trodde vi var kommet lenger enn det i 2023.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #6 Skrevet 7. februar 2023 Jeg reagerte også på dette! Nå er det null peppa gris på mine unger fremover. Anonymkode: e026d...8b3 1
DildoShwaggins Skrevet 7. februar 2023 #7 Skrevet 7. februar 2023 Nei det er det verste jeg her hørt! Men ikke noe sjokk, syns virkelig ikke peppa gris er noe for barn. Grusom humor, i tillegg så fatshamer de pappa gris i tide og utide. Her er det forbud mot peppa. Jeg lar kun fireåringen min se South Park. 9 1
Entern Skrevet 7. februar 2023 #8 Skrevet 7. februar 2023 DildoShwaggins skrev (1 minutt siden): Nei det er det verste jeg her hørt! Men ikke noe sjokk, syns virkelig ikke peppa gris er noe for barn. Grusom humor, i tillegg så fatshamer de pappa gris i tide og utide. Her er det forbud mot peppa. Jeg lar kun fireåringen min se South Park. 🤣🤣🤣 3
Laraa Skrevet 7. februar 2023 #9 Skrevet 7. februar 2023 (endret) Du trodde Peppa gris var drøyt? Har du sett Dyrene i skogen? Hvor små piggsvin programmet legger opp til at du blir kjent med og glad i blir overkjørt av biler,. kaniner skutt av jegere eller smådyr spist opp av hverandre. Et hiarki hvor ingen stoler på hverandre. Nei, jeg tror du kan prise deg lykkelig over at barna dine ikke var barn på 90tallet. 90talles barnetv er ikke noe for pyser 😅 Endret 7. februar 2023 av Laraa 8
Gjest Beelzebub Skrevet 7. februar 2023 #10 Skrevet 7. februar 2023 3 minutter siden, DildoShwaggins said: Her er det forbud mot peppa. Jeg lar kun fireåringen min se South Park. Kun fireåringen? Hvorfor ikke de andre barna og?
DildoShwaggins Skrevet 7. februar 2023 #11 Skrevet 7. februar 2023 Beelzebub skrev (Akkurat nå): Kun fireåringen? Hvorfor ikke de andre barna og? For elleveåringen har vokst fra south park, nå sitter hun kun på omegle.
Entern Skrevet 7. februar 2023 #12 Skrevet 7. februar 2023 DildoShwaggins skrev (5 minutter siden): For elleveåringen har vokst fra south park, nå sitter hun kun på omegle. Har du vurdert Berserk til 11-åringen?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #13 Skrevet 7. februar 2023 23 minutter siden, Beelzebub said: I episoden "Hippier" leker Bestemor og Bestefar Gris hippier med Peppa og Georg, og mimrer tilbake til da de var unge. Bestefar: "Jeg husker ikke så mye fra hippietiden, jeg." Bestemor: "Hvis du husker det, var du ikke der." *blunk, blunk* Er det innafor? Hva blir det neste, liksom? "Dumme Pappa Gris, nå har han røyket for mye hasj." "Mamma Gris liker hasj, Pappa Gris liker hasj, alle liker hasj". I tillegg drev de og klemte på trær, noe jeg syns blir å gjøre narr av et såpass viktig tema som engasjement for klima og miljø. Lar dere barna deres se på Peppa Gris? erre mulig. man skal bry seg og klage på alt. regner med du kanskje ikke har sett animasjons filmer i det siste? eller generelt? det er laget for barn, men er full av voksen humor som barn ikke skjønner. nettop for at det skal være underholdene for foreldrene også Anonymkode: 442df...912 3
Entern Skrevet 7. februar 2023 #14 Skrevet 7. februar 2023 Nå er jo datidens hippier nåtidens besteforeldre. De fleste ekte hippier er jo over 70 år gamle i dag For oss litt eldre som vokste opp med besteforeldre fra mellomkrigstida eller enda tidligere er det så klart rart at det er sånn, men sånn er det
DildoShwaggins Skrevet 7. februar 2023 #15 Skrevet 7. februar 2023 Entern skrev (7 minutter siden): Har du vurdert Berserk til 11-åringen? Den manga serien? Eller er det noe annet jeg har gått glipp av? Vi pleide å kose oss med liveleak sammen, men dessverre ble det lagt ned 1
Entern Skrevet 7. februar 2023 #16 Skrevet 7. februar 2023 DildoShwaggins skrev (Akkurat nå): Den manga serien? Eller er det noe annet jeg har gått glipp av? Vi pleide å kose oss med liveleak sammen, men dessverre ble det lagt ned Ja den manga serien (som dessverre aldri blir ferdig, skaperen arbeidet seg bokstavelig talt i hjel ).
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #17 Skrevet 7. februar 2023 Det er en av de bedre Peppa Gris episodene 😂 Anonymkode: 8864a...6fe
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #18 Skrevet 7. februar 2023 For noen år siden gikk det en serie med jungeldyr på tv. De sang en sang som het Når du venter kommer det noe godt. Minst i sangen sier en pappegøye: Det sa jeg til moren din også. Dette med peppa gris er en bagatell ift mye jeg har sett på barnetv. De henviser ikke nødvendigvis til hasj heller med et uttrykk fra etter Woodstock festivalen. Om du ikke husker ert har du ikke vært der. Det være seg om du sov, var full osv. Anonymkode: 35547...32b
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #19 Skrevet 7. februar 2023 Husker jeg så på Skrotnisse da jeg var barn. Peppa Gris er jo ingenting. 😂 Anonymkode: 4e622...673 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #20 Skrevet 7. februar 2023 Kjenner mange voksne som elsker å se på Peppa gris sammen med barna sine. Det ligger mye skjult mellom linjene der. Som små barn ikke plukker opp, men som gjør det ålreit å se på for voksne. Anonymkode: 922c9...9d6 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå