AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #1 Skrevet 7. februar 2023 Han sa han var altfor dårlig til å holde kontakt, at han hadde ingen av de gamle igjen, og at han skulle skjerpe seg. Samtidig flyttet han til en annen by pga jobb og slettet alle profilene sine på SoMe. Jeg har vært flink å kontakte han, men jeg syns det går veldig enveis. Stort sett er det jeg som kontakter han og spør hvordan det går. Han svarer kjapt og holder gjerne samtalen igang, men det er det. Jeg er litt bekymret. Han sier dagene er veldig like og at han savner oss alle. Skal jeg bare la han gå? Han er snart 40 år, er verdens snilleste, men han har ingen. 😕 Anonymkode: eb096...3ed
sommerkroppen Skrevet 7. februar 2023 #2 Skrevet 7. februar 2023 Hadde det vært min venn, så ville jeg definitivt fortalt han hva jeg synes. Og at måten han opptrer på, gjør at han ikke har venner. Hvis han ikke skjerper seg, eller ofrer noe som helst for å ha kontakt, så vet jeg ikke hvor lenge jeg hadde giddet. 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #3 Skrevet 7. februar 2023 sommerkroppen skrev (3 minutter siden): Hadde det vært min venn, så ville jeg definitivt fortalt han hva jeg synes. Og at måten han opptrer på, gjør at han ikke har venner. Hvis han ikke skjerper seg, eller ofrer noe som helst for å ha kontakt, så vet jeg ikke hvor lenge jeg hadde giddet. Det er det da. Men jeg er litt redd for at han er deprimert. Men akkurat nå begynner jeg å drite litt i det - han må jo ta ansvar for seg selv, voksne mannen. Ts Anonymkode: eb096...3ed
sommerkroppen Skrevet 7. februar 2023 #4 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er det da. Men jeg er litt redd for at han er deprimert. Men akkurat nå begynner jeg å drite litt i det - han må jo ta ansvar for seg selv, voksne mannen. Ts Anonymkode: eb096...3ed Ja det må han 🙂
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #5 Skrevet 7. februar 2023 Du får la vær å ta kontakt og se om han tar hintet. Anonymkode: 93bdf...f63
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #6 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du får la vær å ta kontakt og se om han tar hintet. Anonymkode: 93bdf...f63 Ja, enten det, eller så mister jeg han. Synd altså, og så skjønner jeg det igrunnen ikke, vi er superclose når vi snakkes eller møtes. Sist vi møttes satt vi to og en halv time i regnvær utenfor Nidarosdomen og skravlet, og vi merket ikke at tiden fløy en gang. Ts Anonymkode: eb096...3ed
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #7 Skrevet 7. februar 2023 Han sier altså at han ønsker forandringer i forhold til vennskap. Hva med å spør ham hvilke forventninger han har til venner og til seg selv som venn? Jeg skjønner egentlig ikke hva han savner dersom han ikke tilbyr tid til det. Noen liker ikke kontakt over meldinger. Kan det tenkes at han savner vennskap med kontakt face to face og at han derfor ikke tar initiativ til kontakt over meldinger? Kan det tenkes at han savner fritidsaktiviteter han drev med sammen med de tidligere vennene? Vennskap er jo et vidt konsept, så ikke godt å vite hva han assosierer med det. Anonymkode: 9e19c...8e6
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #8 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, enten det, eller så mister jeg han. Synd altså, og så skjønner jeg det igrunnen ikke, vi er superclose når vi snakkes eller møtes. Sist vi møttes satt vi to og en halv time i regnvær utenfor Nidarosdomen og skravlet, og vi merket ikke at tiden fløy en gang. Ts Anonymkode: eb096...3ed Dette kan skje uten at man er bestiser. Hadde det sånn med en veninne i 20 år og trodde vi var veldig close🫣For fire år siden ble jeg lei av einveiskontakten, så jeg sluttet å ta kontakt. Og nå har det gått fire år med null kontakt😔Jeg vet at sykdom ofte forklarer ting, men jeg er også syk og synes ikke det gir meg fripass for å utøve null folkeskikk. Anonymkode: c2ae5...5fd 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #9 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Dette kan skje uten at man er bestiser. Hadde det sånn med en veninne i 20 år og trodde vi var veldig close🫣For fire år siden ble jeg lei av einveiskontakten, så jeg sluttet å ta kontakt. Og nå har det gått fire år med null kontakt😔Jeg vet at sykdom ofte forklarer ting, men jeg er også syk og synes ikke det gir meg fripass for å utøve null folkeskikk. Anonymkode: c2ae5...5fd Det er jo trist. Jeg har opplevd det selv med en venninne, men vil ikke miste han her. Tro om hun savner deg? Lurer på hvorfor dere mistet kontakten? Ts Anonymkode: eb096...3ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå