Gå til innhold

Apropos retoriske spørsmål, er det flere som ikke får sove fordi gubben snorker sånn?😜ZzzzzzZZZ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sable irriterende når gubben snorket høylytt. Må dytte/vekke han eller legge meg på et annet  rom.  ….c’’.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har separate soverom fordi han snorker og gnisser tenner.

Anonymkode: 78ce4...586

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi har separate soverom fordi han snorker og gnisser tenner.

Såpass ja🤣

Skrevet
Rødstrupa skrev (Akkurat nå):

Såpass ja🤣

Ja, det er ikke vanskelig å få det til. Skjønner ikke hvorfor du gidder å la ham ødelegge nattesøvnen din?

• Nyttig 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja, det er ikke vanskelig å få det til. Skjønner ikke hvorfor du gidder å la ham ødelegge nattesøvnen din?

Det kommer an på hvor mye plass man har. Jeg aner ikke hvor jeg skulle gjort av kona når hun snorker som verst.

Anonymkode: 7cfff...a6e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kommer an på hvor mye plass man har. Jeg aner ikke hvor jeg skulle gjort av kona når hun snorker som verst.

Anonymkode: 7cfff...a6e

De fleste ektepar har vel mulighet til to soverom.

• Nyttig 1
Skrevet

Vi har også separate soverom, etter årevis med søvnmangel ble det en luksus som bedret både livskvaliteten og forholdet. Kan ikke få anbefalt det nok, kommer ikke til å gå tilbake til å sove sammen hver natt om han slutter å snorke heller. 

Anonymkode: fd0ac...9cf

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Neida, men dersom han sover på siden går det greit. Ikke like ille hver natt. Synes det er litt synd om vi skal sove på hver vårt rom fast.

Skrevet
Rødstrupa skrev (Akkurat nå):

Neida, men dersom han sover på siden går det greit. Ikke like ille hver natt. Synes det er litt synd om vi skal sove på hver vårt rom fast.

Bedre med god søvn.

Skrevet

Ja, det hender. 

Bruker ørepropper eller legger meg på sofaen om jeg ikke holder ut og sovner. 

Anonymkode: d43f4...168

Skrevet

Har investert i Bose sleepbuds, og selv om det ikke bedøver meg fra all snorkingen så hjelper det BETRAKTELIG 🌟 Anbefales til alle.

Så her ligger jeg og hører på raslende løv slik jeg har gjort hver natt i 1,5 år nå. Er våken likevel da, søvn er ikke så lett når man er høygravid 🤪

Anonymkode: a5f4a...086

• Liker 1
Skrevet

Ja, det hender. 

Bruker ørepropper eller legger meg på sofaen om jeg ikke holder ut og sovner. 

Anonymkode: d43f4...168

Jeg sender han ut av soverommet hvis det blir for ille jeg, det er tross alt han som bråker 😂

• Liker 2
Skrevet

Har investert i Bose sleepbuds, og selv om det ikke bedøver meg fra all snorkingen så hjelper det BETRAKTELIG 🌟 Anbefales til alle.

Så her ligger jeg og hører på raslende løv slik jeg har gjort hver natt i 1,5 år nå. Er våken likevel da, søvn er ikke så lett når man er høygravid 🤪

Hva er Bose Sleepbuds?

Skrevet
Rødstrupa skrev (2 minutter siden):

Hva er Bose Sleepbuds?

Ørepropper som spiller av White noise 😊 kamuflerer snorkingen. Tar en natt eller to å bli helt vant med og så er det helt topp! Har definitivt reddet samlivet når det kommer til å dele seng.

• Nyttig 1
Skrevet

Fikk ny kjæreste i fjor. Han snorker som et uvær. Jeg sa ganske klart ifra at dersom vi noen gang skulle kunne dele soverom så måtte han ta tak i problemet 😅 Han gikk til fastlegen og fikk time til søvnutredning. Viste seg at han har 40 pustestopp i timen på grunn av en brukket nese som har grodd feil en gang 😳 Han skal få CPAP-maskin nå på torsdag så håper det hjelper. Vi har tilbragt de siste 6 mnd på hvert vårt soverom. Sykehuset har også anbefalt mulig operasjon. Anbefaler alle å be partner om å ta en tur til legen dersom dette er et problem. Det er ikke bra å få for lite oksygen gjennom natten. 

Anonymkode: c2b52...20c

• Nyttig 2
Skrevet

Nææ, løser det med at jeg jobber natt å sover når han er på jobb😂 de gangene vi deler seng så lever jeg godt med å høre at han lever😂

• Hjerte 1
Skrevet
Rødstrupa skrev (14 timer siden):

Sable irriterende når gubben snorket høylytt. Må dytte/vekke han eller legge meg på et annet  rom.  ….c’’.)

Vi er heldige som mange soverom.

Vi fikk er nytt liv etter at vi begynte med separate soverom😍

Anonymkode: eabfa...787

• Liker 3
Skrevet
Rødstrupa skrev (14 timer siden):

Synes det er litt synd om vi skal sove på hver vårt rom fast.

Det er faktisk nyyyydelig med eget soverom😀

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Vi har også separate soverom, etter årevis med søvnmangel ble det en luksus som bedret både livskvaliteten og forholdet. Kan ikke få anbefalt det nok, kommer ikke til å gå tilbake til å sove sammen hver natt om han slutter å snorke heller. 

Anonymkode: fd0ac...9cf

Samme her. Tiden med å dele seng/soverom er over for godt. Uansett hva som måtte skje i fremtiden.

God søvnkvalitet er fantastisk👌🏼

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...