Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste sier at playere er de type mennene som gir mest oppmerkomshet, er dette sant? Da mener jeg ikke sexuelt, men generelt, vil chatte daglig med deg og er på, viser mye intressse og kompliementer. Er sånne type menn vansklig å finne og hva slags type menn er disse bra eller bad boys?

Videoannonse
Annonse
Gjest Beelzebub
Skrevet

Gud som jeg hater begrepet "player". En "player" er bare en mann med valgmuligheter, og som derfor ikke trenger å gå all in med den første som sprer beina for ham. Bare fordi 99 av 100 damer ikke nådde helt opp, betyr det ikke at de har blitt "playet". 

Skrevet

Mange typer menn gir oppmerksomhet. Men det kommer an på hvilken type oppmerksomhet. 

Anonymkode: f3c19...9a1

Skrevet
Beelzebub skrev (32 minutter siden):

Gud som jeg hater begrepet "player". En "player" er bare en mann med valgmuligheter, og som derfor ikke trenger å gå all in med den første som sprer beina for ham. Bare fordi 99 av 100 damer ikke nådde helt opp, betyr det ikke at de har blitt "playet". 

En player er en fyr som omtaler damers kjærlighet som "å spre beina". Får han ikke pult, er han bare en player uten hell. Å ha lite sjans gjør ikke en fyr til en god mann. 

Anonymkode: f3c19...9a1

• Liker 4
Skrevet

Menn som ikke får seg noe og som er desperate er de som gir mest oppmerksomhet

Anonymkode: e1285...dd0

• Liker 3
Skrevet

Hvordan mann og hvordan oppmerksomhet, henger litt i hop. 

Heller en snap av en kar, eller melding om hva jeg driver med, "Ha det gøy!" og sånn. 

Enn bare komplimenter, drøssevis av 😘❤️💦👅 OG 😏 den liker jeg bare ikke. Uansett, de sender nok det samme, til flere enn ei frøken som sikkert føler seg kjempe spesiell i øyeblikkene disse meldingene/snappene blir åpna på telefonen sin, som sikkert flere andre jenter gjør, av samme fyren. 

Kombinasjon av interesse for dagen min, meg som person, humor og viser at han er tiltrukket uten og være en ekkel creep. 

Skrevet

En mann med dårlig samvittighet og som har gjort noe galt? 😅

Anonymkode: 10e9e...1f4

Skrevet

Ja det er typisk at menn som bare bruker og manipulerer deg er de som oppsøker mest kontakt med deg.

Det er en del av manipuleringen dems for å få deg til å tro at de liker deg.

En mann som virkelig liker deg er mer tilbakeholden og respektfull, ikke så intens og frempå. Han vet at du har et liv og han holder seg innenfor sosiale antenner, i motsetning til de manipulerende mennene som ikke bryr seg om grenser.

Anonymkode: 8c13e...ab6

• Nyttig 4
Skrevet

Menn som gir mest oppmerksomhet er de som bryr seg om deg, og som er oppriktig interessert. 
Umodne gutter derimot kan leke med andres følelser, og gi masse oppmerksomhet uten å mene noe med det. 

Anonymkode: 2c9fa...492

• Nyttig 1
Skrevet

Gemini

Anonymkode: 11976...ee8

Skrevet

Veldig enig i at det kommer ann på hva slags oppmerksomhet. Men som hovedsaklig strør om seg av komplimanger på mitt utseende, sender bilder av seg selv osv er generelt rødt flagg for meg og feil type oppmerksomhet. 

Menn som derimot kommuniserer godt, gir komplimanger om hvem du er som menneske og person. Menn som deler tanker, ønsker og hverdags samtaler hvor flyten i kommunikasjonen er naturlig det er den typen oppmerksomhet jeg liker. 

All erfaring tilsier meg også at mann nr 1 kun er ute etter sex og der kommer det uke til å bli disse dype nære samtalene. Mann nr 2 derimot er ofte ute etter forhold og er betatt av hvem jeg er som menneske ikke bare hvordan jeg ser ut utenpå. 

Mann nr 1 er ofte gjerne et hakk penere enn mann nr 2 men jeg kommer ikke til å bli interessert. Noen ganger hvis jeg kjeder meg eller synes mann nr1 er veldig flott kan det skje at jeg spiller litt med fordi jeg selv er kåt og har lyst på sex🤭da er det litt som å bestille en pizza. Jeg vet akkurat hva jeg får og er ferdig etterpå. 

• Liker 1
Skrevet

Min mann gjør hva som helst om jeg har det vondt, avlaster, kjører ut etter det jeg trenger. Han henter meg alltid om jeg har vært ute og tatt et-par glass, og det er sent. Han slenger seg ikke ned på sofaen om det er noe som må gjøres hjemme, han går ikke forbi en ren oppvaskmaskin. Han er en god samtalepartner, og har alltid en skulder å tilby. 

Det han aldri har holdt på med er påtatt oppmerksomhet som ikke faller naturlig for han. Blomster og romantiske gester. Han er ganske håpløs når det kommer til gaver, jeg må sende link i forkant av bursdag/jul. Og har vel aldri tatt et bilde av meg/oss. Han strør heller ikke om seg med komplimenter. 

Likevel er det mangelen på blomster og bilder jeg stadig leser om her inne.... Og så hiver hylekoret seg med og er enig i at han ikke bryr seg. 

Min påstand er at du merker det på måten mannen er hvorvidt han bryr seg eller ikke. Hva han gjør er ofte ganske irrelevant, da det er innlært. 

Anonymkode: 5e0ba...e01

• Liker 2
Skrevet
Beelzebub skrev (13 timer siden):

Nei, en player er en som spiller spill for å lure damer, som får de til sengs eller inn i et forhold på falske premisser, feks at de egentlig kun ønsker å knulle, men later som de vil være seriøse

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil si at playere typisk er "på" og raus med komplimenter. De ønsker raskest mulig å oppnå en relasjon, for å få damen komfortabel nok til å ha sex asap. Omvendt, så er ikke alle som er "på" og rause med komplimenter playere. Noen er f.eks ivrige, dårlig impulskontroll eller mer ekspressive

Anonymkode: f5457...c98

Skrevet

hvilke type menn?

alle typer menn gir oppmerksomhet ilikhet med kvinner. er man interessert viser man det gjerne. i alltid beskjedent 

Anonymkode: c97d4...0eb

Skrevet

Den oppmerksomheten du snakker om, er til forveksling lik, enten han vil ha noen minutter med høne, eller livslang kjærlighet.

Det samme om han er så sjenert at han ikke tør å gi deg oppmerksomhet. Det kan likevel være at han bare fantaserer om sex med deg. 

Anonymkode: 027f4...0a4

• Liker 1
Skrevet

Mannen jeg er gift med gir meg fremdeles mye oppmerksomhet. 

Skrevet

De menn som har gitt meg mye/mest oppmerksomhet var dem som var oppriktig interessert i meg, og som det ble forhold ut av. 

Nå kuttet jeg riktig nok menn som var veldig slibrige og seksuelt påtrengende ut temmelig kjapt, så mulig slike hadde gitt mye/mest oppmerksomhet dersom jeg tillot slikt, men menn som var slik mistet jeg så fort interesse for selv at de ble borte kjapt. 

• Liker 1
Skrevet
16 hours ago, tuvano said:

De fleste sier at playere er de type mennene som gir mest oppmerkomshet, er dette sant? Da mener jeg ikke sexuelt, men generelt, vil chatte daglig med deg og er på, viser mye intressse og kompliementer. Er sånne type menn vansklig å finne og hva slags type menn er disse bra eller bad boys?

De gir mest oppmerksomhet på grunn av at det fungerer.

Det fungerer på grunn av at de fleste kvinner er svært enkle.

Anonymkode: d7051...1e7

Skrevet

De som har gitt meg mest oppmerksomhet er de som har vært oppriktig interessert og vist sin interesse. De var ikke særlig slibrige heller og var de det var det servert med en god porsjon bra humor.

Anonymkode: c3353...553

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...