AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #1 Skrevet 6. februar 2023 Niesen min og jeg har et spesielt forhold, jeg er veldig glad i henne. Jeg har ikke sett henne på lenge og hun fyller snart 10 år, hun er 10 år men er ganske moden i hodet og smart. Hva kan jeg gi henne i gave? Anonymkode: 3bf6b...413
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #2 Skrevet 7. februar 2023 Bøker: Ingenlund-serien, Alma Freng, Fremmedsteds reisebyrå. Ellers er de glad i runde, myke bamser dom heter Squishmallows (ligner på puter). Anonymkode: 1b224...2a1
Arkana Skrevet 7. februar 2023 #3 Skrevet 7. februar 2023 Min yngste ble 10 for en måned siden. Hun ønsket seg Lego Friends, Squishmallows, Teeny Ty-bamser, sminke, klær (særlig onepiece), HappyHoodie (hun elsker denne og vennene hennes har ønsket seg det også når de så hennes), lavalampe, badebomber og akrylmaling + lerret.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #4 Skrevet 7. februar 2023 Det kommer selvfølgelig an på barnet. Men feks tegneserie: Nordlys, spilledåsen eller Nikoline og fabeldyrene, dektetivbyrå, krypto, amuletten Lego: Friends, Harry potter, Disney, star wars Squishmallows Ty bamser Skrape/farge bøker Fint fargeblyantsett eller tusjer, evt glittertusjer Badebomber Kinotur Tur på badeland Hobbygreier Anonymkode: 118c1...da6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå