Anonym_Bruker99 Skrevet 6. februar 2023 #1 Skrevet 6. februar 2023 Hei. Jeg er en dame i midten av 20 åra som ikke har hatt sex enda.. Og er ganske flau over det. Jeg vet man ikke bør tenke på det og at tiden kommer for alle, men jeg ville vel egentlig bare få det ut til noen andre enn den ene venninna mi. Jeg er for flau til å snakke med de andre vennene mine om denne saken.. Jeg er dame og er interessert i damer selv, men er så redd for å være dårlig i senga (som man mest sannsynlig er når man ikke har gjort det før) og alt presset fra andre som konstant snakker om sex og hvordan det var me den og den personen gjør ikke lettere.. Føler at min lakk av erfaring er en turnoff og at jeg kommer til å ende opp alene.. Jeg er ikke en person som klarer å ligge rundt.. Har opplevd ting som har ført til at jeg til og med sliter med partnere fordi det tar tid for meg før jeg føler meg trygg nok med personen til å i det hele tatt tenke på å ha sex med dem.. Og å være lesbisk er dessverre et enda større press uten grunn. Burde være lettere?? Ville bare lufte litt.. Setter pris på om folk ikke er for slemme i kommentarfeltet ettersom at dette er et sårt tema for meg. 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #2 Skrevet 7. februar 2023 Anonym_Bruker99 skrev (7 timer siden): Føler at min lakk av erfaring Lakk som substantiv, eller verb, kan brukes på mange måter, men ikke i stedet for "lack of experience". Å være jomfru til langt opp i årene, blir bare vanligere. Desverre kommer man til et punkt der man blir mer opptatt av å rasjonalisere overfor omverdenen og seg selv, hvorfor det ble sånn, i stedet for å være der ute, og bli kjent med folk. Kanskje du bør snakke med en terapeut? Anonymkode: e4f3b...873 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #3 Skrevet 7. februar 2023 Midten av 20 års er ikke sent og jeg tror faktisk en dame vil forstå deg bedre om det oppleves dårlig for henne enn hva en mann vil. Vær ærlig og si at du ikke hsr gjort det før, be henne fortelle deg hva som er godt for henne. Dette er et helt vanlig spørsmål når man har sex med en ny partner uansett om man er jomfru eller erfaren for alle er forskjellige. Ikke stress med dette. Er ikke noe å gå i terapi for, du er helt normal Anonymkode: 4ad81...249 1 1
M1979 Skrevet 7. februar 2023 #4 Skrevet 7. februar 2023 Som mann vil jeg si ta det helt med ro. Det er ingenting galt med deg fordi du er jomfru i midten av 20-åra. Det er nå jammen bare en bonus for den mannen som får æren av å være den første. Du er ikke en turnoff, tvert imot en turnON! 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #5 Skrevet 8. februar 2023 Turnon for meg. Synes det er sexy med damer som ikke er så lette på tråden. Som ung var jeg alltid på utkikk etter en som deg (kjæreste materialet). Anonymkode: 81aad...59c 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #6 Skrevet 14. februar 2023 Definitiv turn-on! Hvor mange menn tror du det ikke er som drømmer om nettopp dette - å få introdusere en jente/kvinne til sexlivets gleder. Lære deg opp til å gi og få nytelse. Hadde vi møttes, og du hadde sagt "vær forsiktig med meg, for jeg har ikke gjort dette før", så hadde jeg blitt sjarmert i senk... Anonymkode: f1138...a07
Friluftsmann70 Skrevet 14. februar 2023 #7 Skrevet 14. februar 2023 Synes ikke det er turnoff i det hele tatt. Men det er vanskelig når man selv legger press på seg selv, at en må prestere fra første stund. Jeg tenker du kan bruke din lesbiske legning til din fordel. Ikke uvanlig at jenter er fristet til å teste ut jentelek. At du ikke har testet det før, men at du har lyst å prøve. Da stilles det små forventninger om at den du møter tror du er mester. Det er mange måter du kan finne ei å bli kjent med, dele tanker og lysten på lek. Bli kjent og finn den rette. Alternativt er juicebox i Oslo en spennende arena for jenter (litt misunnelig på dere jenter som kan delta på dette). Et sted for kun jenter som prater og leker, uten noen forpliktelser. Står noen artikler om det på ulike nettaviser. Lykke til, dette går supert 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #8 Skrevet 14. februar 2023 Jeg hadde sex for første gang da jeg var 26. Hadde rett og slett ikke truffet en jeg ville ha sex med, selv om jeg hadde hatt mange muligheter. Endte til slutt med det jeg trodde ville bli en one night stand med en fyr jeg hadde veldig god kjemi med på byen, men så har jeg nå endt opp med å gifte meg med fyren etter 4 år sammen. Den som venter på noe godt og alt det der 😊 Sa ikke noe til han om at jeg var jomfru den første kvelden og han var veldig overrasket når jeg først innrømte det noen uker senere, da han ikke hadde tenkt over det. Så ikke stress! Om det er en partner som liker deg, så betyr det ingenting at du er uerfaren 😊 Anonymkode: bac11...c06 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #9 Skrevet 14. februar 2023 M1979 skrev (På 7.2.2023 den 21.27): Som mann vil jeg si ta det helt med ro. Det er ingenting galt med deg fordi du er jomfru i midten av 20-åra. Det er nå jammen bare en bonus for den mannen som får æren av å være den første. Du er ikke en turnoff, tvert imot en turnON! Heldigvis er det liten sjanse for at ts havner i klørne til perverse menn som tenner på jomfrudom. Ts er lesbisk. Anonymkode: a3ac9...560 2
Mann1977 Skrevet 14. februar 2023 #10 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Heldigvis er det liten sjanse for at ts havner i klørne til perverse menn som tenner på jomfrudom. Ts er lesbisk. Anonymkode: a3ac9...560 Ikke alle menn som ser helheten tydeligvis. Det er uansett aldri for sent å debutere seksuelt og ingen ulempe å være jomfru. I dagens samfunn er det så stort fokus på sex at det nesten er for mye. Det viktigste er å ha sex først når en føler det naturlig,tenker nå jeg da....
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #11 Skrevet 16. februar 2023 Tror ikke det er noe problem som kvinne. Det å skaffe seg en jomfru var jo en statusgreie en gang i tiden, og selv om ting endrer seg henger det alltid noe igjen. Personlig ville jeg tenkt på det som en fin ting å gjøre mot noen jeg er tiltrukket av, og passet på at det ble en positiv affære hvor hun absolutt ikke ender opp med å gjøre noe hun syns er ubehagelig og får ta ting i sitt tempo. Det gjelder jo for all del generelt, men den erfarne bør ta litt ekstra hensyn i en slik setting. Jeg ville vært mer bekymret for om man er mann og jomfru et stykke opp i årene - men jeg vil ikke mansplaine det for KG. Hvorvidt "voksen, mannlig jomfru på 30+" er en dealbreaker f.eks. om man flørter ute på byen i helgene får kvinnene her inne uttale seg om selv. Hvordan den dynamikken er i homofile situasjoner vet jeg ikke, men intuitivt ville jeg tippet at man da automatisk husker sin egen første gang og tenker at det skal gå fint med den andre - siden man tross alt klarte det selv. Anonymkode: d6e33...ccd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå