Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter en hårspray el som gjør at håret ser skikkelig glansfullt ut. Tenker på til fest og slike ting. Vet du om en som er bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på nøyaktig det samme, men du kom meg i forkjøpet, så da "låner" jeg bare din tråd. :-D

Skrevet

Jeg bruker vinyl glam fra Redken og er godt fornøyd med den.

Julie

Skrevet

Skulle si det samme - Redken Vinyl Glam. Men fordiktig med mengden - ellers ser håret bare fett ut.

Skrevet

Jeg bruker Tigi Beadhead Headrush Shinespray. Og den gir kjempefin glans og lukter kjempegodt :)

Jeg kjøpte den på LF for ca 130 kr. (men så kommer porto på 50 kr da)

Skrevet

Ok, da er Redken utelukket for meg. Hvis noe har en tendens til å gjøre håret fett, så kan du vedde på at det blir ekstremt fett hos meg. Selv om jeg har tørt hår. :klø:

Gjest Lilleulv
Skrevet
Jeg bruker vinyl glam fra Redken og er godt fornøyd med den.

Julie

ja denne liker jeg :)

Skrevet

Tror sånne glanssprayer uansett har en tendens til å gjøre at håret ser fett ut hvis en har i for mye. Det er i hvertfall min erfaring. Må bare passe på å begrense mengden du har i så går det bra.

Skrevet

Jeg synes hårsprayen fra Laminates-serien til Sebastian gir glans. I tillegg gir den medium hold.

Skrevet

Tigi Beadhead Headrush Shinespray glans og fint hår

Skrevet

Jeg liker godt Spray Glacè fra Joico. Synes denne er drøyere i bruk enn den fra Redken.

Skrevet

Nicky Clarke hårspray. Masse glans og i tillegg lukter den meget godt.

Skrevet
Define shine spray funker overraskende bra.

Enig! Og billig er den å! :)

Skrevet

Takker for anbefalinger!

Tror jeg tester den fra Define først jeg, siden den er billigst.

Skrevet
Enig! Og billig er den å! :)

henger meg på denne :)

Skrevet

Jeg bruker en olje, jeg. Er skikkelig klønete med spray, får det i øynene og overalt :forvirret: hehe! Er veldig fornøyd med Kerastase "Oleo Relax". Den er kjempedrøy, har hatt min i over ett år, og har ikke brukt mer enn halvparten (jeg brukte den ikke så mye i sommer, da). Men håret blir glansfullt og fint, og det ser ikke fett ut. Vel, etter et par dagers bruk ville jeg nok vasket håret, men ikke oftere enn vanlig. Lykke til!

Gjest hallekalle
Skrevet

Min favoritt er grapeseed glossing serum fra body shop. Er kjempefornøyd med den, både til hverdag og fest :=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...