Gå til innhold

Hva er deres favorittkake? 😍

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker de aller fleste ostekaker, både stekte og ustekte. Men om jeg må velge en førsteplass, må det bli denne (som ikke er en ostekake): https://www.detsoteliv.no/oppskrift/israelkake 😍

Hva er deres favorittkake? Legg ved link til oppskriften, og evt. bilde!

Anonymkode: 864bd...b1b

Skrevet

Jeg har vel 3 favoritter:

- Pavlova

- Suksess- terte

- Gulrotkake 

• Liker 3
Gjest Beelzebub
Skrevet

Den beste kaka jeg vet om er faktisk en gammel familieoppskrift oppfunnet av min grandonkel og et par av hans kompiser. Opprinnelig het den Klæbukake etter stedet hvor han var fra, men med årene har den bare blitt hetende Bukake. Minner mye om Napoleonskake, men med mer og saltere krem. 

Skrevet

Suksesskake
Stingkake
Gulerotkake

Anonymkode: 1afb1...64e

Skrevet

Pavlova og Oreokake. Men det er maange kaker jeg ikke har smakt da. Den du linket til i hi ts, så sinnsykt god ut 😱😍

Anonymkode: 24557...266

Skrevet

Romkremkake. Enkel og god. Bak sukkerbunn. Del i tre. Fyll med romkrem. Topp med melisglasur. Bruk piskede eggehviter i glasuren i stedet for vann. Blir tykk og god glasur.

Anonymkode: 90aa2...f89

Skrevet

Brownies

Sitronterte med marengs

Skrevet

Key lime pie (sitronterte er en delt førsteplass)

Suksessterte med sjokolade&appelsinkrem

Gulrotkake (viktig at det er natron og ikke bakepulver, samt krem laget med kremost naturell)

• Liker 2
Skrevet

Oreokake og red velvet er på en delt førsteplass hos meg 😁

Anonymkode: e57f3...e47

Skrevet

Daim iskake , liker de fleste kaker så lenge de er hjemmelagede. 

Anonymkode: ac3c0...44c

Skrevet

Budapest og suksessterte

Anonymkode: 23150...78e

Skrevet
Beelzebub skrev (22 timer siden):

Den beste kaka jeg vet om er faktisk en gammel familieoppskrift oppfunnet av min grandonkel og et par av hans kompiser. Opprinnelig het den Klæbukake etter stedet hvor han var fra, men med årene har den bare blitt hetende Bukake. Minner mye om Napoleonskake, men med mer og saltere krem. 

Hadde nok pent takket nei dersom grandonkel og et par kompiser bød på bukake, ja. 🫣

Anonymkode: 46a89...842

• Liker 3
Skrevet

Pavlova

formkake som er luftig vellaget 

gulrotkake

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde nok pent takket nei dersom grandonkel og et par kompiser bød på bukake, ja. 🫣

Anonymkode: 46a89...842

*snicker*

images.jpeg-1.jpg

Skrevet

Pavlova

Texas sjokoladekake

Ostekake

Anonymkode: f26a9...1a5

Skrevet

Min hjemmelaga trippel sjokolade brownies med valnøtter. Er bare ikke noen kake som er bedre. 

Fransk sitronterte med italiensk marengs på en god andreplass.

• Liker 2
Skrevet

Oreokake

Skrevet
Beelzebub skrev (På 7.2.2023 den 0.06):

😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...