Engel Skrevet 28. oktober 2002 #1 Skrevet 28. oktober 2002 Må bare høre hvor langt dere har kommer i forberedelsene! Selv har vi jo akkurat bestemt dato, og har INGENTING i orden! Er litt stressa ja... Datoen er forresten 31. mai! :D
E Skrevet 28. oktober 2002 #2 Skrevet 28. oktober 2002 Vi gifter oss samme dag, vi! Men vi har vært forlovet siden januar og har kunnet planlegge lenge. Derfor har vi også det meste ordnet allerede, både lokale, kirke, kjole, fotograf, musikk osv. Holder på med innbydelsene nå! Men ikke la deg stresse- det er fortsatt 7 måneder til, og mye kan gjøres på den tiden. Det viktigste er jo at dere har bestemt dere for hverandre og for en dato! Og mitt tips er å finne lokale og kirke aller først, for det er nok det vanskeligste, og kanskje noe av det som betyr mest for selve dagen. Resten ordner seg alltids. Lykke til med planleggingen! E.
Tiffany Skrevet 28. oktober 2002 #3 Skrevet 28. oktober 2002 Hei Vi gifter oss 10 mai 2003. Vi er ferdig med det meste. Kjolen skal jeg hente i mars (den er kjøpt i London). Invitasjoner, menyer, kirkeprogram er ferdig. Blir nok litt redigering på det når vi vet litt mer om kirken. Vi har booket festlokale, biler, hotel, frisør, ordnet med blomster o.a. Kirken kan vi ikke få før 11 november så vi håper at det går i orden. Bryllupsreisen er også bestilt. Vi kommer nok til å være ferdig med det meste før jul. Man trenger jo ikke å gjøre alt så tidlig. Jeg liker å få ting gjordt. Vi skal gifte oss i Sverige så det blir litt mer planlegging og reising frem og tilbake. Jeg er enig i at lokalet til middagen og kirken er det viktigste. Når vi booket lokalet i januar var det bare en ledig helg igjen i mai. Lykke til med planleggingen, Tiffany
Gjest hennes Skrevet 28. oktober 2002 #4 Skrevet 28. oktober 2002 Hei! Jeg skal også gifte meg 31 mai!! Har bestilt plass, sett litt på kjole( fant KJOLEN i London, men mener den er litt dyr for en dag, 18000???) og planer om å få ut innbydelsene før jul! Er det så mye å stresse med egentlig? Men blir det av å lese om alle som har alt i boks! Vi er litt stressa for å få noen til å vie oss. Skal gifte oss i Sverige, ute og prester var det visst ikke så lett å få til å gjøre dette. Bør jeg stresses?? :oops:
Cinderella2003 Skrevet 28. oktober 2002 #5 Skrevet 28. oktober 2002 Hei! Enda en maibrud her! Vi skulle egentlig gifte oss 10 mai, men måtte bytte til 3 mai fordi ingen av de lokalene vi ønsket var ledige. Nå er kirke, lokale, fotograf og frisør bestilt. Jeg er midt i kjoleprøving men har ikke bestemt meg. Svigerfar har visstnok skaffet skyss til og fra kirke men det er hemmelig så her lever jeg i uvisse... :-? Gleder meg veldig!!!
Jomfru-77 Skrevet 29. oktober 2002 #6 Skrevet 29. oktober 2002 Hei!! Jeg skal gifte meg 3. mai. Vi har ordnet; kjole, innbydelser, bordkort, musikk til festen, drikke, forlovere, toastmaster, kirke, lokale.... Det er vel det hele tror jeg, så jeg har jo enda litt igjen, men føler at jeg har nogenlunde god tid. Planalegger å sende ut innbydelser i januar. Det er mye planlegging ifm et bryllup, men det er jo litt morro også da!! LYKKE TIL :-)
meta Skrevet 29. oktober 2002 #7 Skrevet 29. oktober 2002 Vi skal også gifte oss 3. mai Vi har ordnet - alt jeg skal ha på - kirke - lokale - fotograf - frisør til meg - toastmaster/musiker/solist i kirken - filming i kirken - bordkort og invitasjoner - forlovere Det er det jeg kommer på i farten..
Engel Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter #8 Skrevet 29. oktober 2002 Oi, så mye dere har klart da... Vi er virkelig på etterskudd vi! Men skal dere virkelig sende innbydelser SÅ tidlig??? Før jul og i januar?? Det vanlig er jo å sende dem ut 2-3 månder før, med s.u. ca 1 mnd før. Uff, er litt stressa jeg. Travelt har vi det også for tiden, så det er ikke lett å få tid til å ordne noe heller. Har funnet drømmekjolen, men vet ikke om jeg får råd til den... Vel alt ordner seg nok! Og gift blir vi!
meta Skrevet 29. oktober 2002 #9 Skrevet 29. oktober 2002 Engel: Vi skal sende ut innbydelsene våre i januar/februar fordi 1. mai er en torsdag og mange reiser bort på langhelger da. Da kan det være greit å være litt tidlig ute. Når dere skal gifte dere er det jo pinseaften og mandagen er fri, så kanskje er det greit for dere å forberede gjestene litt også Lykke til :D
Olse Skrevet 29. oktober 2002 #10 Skrevet 29. oktober 2002 Vi skal gifte oss 10 mai. Dette er klart: kirke lokaler fotograf begges antrekk brudesuite musikk til festen Jobber nå med ideer til innbydelser og bordkort.
Engel Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter #11 Skrevet 29. oktober 2002 Pinsa er ikke før helga etter, i juni. Men jeg ser poenget med å gi litt tidlig varsel ja, tenkte ikke på det jeg... Sorry!
meta Skrevet 29. oktober 2002 #12 Skrevet 29. oktober 2002 Ja, det har du rett i Engel. Jeg blings litt på kalenderen :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2002 #13 Skrevet 29. oktober 2002 Husk at kristi himmelfartsdag er torsdagen før!- Det vil si langweekend!
Tyren Skrevet 29. oktober 2002 #14 Skrevet 29. oktober 2002 Datoen er 31 mai i Grorud Kirke i Oslo. Vi har ordnet: Alt utstyr og tilbehør til meg Kirke Lokale Fotograf til bilder og filming i kirken forlovere Toastmaster Frisør Sminkør Transport Overnatting En del av alkoholen Vi har også blitt enige om hva vi skal ha som forrett og dessert, dette er noe brudgommen skal lage selv... Hovedretten har vi ikke blitt helt enige om enda, men dette skal vi bestille, så vi får se hva vi ender opp med.
Gjest zeta5 Skrevet 30. oktober 2002 #15 Skrevet 30. oktober 2002 Hei ! Når jeg leser noen av innleggene her, blir jeg stressa ! Vi skal gifte oss 31.mai og har vel ikke planlagt så mye ennå.. -kirken er bestilt -lokalet -overnatting -kjolen kjøpt ehhh....det er vel det siri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå