AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #1 Skrevet 6. februar 2023 Kan ikke noe om det men har slanket meg men fortsatt mye fett å klype i som jeg vil ha vekk. Hvordan kan jeg gå ned i fettprosent? Er det en spesiell metode eller diett annet enn å spise mindre kalorier enn man forbrenner og hvor fort kan man miste fettprosent? Anonymkode: e41e9...505
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #2 Skrevet 6. februar 2023 Hvorfor ønsker du en annen diett en «å spise mindre en du forbrenner»? Forresten; alle dietter går ut på kaloriunderskudd, dietten er kun et verktøy for å nå underskudd. Noen synes kanskje det er lettere å slippe å regne selv, eller har spesifikke matpreferanser og begrenser derfor inntaket på andre måter. Men i bunn og grunn det samme. Anonymkode: f5c6e...136 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #3 Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 6.2.2023 den 23.25): Hvorfor ønsker du en annen diett en «å spise mindre en du forbrenner»? Forresten; alle dietter går ut på kaloriunderskudd, dietten er kun et verktøy for å nå underskudd. Noen synes kanskje det er lettere å slippe å regne selv, eller har spesifikke matpreferanser og begrenser derfor inntaket på andre måter. Men i bunn og grunn det samme. Anonymkode: f5c6e...136 Hva betyr calorie deficit? Og er vektnedgang alltid det samme som nedgang i fettprosent? Jeg har nemlig fortsatt fettlagre på kroppen selvom jeg har gått ned i vekt. Hva slags diett bør jeg ha for å få vekk mer fett, ikke nødvendigvis bare kilo? Anonymkode: e41e9...505
Tarzani Skrevet 8. februar 2023 #4 Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hva betyr calorie deficit? Og er vektnedgang alltid det samme som nedgang i fettprosent? Jeg har nemlig fortsatt fettlagre på kroppen selvom jeg har gått ned i vekt. Hva slags diett bør jeg ha for å få vekk mer fett, ikke nødvendigvis bare kilo? Anonymkode: e41e9...505 Calorie deficit betyr kaloriunderskudd.
Arild37 Skrevet 8. februar 2023 #5 Skrevet 8. februar 2023 Etter min erfaring lønner det seg med et kosthold med mye protein og fett, da dette metter lenger enn karbo, og derfor mye lettere å spise mindre kalorier, da kan man fint være i kaloriunderskudd uten å gå sulten hele tiden 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #6 Skrevet 8. februar 2023 Kaloriunderskudd for å fjerne fett og styrketrening for å bygge muskler så overflødig hud strammes opp. Anonymkode: 3d0a2...6bf 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #7 Skrevet 8. februar 2023 Tarzani skrev (4 timer siden): Calorie deficit betyr kaloriunderskudd. Takk for oppklaringen! Jeg har vært i kaloriunderskudd lenge og er nede på normal vekt nå men blir ikke kvitt fetthåndtakene på hoftene og muffins magen. Lårene mine er også litt for tjukke så jeg er tjukkere enn hva vekten skulle tilsi om du skjønner? Anonymkode: e41e9...505
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #8 Skrevet 9. februar 2023 Blir bmi lav nok så blir fettprosenten lav. Det er jeg et bevis på. Man kan også trene masse, men det passer ikke for meg. Anonymkode: bd587...118
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå