AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #1 Del Skrevet 6. februar 2023 Hei, Jeg er blitt innkalt til jobbintervju denne uken til en spennende mellomlederstilling. Jeg har ikke formell lederutdanning, men jobbet som stedfortreder for leder i min nåværende stilling, samt hatt alt det administrative på lønn, ansettelser, turnusoppsett, klagesaker etc. Hva kan jeg forvente av spørsmål på selve intervjuet? Jeg har presisert i søknaden at jeg ikke har lederutdanning, men innehar ellers alle kvalifikasjonene de er ute etter. Første jobbintervju på 7 år, og jeg føler meg helt kvalm over tanken på å sitte på andre siden av bordet, jeg er vant med å sitte på arbeidsgiversiden og stille spørsmålene, ikke bli stilt spørsmål. Dette er drømmejobben og jeg ønsker selvfølgelig å svare så godt som mulig for meg. Anonymkode: 5a21d...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #2 Del Skrevet 10. februar 2023 Det er utrolig mange ledere som ikke har lederutdanning. Det at man har en lederutdanning trenger heller ikke å bety at man er en god leder… Anonymkode: 8bea8...288 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #3 Del Skrevet 12. februar 2023 Ble innkalt til 2.gangs intervju i starten av neste uke, så det gikk tydeligvis bedre enn jeg trodde på intervjuet selv uten formell utdannelse ☺️ Anonymkode: 5a21d...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #4 Del Skrevet 12. februar 2023 Det viktigste spørsmålet er et du også bør stille deg selv, vil du ha jobben. En leder i det offentlige som jeg kjenner privat har hatt noen hjertesukk, at å være leder i Norge betyr 10% mer lønn mot 10 ganger mer jobb. Og at som opprykket leder oppdager du de dårlige sidene hos de som tidligere var gode kollegaer og at jobbvennskap kan bli vanskelig å beholde som før. Anonymkode: 7775c...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå