AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #1 Skrevet 6. februar 2023 Ja det rant over. Ble kjent med en mann får 4 år siden. Han var veldig på i flere måneder, vi møttes og hadde sex. ( dumme meg.) Jeg ble veldig bettat og var nok på for mye. Etter en stund ble jeg goshta. Det var tungt, men etter 6 mnd tok han kontakt igjen, og jeg beit på. Ble på nytt goshta. Ja jeg var så dum. La det bak meg, men nå 2 år etterpå tar han kontakt som om ingenting har hendt. Jeg svarer ikke før det er gått 2 dager. Da skriver jeg at jeg ikke vil ha og mere med han å gjøre. At han har brukt meg. Jeg sier han er selvopptatt og egoistisk. At han bruker meg fordi jeg var bettat og at han tar kontakt når det ikke er noen andre damer i livet hans. At han er ute etter sex og regner med at jeg er villig. Det rant over og til slutt skrev jeg fuck you. Han svarte at dette hadde han ikke trodd om meg. Og ikke ville legge seg på et så lavt nivå. Ja vi er i 50 årene, skulle ikke tro det. Jeg lot meg utnytte fordi jeg var bettat, men det rant over får meg. Anonymkode: 12aed...ef8 1 3
Ava+, Skrevet 6. februar 2023 #2 Skrevet 6. februar 2023 Han fortjente en "fuck you". Slett han og glem han. 17 5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #3 Skrevet 6. februar 2023 Ava+, skrev (Akkurat nå): Han fortjente en "fuck you". Slett han og glem han. Har slettet Anonymkode: 12aed...ef8 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #4 Skrevet 6. februar 2023 Helt på sin plass. Den slags menn fortjener å høre det. Anonymkode: bdfcd...b86 6
Motelvibes Skrevet 6. februar 2023 #5 Skrevet 6. februar 2023 (endret) Ikke bruk energi på en som er sånn. Ikke skriv noe til han. Endret 6. februar 2023 av Motelvibes 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #6 Skrevet 6. februar 2023 Motelvibes skrev (Akkurat nå): Ikke bruk energi på en som er sånn. Ikke skriv noe til han. La vær. Skal ikke skrive noe mer. Har blokkert han. Ts Anonymkode: 12aed...ef8 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #8 Skrevet 6. februar 2023 Han har nok fått kjipere meldinger. Glem det Anonymkode: 39d37...c0c
Gjest theTitanic Skrevet 6. februar 2023 #9 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja det rant over. Ble kjent med en mann får 4 år siden. Han var veldig på i flere måneder, vi møttes og hadde sex. ( dumme meg.) Jeg ble veldig bettat og var nok på for mye. Etter en stund ble jeg goshta. Det var tungt, men etter 6 mnd tok han kontakt igjen, og jeg beit på. Ble på nytt goshta. Ja jeg var så dum. La det bak meg, men nå 2 år etterpå tar han kontakt som om ingenting har hendt. Jeg svarer ikke før det er gått 2 dager. Da skriver jeg at jeg ikke vil ha og mere med han å gjøre. At han har brukt meg. Jeg sier han er selvopptatt og egoistisk. At han bruker meg fordi jeg var bettat og at han tar kontakt når det ikke er noen andre damer i livet hans. At han er ute etter sex og regner med at jeg er villig. Det rant over og til slutt skrev jeg fuck you. Han svarte at dette hadde han ikke trodd om meg. Og ikke ville legge seg på et så lavt nivå. Ja vi er i 50 årene, skulle ikke tro det. Jeg lot meg utnytte fordi jeg var bettat, men det rant over får meg. Anonymkode: 12aed...ef8 Han manipulerer deg ved å flytte skylden. Selvsagt vet han at han har vært en dritt, men vrir det til at du er lavmåls fordi du sa fuck you. Det spiller ingen rolle hva du sa. Han er en dritt, skylden er hans og livet er for kort til sånt fjas han driver med.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #10 Skrevet 6. februar 2023 theTitanic skrev (2 minutter siden): Han manipulerer deg ved å flytte skylden. Selvsagt vet han at han har vært en dritt, men vrir det til at du er lavmåls fordi du sa fuck you. Det spiller ingen rolle hva du sa. Han er en dritt, skylden er hans og livet er for kort til sånt fjas han driver med. Det rare er at jeg følte meg skyldig etter mld jeg sendte, men samtidig vet jeg at det var riktig. Skal ALDRI ha kontakt med han igjen. Ts Anonymkode: 12aed...ef8 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #11 Skrevet 6. februar 2023 Så bra du stod opp for deg selv!!! 👏👏👏👏 Anonymkode: 43639...b13 4
Gjest Ramona1970 Skrevet 6. februar 2023 #12 Skrevet 6. februar 2023 Men han la seg på et lavere nivå.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #13 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det rare er at jeg følte meg skyldig etter mld jeg sendte, men samtidig vet jeg at det var riktig. Skal ALDRI ha kontakt med han igjen. Ts Anonymkode: 12aed...ef8 Du har ikke gjort noe galt. Han fortjente å høre det, du var helt rå! Anonymkode: 43639...b13 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #14 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så bra du stod opp for deg selv!!! 👏👏👏👏 Anonymkode: 43639...b13 Takk😊 Anonymkode: 12aed...ef8
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #15 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har ikke gjort noe galt. Han fortjente å høre det, du var helt rå! Anonymkode: 43639...b13 Takk du😊 Anonymkode: 12aed...ef8
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #16 Skrevet 6. februar 2023 Han hadde fortjent å bli fullstendig ignorert, men Fuck You er fint det og 🙂 Anonymkode: f2bd1...2eb 1
Gjest theTitanic Skrevet 6. februar 2023 #17 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det rare er at jeg følte meg skyldig etter mld jeg sendte, men samtidig vet jeg at det var riktig. Skal ALDRI ha kontakt med han igjen. Ts Anonymkode: 12aed...ef8 Du liker bare ikke å gi noen dårlige tilbakemeldinger. Glem de skruplene. Du har sagt din ærlige mening som stemmer godt overens med hvordan han er. Hvorfor skal han forskånes fra sannheten? Sur blir han kanskje, men det betyr ikke noe. Og han vet nok selv at det er vel fortjent selv om han later som annet.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #18 Skrevet 6. februar 2023 theTitanic skrev (1 minutt siden): Du liker bare ikke å gi noen dårlige tilbakemeldinger. Glem de skruplene. Du har sagt din ærlige mening som stemmer godt overens med hvordan han er. Hvorfor skal han forskånes fra sannheten? Sur blir han kanskje, men det betyr ikke noe. Og han vet nok selv at det er vel fortjent selv om han later som annet. Du har så rett Anonymkode: 12aed...ef8
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #19 Skrevet 6. februar 2023 Gått jåbet Anonymkode: ec4d9...d53 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #20 Skrevet 6. februar 2023 Støtter deg 100 000 % i det du gjorde her ts. Han fortjente salven og mere til! 👏💪 Og så klart han ikke forventa dette fra deg, han er jo vant til å få det akkurat som han vil når han vil det. Egoisten! Anonymkode: b7f7b...4e6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå