AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #1 Skrevet 6. februar 2023 Leser I gamle tråder her og på babyforum at folk bestemt mener å kjenne liv i uke tolv. Beskirvelser som bobling, sommerfuglvinger, små dytt og til og med spark og spark i skambeinet. Det er MANGE som sier at de kjenner dette. Fosteret er ca 5 cm og veier mellom 10-20 gram. Er det virkelig mulig å kjenne spark fra noe så lite? Eller tror du at disse kvinnene blandet med luft i magen og lignende? Anonymkode: 38acf...990
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #2 Skrevet 6. februar 2023 Jeg tror sjansen er liten for at man kan kjenne noe i uke tolv. Selv tror jeg de første tegnene til liv kjennes inni magen i ca uke 16 begge svangerskapene. Da var det typ bobling/sommerfuglvinger. Jeg tror jeg skrev ned datoene med førstefødte. Husker det tok en mnd til før sambo kjente det utenpå. Anonymkode: 68a75...e26
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #3 Skrevet 6. februar 2023 21 minutter siden, AnonymBruker said: Leser I gamle tråder her og på babyforum at folk bestemt mener å kjenne liv i uke tolv. Beskirvelser som bobling, sommerfuglvinger, små dytt og til og med spark og spark i skambeinet. Det er MANGE som sier at de kjenner dette. Fosteret er ca 5 cm og veier mellom 10-20 gram. Er det virkelig mulig å kjenne spark fra noe så lite? Eller tror du at disse kvinnene blandet med luft i magen og lignende? Anonymkode: 38acf...990 Nei jeg tror ikke det er barnet de kjenner. Jeg tror det er "fantom" bevegelser eller evt det du nevner ovenfor. Anonymkode: e993c...ab1 4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #4 Skrevet 6. februar 2023 Jeg har irritabel tarm og kjenner mye forskjellig rumling og bobling i magen Da jeg var gravid med andremann var jeg derimot sikker på at jeg kjente liv tidlig i uke 13, så ikke fullt så tidlig som 12, men likevel svært tidlig! Bevegelsene og følelsen var ikke til å ta feil av. Mange beskriver det også som en fiskehale som strykes fort inntil livmorveggen og det er det nærmeste jeg klarer å beskrive følelsen selv. Anonymkode: 74c43...131
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #5 Skrevet 7. februar 2023 Ja, jeg kjente liv så tidlig, så flyttet det litt på seg og tok en stund før jeg kjente noe igjen Anonymkode: ee2bd...a1b
kjærring Skrevet 27. mars 2023 #6 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 7.2.2023 den 0.24): Jeg har irritabel tarm og kjenner mye forskjellig rumling og bobling i magen Da jeg var gravid med andremann var jeg derimot sikker på at jeg kjente liv tidlig i uke 13, så ikke fullt så tidlig som 12, men likevel svært tidlig! Bevegelsene og følelsen var ikke til å ta feil av. Mange beskriver det også som en fiskehale som strykes fort inntil livmorveggen og det er det nærmeste jeg klarer å beskrive følelsen selv. Anonymkode: 74c43...131 Det kjente jeg også, i uke 13. Kjentes ut som en fisk 😂
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #7 Skrevet 27. mars 2023 Fra uke 16 kjentes det ut som en liten fisk som svømte rundt i magen..🤭 Anonymkode: db897...936
Marimma Skrevet 27. mars 2023 #8 Skrevet 27. mars 2023 Jeg kjente 100% fra uke 15. Sikkert tidligere og, hadde jeg visst hva jeg skulle kjenne!
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #9 Skrevet 27. mars 2023 Jeg er 10 uker på vei og "kjenner liv". Vet utrolig godt at det ikke er det. Men jeg venter sånn på det 😝 Bare rumling og bobling i magen. Anonymkode: acb48...d99
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #10 Skrevet 27. mars 2023 Syns 12 høres litt vel tidlig ut, men kanskje det er mulig? Selv kjente jeg liv i uke 15, som egentlig er veldig tidlig. Jeg kjente forøvrig liv hver dag etter det, så ikke noe tvil. Anonymkode: 441e9...93b
RockyRose Skrevet 27. mars 2023 #11 Skrevet 27. mars 2023 Eg kjende tydeleg liv veke 12 med andremann. Var ganske kontinuerlig fram til OUL. Då kjende eg det før eg såg sparket på skjermen, så det var litt kult 😊
Laura80 Skrevet 28. mars 2023 #12 Skrevet 28. mars 2023 Mener jeg en og annen gang kjente bevegelse så tidlig , har flere barn fra før, men man kan jo aldri være helt sikker. Med første var jeg 16-17-18 uker ca før jeg kjente liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå