AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #1 Del Skrevet 6. februar 2023 Heiđ Har inngĂ„tt godteriavtale (null «godis» i Ă©n mnd) i hĂ„p om Ă„ kvitte meg med sukkeravhengigheten. MĂ liksom bare ha noe Ă„ snavle pĂ„ nĂ„r kvelden kommer og barna er lagt.. Tips til sunn og kalorifattig snacks man kan hive i seg med god samvittighet?? Anonymkode: 4aa62...db8 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #2 Del Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Heiđ Har inngĂ„tt godteriavtale (null «godis» i Ă©n mnd) i hĂ„p om Ă„ kvitte meg med sukkeravhengigheten. MĂ liksom bare ha noe Ă„ snavle pĂ„ nĂ„r kvelden kommer og barna er lagt.. Tips til sunn og kalorifattig snacks man kan hive i seg med god samvittighet?? Anonymkode: 4aa62...db8 Du finner bĂ„de salt og sĂžtt pĂ„ tights.no. Men vĂŠr obs pĂ„ at sukkererstatningen i sĂžtsaker ofte gir magetrĂžbbel, sĂ„ ikke spis mye. Anonymkode: e97f3...496 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #3 Del Skrevet 6. februar 2023 Gulrotstaver/agurk/blomkĂ„l/etc med dipp av drĂžmmelett đ Anonymkode: e956b...3a6 2 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #4 Del Skrevet 6. februar 2023 Sukkerfri gele som har ca null kalorier har hjulpet meg myeđ„° Anonymkode: 853a3...ed1 4 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Polyester Skrevet 6. februar 2023 #5 Del Skrevet 6. februar 2023 Jeg pleier Ă„ gĂ„ for sukkerfrie pastiller som dent og lignende. Drikker sukkerfri brus (Villa sukkerfri smaker ikke sukkerfritt, nam). Liker Ă„ spise mango eller riskaker med peanĂžttsmĂžr og banan pĂ„ om jeg er skikkelig sugen. Men i frukt er det jo sukker, da. 2 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #6 Del Skrevet 6. februar 2023 -Proteinsjokoladepudding eller proteinkaramellpudding (liker de fra et billigmerke pĂ„ Coop extra godt og yt sine!) -proteinbar -blanding av cottage cheese / yoghurt naturell / oppskĂ„ret frukt, rĂžr inn med Sukrin og kanel -grĂžnnsaker i yoghurtdipp -noen fĂ„ dadler -smoothie -frosne bĂŠr og tykk yoghurt naturell kjĂžrt sammen med stavmikser, smaker som sorbet -zeroh / fun ligh saftis -sukkerfri gele  Anonymkode: 89a42...ec5 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Polyester Skrevet 6. februar 2023 #7 Del Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): -Proteinsjokoladepudding eller proteinkaramellpudding (liker de fra et billigmerke pĂ„ Coop extra godt og yt sine!) -proteinbar -blanding av cottage cheese / yoghurt naturell / oppskĂ„ret frukt, rĂžr inn med Sukrin og kanel -grĂžnnsaker i yoghurtdipp -noen fĂ„ dadler -smoothie -frosne bĂŠr og tykk yoghurt naturell kjĂžrt sammen med stavmikser, smaker som sorbet -zeroh / fun ligh saftis -sukkerfri gele  Anonymkode: 89a42...ec5 Ja jeg glemte Ă„ si dadler! Dadler med lakrispulver er jo bedre (og billigere) enn lakrisen man finner i godterihylla! đ€© 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #8 Del Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Du finner bĂ„de salt og sĂžtt pĂ„ tights.no. Men vĂŠr obs pĂ„ at sukkererstatningen i sĂžtsaker ofte gir magetrĂžbbel, sĂ„ ikke spis mye. Anonymkode: e97f3...496 Har handlet en del fra tights.no, MEN - mye av produktene har en god del kalorier i seg. Anonymkode: 4aa62...db8 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #9 Del Skrevet 6. februar 2023 Polyester skrev (29 minutter siden): Ja jeg glemte Ă„ si dadler! Dadler med lakrispulver er jo bedre (og billigere) enn lakrisen man finner i godterihylla! đ€© Oh, mĂ„ prĂžves!!đ Anonymkode: 4aa62...db8 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #10 Del Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): -Proteinsjokoladepudding eller proteinkaramellpudding (liker de fra et billigmerke pĂ„ Coop extra godt og yt sine!) -proteinbar -blanding av cottage cheese / yoghurt naturell / oppskĂ„ret frukt, rĂžr inn med Sukrin og kanel -grĂžnnsaker i yoghurtdipp -noen fĂ„ dadler -smoothie -frosne bĂŠr og tykk yoghurt naturell kjĂžrt sammen med stavmikser, smaker som sorbet -zeroh / fun ligh saftis -sukkerfri gele  Anonymkode: 89a42...ec5 Takk for mange gode tipsđđŒđ Anonymkode: 4aa62...db8 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #11 Del Skrevet 6. februar 2023 Agurk og gulrot med hummus er ogsĂ„ digg. Det er kalorier i hummus, men det er veldig sunt og metter godt Anonymkode: abec6...838 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #12 Del Skrevet 6. februar 2023 Hva med tĂžrkede epleskiver? đ Anonymkode: bad60...a98 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Besserwisser Skrevet 7. februar 2023 #13 Del Skrevet 7. februar 2023 Selv er jeg en sucker for salte ting. PĂ„ kvelden fĂ„r jeg sjelden sĂžtsug, men veldig lyst pĂ„ salt snacks. Kunne lett spist en hel potetgullpose đ Men det jeg liker da er Ă„ koke/dampe meg edamamebĂžnner. Herlig snacks med salt, litt krunsj og definitivt mye sunnere enn vanlig potetgull! Ellers gĂ„r det mye i det som en over meg skrev, sukkerfritt godteri i ulike smaker. Dent, de store lacerolene etc. Et tips som funker for meg er Ă„ skjĂŠre opp fruktfat ogsĂ„. Dandere litt sĂ„ det ser lekkert ut og storkose meg med herlige sĂžte frukter Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
MaskinfĂžrer Skrevet 7. februar 2023 #14 Del Skrevet 7. februar 2023 Aner ikke men det finnes vanvittig god snacs rundt om kring tror en skal ligge unna potetgull  mulig tĂžrket frukt  Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #15 Del Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Heiđ Har inngĂ„tt godteriavtale (null «godis» i Ă©n mnd) i hĂ„p om Ă„ kvitte meg med sukkeravhengigheten. MĂ liksom bare ha noe Ă„ snavle pĂ„ nĂ„r kvelden kommer og barna er lagt.. Tips til sunn og kalorifattig snacks man kan hive i seg med god samvittighet?? Anonymkode: 4aa62...db8 Frosne druer er min absolutt nr 1 đ Ellers vil jeg slĂ„ en slag for âąRista kikerter https://detgladekjokken.no/oppskrift/krydrete-ristede-kikerter/#wpzoom-premium-recipe-card(her kan du varierer med de krydderne du mĂ„tte Ăžnske) âą Alpro sjokoladepudding (116 kalorier per beger) âąDadler fylt med litt peanĂžttsmĂžr og oppbevart i fryser(lager peanĂžttsmĂžret selv med kun peanĂžtter âąGrĂžnnsaker og hummus ⹠Friggs maiskaker med popcorn smak med et tynt lag peanĂžttsmĂžr og epleskiver âąRotfruktchips https://meny.no/oppskrifter/Gronnsaker/hjemmelagde-rotgronnsakschips/ âą Anonymkode: 97eb2...5c5 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Amatariel Skrevet 7. februar 2023 #16 Del Skrevet 7. februar 2023 Jeg liker disse. De knaser og er salt - mye av det jeg Ăžnsker meg pĂ„ kvelden. https://www.friggs.no/produkter/snacks/maiskaker Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #17 Del Skrevet 7. februar 2023 vannmelon, blĂ„bĂŠr, bringebĂŠr og jordbĂŠr er mine topp-favoritter. Gresk yogurt med frosne bĂŠr som blendes. en kopp te med sĂžtning (den er teit men det funker for meg) Anonymkode: b2d4c...c00 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ