Gå til innhold

Digg snacks med lite kalorier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei😀

Har inngått godteriavtale (null «godis» i én mnd) i håp om å kvitte meg med sukkeravhengigheten. MÅ liksom bare ha noe å snavle på når kvelden kommer og barna er lagt..

Tips til sunn og kalorifattig snacks man kan hive i seg med god samvittighet??

Anonymkode: 4aa62...db8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei😀

Har inngått godteriavtale (null «godis» i én mnd) i håp om å kvitte meg med sukkeravhengigheten. MÅ liksom bare ha noe å snavle på når kvelden kommer og barna er lagt..

Du finner både salt og søtt på tights.no. Men vær obs på at sukkererstatningen i søtsaker ofte gir magetrøbbel, så ikke spis mye.

Anonymkode: e97f3...496

Skrevet

Gulrotstaver/agurk/blomkål/etc med dipp av drømmelett 😊

Anonymkode: e956b...3a6

• Liker 2
Skrevet

Sukkerfri gele som har ca null kalorier har hjulpet meg mye🥰

Anonymkode: 853a3...ed1

• Liker 4
Skrevet

Jeg pleier å gå for sukkerfrie pastiller som dent og lignende. Drikker sukkerfri brus (Villa sukkerfri smaker ikke sukkerfritt, nam). Liker å spise mango eller riskaker med peanøttsmør og banan på om jeg er skikkelig sugen. Men i frukt er det jo sukker, da.

• Liker 2
Skrevet

-Proteinsjokoladepudding eller proteinkaramellpudding (liker de fra et billigmerke på Coop extra godt og yt sine!)

-proteinbar

-blanding av cottage cheese / yoghurt naturell / oppskåret frukt, rør inn med Sukrin og kanel

-grønnsaker i yoghurtdipp

-noen få dadler

-smoothie

-frosne bær og tykk yoghurt naturell kjørt sammen med stavmikser, smaker som sorbet

-zeroh / fun ligh saftis

-sukkerfri gele

Anonymkode: 89a42...ec5

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

-Proteinsjokoladepudding eller proteinkaramellpudding (liker de fra et billigmerke på Coop extra godt og yt sine!)

-proteinbar

-blanding av cottage cheese / yoghurt naturell / oppskåret frukt, rør inn med Sukrin og kanel

-noen få dadler

-smoothie

-frosne bær og tykk yoghurt naturell kjørt sammen med stavmikser, smaker som sorbet

-zeroh / fun ligh saftis

-sukkerfri gele

Ja jeg glemte å si dadler! Dadler med lakrispulver er jo bedre (og billigere) enn lakrisen man finner i godterihylla! 🤩

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Du finner både salt og søtt på tights.no. Men vær obs på at sukkererstatningen i søtsaker ofte gir magetrøbbel, så ikke spis mye.

Anonymkode: e97f3...496

Har handlet en del fra tights.no, MEN - mye av produktene har en god del kalorier i seg.

Skrevet
Polyester skrev (29 minutter siden):

Ja jeg glemte å si dadler! Dadler med lakrispulver er jo bedre (og billigere) enn lakrisen man finner i godterihylla! 🤩

Oh, må prøves!!😀

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

-proteinbar

-noen få dadler

-smoothie

-zeroh / fun ligh saftis

-sukkerfri gele

Takk for mange gode tips👏🏼😀

• Hjerte 1
Skrevet

Agurk og gulrot med hummus er også digg. Det er kalorier i hummus, men det er veldig sunt og metter godt :)

Anonymkode: abec6...838

Skrevet

Hva med tørkede epleskiver? 😊 

Anonymkode: bad60...a98

Skrevet

Selv er jeg en sucker for salte ting. På kvelden får jeg sjelden søtsug, men veldig lyst på salt snacks. Kunne lett spist en hel potetgullpose 🙄 Men det jeg liker da er å koke/dampe meg edamamebønner. Herlig snacks med salt, litt krunsj og definitivt mye sunnere enn vanlig potetgull!

Ellers går det mye i det som en over meg skrev, sukkerfritt godteri i ulike smaker. Dent, de store lacerolene etc. Et tips som funker for meg er å skjære opp fruktfat også. Dandere litt så det ser lekkert ut og storkose meg med herlige søte frukter :)

Skrevet

Aner ikke men det finnes vanvittig god snacs rundt om kring tror en skal ligge unna potetgull :) mulig tørket frukt :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hei😀

Frosne druer er min absolutt nr 1 😍

Ellers vil jeg slå en slag for 

•Rista kikerter https://detgladekjokken.no/oppskrift/krydrete-ristede-kikerter/#wpzoom-premium-recipe-card(her kan du varierer med de krydderne du måtte ønske)

• Alpro sjokoladepudding (116 kalorier per beger)

•Dadler fylt med litt peanøttsmør og oppbevart i fryser(lager peanøttsmøret selv med kun peanøtter

•Grønnsaker og hummus 

• Friggs maiskaker med popcorn smak med et tynt lag peanøttsmør og epleskiver 

•Rotfruktchips https://meny.no/oppskrifter/Gronnsaker/hjemmelagde-rotgronnsakschips/

Anonymkode: 97eb2...5c5

• Nyttig 1
Skrevet

vannmelon, blåbær, bringebær og jordbær er mine topp-favoritter. 

Gresk yogurt med frosne bær som blendes. 

en kopp te med søtning (den er teit men det funker for meg) 

Anonymkode: b2d4c...c00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...