GĂ„ til innhold

Digg snacks med lite kalorier?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei😀

Har inngĂ„tt godteriavtale (null «godis» i Ă©n mnd) i hĂ„p om Ă„ kvitte meg med sukkeravhengigheten. MÅ liksom bare ha noe Ă„ snavle pĂ„ nĂ„r kvelden kommer og barna er lagt..

Tips til sunn og kalorifattig snacks man kan hive i seg med god samvittighet??

Anonymkode: 4aa62...db8

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei😀

Har inngĂ„tt godteriavtale (null «godis» i Ă©n mnd) i hĂ„p om Ă„ kvitte meg med sukkeravhengigheten. MÅ liksom bare ha noe Ă„ snavle pĂ„ nĂ„r kvelden kommer og barna er lagt..

Du finner bÄde salt og sÞtt pÄ tights.no. Men vÊr obs pÄ at sukkererstatningen i sÞtsaker ofte gir magetrÞbbel, sÄ ikke spis mye.

Anonymkode: e97f3...496

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gulrotstaver/agurk/blomkĂ„l/etc med dipp av drĂžmmelett 😊

Anonymkode: e956b...3a6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Sukkerfri gele som har ca null kalorier har hjulpet meg myeđŸ„°

Anonymkode: 853a3...ed1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg pleier Ä gÄ for sukkerfrie pastiller som dent og lignende. Drikker sukkerfri brus (Villa sukkerfri smaker ikke sukkerfritt, nam). Liker Ä spise mango eller riskaker med peanÞttsmÞr og banan pÄ om jeg er skikkelig sugen. Men i frukt er det jo sukker, da.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

-Proteinsjokoladepudding eller proteinkaramellpudding (liker de fra et billigmerke pÄ Coop extra godt og yt sine!)

-proteinbar

-blanding av cottage cheese / yoghurt naturell / oppskÄret frukt, rÞr inn med Sukrin og kanel

-grĂžnnsaker i yoghurtdipp

-noen fÄ dadler

-smoothie

-frosne bĂŠr og tykk yoghurt naturell kjĂžrt sammen med stavmikser, smaker som sorbet

-zeroh / fun ligh saftis

-sukkerfri gele

Anonymkode: 89a42...ec5

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

-Proteinsjokoladepudding eller proteinkaramellpudding (liker de fra et billigmerke pÄ Coop extra godt og yt sine!)

-proteinbar

-blanding av cottage cheese / yoghurt naturell / oppskÄret frukt, rÞr inn med Sukrin og kanel

-noen fÄ dadler

-smoothie

-frosne bĂŠr og tykk yoghurt naturell kjĂžrt sammen med stavmikser, smaker som sorbet

-zeroh / fun ligh saftis

-sukkerfri gele

Ja jeg glemte Ă„ si dadler! Dadler med lakrispulver er jo bedre (og billigere) enn lakrisen man finner i godterihylla! đŸ€©

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Du finner bÄde salt og sÞtt pÄ tights.no. Men vÊr obs pÄ at sukkererstatningen i sÞtsaker ofte gir magetrÞbbel, sÄ ikke spis mye.

Anonymkode: e97f3...496

Har handlet en del fra tights.no, MEN - mye av produktene har en god del kalorier i seg.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Polyester skrev (29 minutter siden):

Ja jeg glemte Ă„ si dadler! Dadler med lakrispulver er jo bedre (og billigere) enn lakrisen man finner i godterihylla! đŸ€©

Oh, mĂ„ prĂžves!!😀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

-proteinbar

-noen fÄ dadler

-smoothie

-zeroh / fun ligh saftis

-sukkerfri gele

Takk for mange gode tipsđŸ‘đŸŒđŸ˜€

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Agurk og gulrot med hummus er ogsÄ digg. Det er kalorier i hummus, men det er veldig sunt og metter godt :)

Anonymkode: abec6...838

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hva med tþrkede epleskiver? 😊 

Anonymkode: bad60...a98

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Selv er jeg en sucker for salte ting. PĂ„ kvelden fĂ„r jeg sjelden sĂžtsug, men veldig lyst pĂ„ salt snacks. Kunne lett spist en hel potetgullpose 🙄 Men det jeg liker da er Ă„ koke/dampe meg edamamebĂžnner. Herlig snacks med salt, litt krunsj og definitivt mye sunnere enn vanlig potetgull!

Ellers gÄr det mye i det som en over meg skrev, sukkerfritt godteri i ulike smaker. Dent, de store lacerolene etc. Et tips som funker for meg er Ä skjÊre opp fruktfat ogsÄ. Dandere litt sÄ det ser lekkert ut og storkose meg med herlige sÞte frukter :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Aner ikke men det finnes vanvittig god snacs rundt om kring tror en skal ligge unna potetgull :) mulig tÞrket frukt :) 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hei😀

Frosne druer er min absolutt nr 1 😍

Ellers vil jeg slÄ en slag for 

‱Rista kikerter https://detgladekjokken.no/oppskrift/krydrete-ristede-kikerter/#wpzoom-premium-recipe-card(her kan du varierer med de krydderne du mĂ„tte Ăžnske)

‱ Alpro sjokoladepudding (116 kalorier per beger)

‱Dadler fylt med litt peanþttsmþr og oppbevart i fryser(lager peanþttsmþret selv med kun peanþtter

‱Grþnnsaker og hummus 

‱ Friggs maiskaker med popcorn smak med et tynt lag peanþttsmþr og epleskiver 

‱Rotfruktchips https://meny.no/oppskrifter/Gronnsaker/hjemmelagde-rotgronnsakschips/

‱

Anonymkode: 97eb2...5c5

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

vannmelon, blÄbÊr, bringebÊr og jordbÊr er mine topp-favoritter. 

Gresk yogurt med frosne bÊr som blendes. 

en kopp te med sÞtning (den er teit men det funker for meg) 

Anonymkode: b2d4c...c00

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...