AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #1 Del Skrevet 6. februar 2023 Tenker da på service og salg. Innsjekking osv. Hvordan er det? Trives Dere?? Fortell gjerne. Anonymkode: 76ba8...8c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #2 Del Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenker da på service og salg. Innsjekking osv. Hvordan er det? Trives Dere?? Fortell gjerne. Anonymkode: 76ba8...8c9 Jeg har jobbet i SAS og aldri mer. Det å stå opp klokka 2.30 får å begynne innsjekk klokka 4 var ett helvete, så sluttet. Jeg følger med på noen sider på fb og bare det å parkere bil når du er på jobb at blitt latterlig dyrt. Samtidig risikere du å ødelegge bilen din pga store hull på parkeringsplassen. Selve jobber likte jeg veldig godt, men er mye stress. Du må være flink nærmest på ekspertnivå for å kunne omstille deg fra person til person. Ene er sur som faen, neste er blid som bare det. Slitsomt når dette skjer hver eneste dag. Bare søk og prøv om det er noe for deg. Belag deg på en del ufine passasjerer. Anonymkode: 8a3c2...4da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #3 Del Skrevet 7. februar 2023 Takk for svar. Var det tidlig jobb hver dag? Hvis du starta si 4, når var du hjemme da? jeg mener holder de seg til 7-8 t dager?? ja har skjønt at det kan være stress og masse ufine folk. Men i forhold til jobben jeg har så tror jeg den må være hakket bedre. Nå jobber jeg stort sett 10-12 t hver dag og tjener det samme som noen som jobber vanlig 7-8 t. I nåværende jobb må jeg også starte 1-2 dager i uke 5 eller 4.30 og da må jeg være på jobb til 17-18 på ettermiddagen. I tillegg har jeg kun 1 helg fri annenhver helg så jobber nesten 14 dager i strekk. Jobber med mennesker idag og. Vant til og måtte omstille meg fort og yte service åkke som Tror du det er verre enn det å jobbe i innsjekking? Jeg har holdt på med ting på flyplassen før og da fikk vi nå fri parkering. Så det å stå opp tidlig skremmer meg ikke. Anonymkode: 76ba8...8c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå